Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Siemacie!
Miałem ogromne problemy z grzaniem w aucie, wentylator smigał, temperature łapało, wentylator sprawny, węże twarde, termostat sprawny, otwiera się zaworek i wszystko gitarka, ale nagrzewnica zimna jak lód więc postanowiłem odpowietrzyć ściągając węże itd i udało się mam ciepło w aucie, zaczelem dociekać co się stało się i...
Mam kilka pytań odnośnie korka zbiorniczka wyrównawcznego:
-Czy nie sprawny korek może wpływać na to że nagrzewnica się nie nagrzeje,
-Dokładna zasada działania, kiedy powinien dokładnie zacząć działać.
Mój korek po zgaszeniu auta od razu syczy i to dość ostro,
Po dmuchnięciu w niego nawet ustami puszcza powietrze-ale nie zawsze, czasami uprze się i nie pusci to raczej nie dobrze...?
-Czy korek musi być od roverka, czy od hondowoza też bedzie się sprawdzał?
Z góry dziekuje za odpowiedzi:) zróbcie dobry uczynek i wesprzyjcie biednego roverkowca z banalnym problemem;p
_________________ ...nie ma mnie, będe wczoraj...
Zanim do mnie napiszesz skontaktuj się z moim lekarzem.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 21, 2011 23:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no właśnie... nie mogę zabrać swojego bo autem w trasie jutro będe, a po korek miał teść jechać:P
Podpowiedzcie moze chociaz na co zwracać uwagę:), a jak by ktoś podpowiedział z jakiego poldka to juz bym w raju byl:)
_________________ ...nie ma mnie, będe wczoraj...
Zanim do mnie napiszesz skontaktuj się z moim lekarzem.
Polonezy po bodajże 91r (czyli jak weszły caro) mają zbiorniczek nowego typu z plastikowym korkiem który pasuje też do roverów. Ważne tylko, żeby nie kupić metalowego korka, takiego jak był w dużych fiatach, starych polonezach, żukach itp.
Ja wymianiałem korki już 2 razy . Pierwszy miał 0,7 bara , i był za słaby (poprostu płyn się grzał), zakupiłem 1 barowy i wszystko jest git . Jeden korek za 10 zł (w sklepie)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 23, 2011 10:30
Zwróć uwagę na ten przewód. Porównaj przewody przed i za połączeniem. Może być uszkodzony zaworek i gorący płyn może zaworkiem omijać nagrzewnicę. Mowa o tym:
http://allegro.pl/przewod...1410653565.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum