Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Wymiana łożyska sprężarki klimatyzacji
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Wymiana łożyska sprężarki klimatyzacji
Autor Wiadomość
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 10:43   [R45] Wymiana łożyska sprężarki klimatyzacji
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Witam

Mam tylko dwa pytania, czy ktoś z was wymieniał już sam łożysko koła pasowego sprężarki? Zastanawiam się czy sam się za to brać czy raczej oddać komuś kto ma z tym większe doświadczenie. Czy jest problem ze ściągnięciem koła pasowego i łożyska?

Raz już się za to zabierałem ale zatrzymałem się na na wyciąganiu tego pierścienia zabezpieczającego (seegera). Nie miałem odpowiednich szczypiec aby go wyciągnąć, wiec bym je teraz po prostu dokupił albo pożyczył wcześniej.
http://allegro.pl/szczypc...1399403820.html

I drugie pytanie o rozmiar łożyska, bo teoretycznie znalazłem informacje że ma wymiary 35x55x20 ale wydaje mi się że takie łożysko było by zbyt duże :)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 17:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 17, 2011 10:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 14:51   

U kolegi z santa fe wyciagalismy lozysko i jedynym sprawdzeniem wymiarow jest w sklepie suwmiarka i dobór/zakup na podstawie wymiarow ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 23:45   

Miałem nadzieje dostać wymiary wcześniej, bo auto potrzebuje na bieżąco, a kupując wcześniej łożysko skracam czas prac :)
 
 
rafalik 



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 5
Skąd: ustrzyki dolne



Wysłany: Sob Sty 07, 2012 15:47   

witam czy juz ktos sie uporal z wymiana lozyska na sprezarce??
a jakie macie skutki ze wymieniacie lozysko
bo u mnie piszczy cos jakby to na komppresorze a jak popsikalem wd40 przestalo ale za chwile znowu
a jak sciaglem pasek to byl luz na tym kole pasowym ale obracalo sie leciutko
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 07, 2012 20:03   

Ja wymieniałem bo sprężarkę było słychać przy wyłączonej klimie. Po wymienie problem zniknął :)
 
 
konradp 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 69
Skąd: Czestochowa



Wysłany: Pią Cze 13, 2014 17:43   

wiem ,ze juz dwno wymieniales to lozysko sprezarki, ale moze pamietasz czy trzeba opuszczac silnik i czy sprzegielko i kolo pasowe schodzi bez wiekszych problemow,czy trzeba miec jakies sciagacze ?
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 18:13   

Hej

W 45 można się dostać bez ruszania silnika.
Potrzebny jest ściągacz do wewnętrznych pierścieni ziegera.
Nie pamiętam czy koło pasowe zeszło bez problemu czy jakoś kombinowaliśmy bo ściągacza raczej tam nie wciśniesz.

Najwygodniej by było odkręcić całą sprężarkę bo mógł byś to robić na zewnątrz auta ale musiał byś spuścić czynnik.

Sama sprężarka trzyma się na trzech śrubach.
 
 
konradp 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 69
Skąd: Czestochowa



Wysłany: Pią Cze 13, 2014 20:26   

dzieki, w przyszlym tyg. sie za to zabiore to dam znac co z tego wyszlo, dzis zalalem to tylko wd-40 to moze lzej zejdzie
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 20:45   

uważaj tylko aby nie zatłuścić paska.
 
 
konradp 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 69
Skąd: Czestochowa



Wysłany: Pią Cze 20, 2014 18:05   

i po klopocie, lozysko wymienione obylo sie bez wiekszych problemow,przy wymianie oprocz klucza 10 14, 15 potrzebne byly szczypce zegera zew. najlepiej boczne.A lozysko ma rozmiar 35*55*20 a i u mnie zeby zdjac kolo pasowe musialem odkrecic 3 sruby mocujace sprezarke i ja troche odchylic.
 
 
Krzys_416si.97r 



Dołączył: 19 Paź 2014
Posty: 1



Wysłany: Nie Paź 19, 2014 20:00   

witam chciał bym się dostać do tematu w którym jest coś o turkocie podczas skręcania w prawo ...
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 19, 2014 21:37   

No to na pewno nie ten temat :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Wymiana sprężarki w dorabianej klimatyzacji
Lui Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Lis 11, 2013 11:05
arczi83
Brak nowych postów [R45] Głośna praca sprężarki klimatyzacji
MarcinMag Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Lip 05, 2012 07:38
MarcinMag
Brak nowych postów [R45 diesel] Mocowanie sprężarki klimatyzacji
Lukasik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Kwi 16, 2013 20:34
Lukasik
Brak nowych postów [R45 2.0iDT] Sprzęgło sprężarki klimatyzacji
Jordan87 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Maj 13, 2010 13:59
Jordan87
Brak nowych postów [R45]Demontaż pompy wspomagania i sprężarki klimatyzacji.
RAFPAL Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Cze 13, 2013 19:46
barney79



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink