Koledzy i koleżanki jak podłączyć miernik do prostownika żeby sprawdzić ile ma faktycznie Amper,jeżeli nie ma na nim żadnej tabliczki znamionowej.Dzięki za pomoc.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 09, 2011 16:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wpinając szeregowo amperomierz do klem spowoduje raczej spalenie miernika No, chyba, że to będzie miernik z kryptonitu i wytrzyma kilkadziesiąt amper prądu
mjcg napisał "w obwód" a nie "między klemy" odpinasz jednego "krokodylka" od klemy i amperomierz z jednej strony podłączasz pod krokodylka a z drugiej pod klemę i bedziesz miał odczyt prądu. Amperomierze dają różne wartości prądu ładowania ... Jak masz automatyczny prostownik bez regulacji to podpinaj i zostaw do rana ... wystarczy
Harry, - a samochod jedzie zazwyczaj z predkoscia 60km/h
0l0, - pradu jaki jest w stanie oddac akku raczej nie zmierzysz, bo udarowo jest to kilkaset amper
Amperomierz nlezy wpiac szeregowo z akumulatorem, jeden zacisk amperomierza podlaczony z akumulatorem a pozostale wolne zaciski akku i amperomierze z prostownikiem zgodnie z biegunowoscia. jesli masz typowy nowy miernik multimetr elektroniczny ktory moze mierzyc 10-15A to pamietaj ze on jest w stanie prowadzic taki pomiar przez kilkanascie sekund wg opisu na mierniku, pozniej sie moze ugotowac, ale to powinno wystarczyc zeby oszacowac sprawnosc prostownika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum