Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220SD] Turbo dziura.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220SD] Turbo dziura.
Autor Wiadomość
krucha91 




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 115
Skąd: Łaziska

Rover 200

  Wysłany: Pią Sty 21, 2011 11:11   [R220SD] Turbo dziura.
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam.
Szukam odpowiedzi na pytanie czy tak powinno byc czy cos jest zepsute. Mianowice:
na 2 i 3 biegu gdy auto przekracza 1750 włacza sie turbo i jest mocny kop w plecy tu jest wszystko ok ale gdy obroty zaczynają spadac i osiagają wartosc nizszą niz 1500 i chce przyspieszyc to nie da rady... Trzeba wysprzęglic lub puscic gaz i na nowo dodac. Tak raczej nie powinno być co?

Z góry dzieki za odp.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 21, 2011 11:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 21, 2011 14:32   

Trzeba poczekać aż się Turbo znów w kreci na obroty przy ok 1.800 obojętnie na którym biegu i znów będzie kop. Jest to normalne :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Shku-li 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pią Sty 21, 2011 14:42   

Jeżeli mam dobre dane to maksymalny moment obrotowy w roverku jest przy 2000obr dlatego wtedy czujesz takie kopnięcie. Wsiądź do benzyniaka i spróbuj go pociągnąć od najniższych obrotów to będzie straszny mół dopiero lepsze przyspieszanie będziesz miał powyżej 3500obr średnio, w silnikach turbo doładowanych jest to o wiele bardziej odczuwalne bo turbo przy maksymalnym momencie obrotowym również dmucha najwyższym ciśnieniem. Jest to całkowicie normalne. Martwić sie można jeżeli turbo zacznie przerywać.
 
 
krucha91 




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 115
Skąd: Łaziska

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 11:55   

Mnie raczej zastanawia dlaczego gdy powiedzmy mam obroty około 1500 i wcisne gaz to czuc ze auto przestaje ciagnąc i zaczyna jeszcze bardziej zwalniac dopiero gdy jspadnie do 1100 znow idzie normalnie mija 1500 i wkreca sie przy tym 1750.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 13:08   

wg paru wykresów z hamowni max moment 220 nm jest dostepny przy ok 2700 obr Pozatym turbo przy takich predkosciach nie pompuje( lub pompuje znikome cisnie) caly czas tylko podczas przyspiezsania
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [200 SDi] Dziura :/
plemaster Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Nie Sty 16, 2011 12:32
xtek
Brak nowych postów [R200] dziura w drodze
kasikK Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Sie 04, 2013 11:39
robsson78
Brak nowych postów [R220SDI]Dziura w rurze:(
xtek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sob Kwi 11, 2009 18:44
lukas508
Brak nowych postów [214 Si] Dziura w wydechu, LPG, jak załatać ?
smalternative Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Pią Wrz 28, 2012 12:26
sobrus
Brak nowych postów [R214i 1.4 8v 97r] Dziura na niskich obrotach
i szarpie
ssmoku1981 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pią Mar 26, 2010 12:18
gorgoroth80



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink