Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Nie odpala
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Brt
Wto Sty 18, 2011 13:35
[R25] Nie odpala
Autor Wiadomość
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

  Wysłany: Pon Sty 17, 2011 20:24   [R25] Nie odpala
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam,
wczoraj Roverek sprawił mi niemiła niespodziankę. Po nocnym postoju nie chce odpalić :???: Nie wiem co może być tego przyczyną, bo przecież od paru dni mrozów nie doświadczamy, a do tej pory zawsze odpalał niezależnie od temperatury i długości postoju...Akumulator wymieniony 3miesiące temu i kręci bez zarzutu.Wyczytałem na forum, że w takiej sytuacji najlepiej zacząć od sprawdzenia filtru paliwa,ale olej i wszystkie filtry były wymienione 1500km temu.Możliwe żeby po tak krótkim okresie eksploatacji nawalił?Samochód zawsze tankuje na tej samej stacji Ultimate ON i aktualnie jest nieco ponad pół zbiornika.Oczywiście zacznę od sprawdzenia filtra, ale prosiłbym także o wasze sugestie co jeszcze może być przyczyną tego, że auto nie chce odpalić.
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 17, 2011 20:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 20:31   

Verneur, W sensie jakim ze nie chce odpalić kręcisz rozrusznik a auto nie chce zapalić :?:

Sprawdź bezpieczniki jeszcze jak sa cale to ja obstawiam pompę wytryskowa :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 20:44   

Remi55 napisał/a:
Verneur, W sensie jakim ze nie chce odpalić kręcisz rozrusznik a auto nie chce zapalić :?:

Sprawdź bezpieczniki jeszcze jak sa cale to ja obstawiam pompę wytryskowa :neutral:


Tak, rozrusznik kręci, ale samochód nie odpala :???:
Sprawdzić jakieś konkretne bezpieczniki?

Mam nadzieję, że Twoje przypuszczenie z pompą wtryskową się nie sprawdzi :???:
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Sty 17, 2011 20:45   

http://forum.roverki.eu/v...t=42282&start=0
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 00:18   

Ciufa, ale kolega już ma poprawiony przez Bosch'a bubel i ma mocniejszy tranzystor w pompie ;) Ja bym sprawdził wiązkę pompy, może gdzieś brak styku w kostce pompy, kostkę od wtrysku sterującego- od tego bym zaczął.
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 00:33   

Jugol napisał/a:
Ciufa, ale kolega już ma poprawiony przez Bosch'a bubel i ma mocniejszy tranzystor w pompie ;)
:oops:
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 18, 2011 01:38   

Jugol, To ze ma MG z 2003 roku nie znaczy ze pompa musi byc z tego roku :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 11:05   

Remi sugerujesz, że w aucie z 2003r, ma pompę z np. 2000r ?? , wątpliwa sprawa.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 18, 2011 13:34   

Jugol, są takie przypadki
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 13:49   

A test z wpsikaniem plaka już robiony :?: bo sugerowałbym zrobić... Jak pompa padnięta to chipcar.pl, albo jak jugol kiedyś sugerował zakupić z anglika z potwierdzonym małym przebiegiem.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 18, 2011 16:27   

Jugol, To jest Rover :D Tak ja w mojej 45, niby 2000rok a są plastiki z 96 roku :mrgreen:

JA forum UK tez jest juz kilka ludzi co maja MG ITD z 2003 roku i pompy i padły tez :sad:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 10:50   

Verneur, jakieś postępy? wiadomo co z pompą?
 
 
 
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 11:51   

bociannielot napisał/a:
Verneur, jakieś postępy? wiadomo co z pompą?


Na razie niestety nic nie wiem. Samochód wczoraj późnym popołudniem wstawiłem do warsztatu i czekam na telefon z diagnozą.Jak tylko będę coś wiedział to oczywiście dam znać
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 11:52   

Verneur napisał/a:
Jak tylko będę coś wiedział to oczywiście dam znać

ok, oby to nie była pompa :ok:
 
 
 
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pią Sty 21, 2011 23:22   

bociannielot napisał/a:

ok, oby to nie była pompa :ok:


Też mam taką nadzieję, bo od wymiany silnika (w niecałe dwa tygodnie po zakupie) samochód spisywał się bez zarzutów i nie jest mi w smak kolejny niemały wydatek...

[ Dodano: Pią Sty 21, 2011 23:22 ]
W dniu dzisiejszym odebrałem samochód z warsztatu. Całe szczęście pompa okazała się całkowicie zdrowa :wink: Panowie w warsztacie początkowo nie mogli zlokalizować usterki, gdyż po moich zapewnieniach, że akumulator był wymieniany 4 miesiące temu wykluczyli go z grona podejrzanych i zajęli się diagnostyką elektroniki silnika.Gdy okazało się, że wszystko jest w porządku zaczęli drapać się niepewnie po głowie i w końcu, któregoś tknęło żeby jednak sprawdzić akumulator.Po wyjęciu go z auta okazało się, że jest on...dziurawy od spodu!!Z podstawy akumulatora wystawała przydługa śruba...Tak, więc skończyło się na wymianie akumulatora(drugi raz w ciągu 4 miesięcy!!) i lekkiej modyfikacji podstawki dla aku.
Ciesze się, że powód niemożności odpalenia okazał się tak prozaiczny i na dzień dzisiejszy nie czeka mnie regeneracja pompy.Jedyny minus jest taki, że nie mogę zareklamować prawie nowego aku(usterka mechaniczna),więc jestem prawie 400zł stratny przez głupią, wystającą śrubę.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sty 22, 2011 13:54   

Verneur napisał/a:
Jedyny minus jest taki, że nie mogę zareklamować prawie nowego aku(usterka mechaniczna),więc jestem prawie 400zł stratny przez głupią, wystającą śrubę.
Regeneracja pomy to około 1200 więc nie narzekaj ;-) . Pozdrowienia.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 14:20   

Verneur, Jednego nie rozumiem ze jak wykluczyłeś aku na samym początku to jaki cudem rozrusznik kręcił :?:

By robił dziwne odgłosy i mrugała by cala tablica :/

ALe ważne ze się dobrze skończyło :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 19:40   

Remi55 napisał/a:
Verneur, Jednego nie rozumiem ze jak wykluczyłeś aku na samym początku to jaki cudem rozrusznik kręcił :?:


Ja też szczerze mówiąc nie mogłem początkowo przyjąć do wiadomości, że winny był akumulator, który przecież kręcił bardzo ładnie. Co by to nie było dziura w aku zaprezentowana przez mechanika w warsztacie była pokaźnych rozmiarów, a ja na pytanie "Kto był taki mądry i przykręcił podstawę na 2razy za długą śrubę" robiłem wielkie oczy :shock: . Nie wiem jak mogłem jej wcześniej nie zauważyć.Dzisiaj rano odpalałem samochód po 18 godzinach postoju i odpalił na dotyk, więc na dzień dzisiejszy wszystko gra :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 214] Nie odpala, kreci lecz nie odpala.
adinek221 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Sie 29, 2013 15:29
robsson78
Brak nowych postów [216Si, 97r] Nie odpala albo odpala i gaśnie
Raval Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Lut 10, 2009 13:31
szymon1986
Brak nowych postów [R214 1.4Si 97r] Auto czasami odpala a czasami nie odpala.
damda1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Sty 23, 2009 16:07
mumin81
Brak nowych postów [200] nie odpala
filipas123 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 31 Sro Sty 09, 2013 13:21
filipas123
Brak nowych postów [r 200] nie odpala
pola Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Wto Gru 21, 2010 20:02
Chris83



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink