Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] Podciśnienie i chłodnica EGR
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] Podciśnienie i chłodnica EGR
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

  Wysłany: Pon Sty 17, 2011 18:37   [L-series] Podciśnienie i chłodnica EGR
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam,

Mam takie pytanie do was jak działa ten zaworek od podciśnienia (patrz foto) :?: Jest to jakiś rodzaj zaworku zwrotnego żeby nie uciekało do końca podciśnienie jak silnik nie pracuje :?:

Rozumiem ze w tym małym oraz tym co idzie do pompy wspomagania jest powietrze wysysane :?: Czy panuje w tych wężykach od EGR inne podciśnienie ze taki chudy wężyk jest :?:


Drugie pytanie jest takie: Czy jak zaślepię chłodnice jak na zdjęciu "chłodnica EGR" a zawór EGR będzie otwarty to czy będą spaliny gorące podgrzewały dalej chłodnice czy raczej polecam do Turbiny i do wydechu i efektywność podgrzewania chłodnicy nie będzie taka sama jak by był przelot do kolektora dolotowego :?:

Moze ktoś ma na to odpowiedzi :wink:
Dziękuje :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 17, 2011 18:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 22:25   

Remi55 napisał/a:
Drugie pytanie jest takie:
na moje oko spaliny bedą podgrzewały ale w nikłym stopniu także efektywność w/w elementu spada i to znacznie.


co do pytania pierwszego to do otwarcia EGR nie jest potrzebne duże podciśnienie, a zaworek chyba ma za zadanie utrzymanie podciśnienia w serwie gdy sinik jest OFF
Bynajmniej tak było u mnie gdy wymieniałem pompę h-ca to podciśnienie trzymało pompę, więc zaworek zapobiega znikaniu podciśnienia.

Obydwie wypowiedzi są czysto moimi przemyśleniami i mogę sie mylić :cool:
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 19, 2011 10:21   

raczej się nie mylisz :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 13:27   

Brt, Wytłumacz mi prosze, jak się Chester myli :wink: :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [G-series] Diesel G-series CommonRail
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Pią Sty 30, 2015 23:43
Remigiusz
Brak nowych postów [1.4 K-series] hgf
Skandal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Wto Lis 27, 2012 23:07
Harry
Brak nowych postów [R All K-series]
Pytanie co do Oleju/Śilnika
kolin Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Lut 13, 2008 16:46
hoosar
Brak nowych postów [R ALL] K Series 1.4 16V 104KM
Ustawienia do Landi Renzo Omegas.
f1x Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Wto Kwi 13, 2010 12:02
tezewiusz
Brak nowych postów [L-series] Zrob to sam
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Wto Sty 28, 2014 17:44
Ukor



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink