Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 216 Gsi] Duże spalanie!!!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 216 Gsi] Duże spalanie!!!!
Autor Wiadomość
sluk 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: P-WA



  Wysłany: Czw Sty 20, 2011 00:36   [R 216 Gsi] Duże spalanie!!!!
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1993

Witam. Problem jak w temacie zużycie paliwa to około 15-16 litrów na 100km. Jestem posiadaczem tego pojazdu od miesiąca. Wymienione -> Kopułka, palec, kable wysokiego napięcia, filtr powietrza, świece oraz z zalecenia nadwornego mechanika sonda lambda (zastosowana uniwersalna) niestety brak rezultatu. Do tego wszystkiego jest jeszcze problem z obrotami, jak silnik osiągnie optymalną temp. obroty spadają do 500obr/min. trzęsie całą budą. Czasami bywa i tak że jak chce odpalić rozgrzane autko zaraz po zgaszeniu nie chce odpalić muszę odczekać chwile jakieś 30sek-1min dopiero odpali.
Proszę o pomoc.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 20, 2011 00:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 13:22   

sprawdz krokowiec . MOżliwe też że czujnik temp masz padnięty. Jak odpalasz na zimnym to ssanie sie załącza ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sluk 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: P-WA



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 23:30   

Autko odpala na zimnym bez zarzutu. Tylko wydaje mi się że ma na tzw. ssaniu za wysokie obroty około 1700obr/min. Mechanik stwierdził że nie przepala mieszanki a co może być tego przyczyną? ciśnienie w cylindrach 13bar. Komputer nie pokazuje żadnego błędu dioda mignie raz na powitanie przy przekręceniu stacyjki. Sugerowano mi wiele przyczyn np: pompa paliwa za małe ciśnienie , lejące wtryski , czujnik podciśnienia kolektora ssącego, ale tak strzelając to pół samochodu wymienię :/
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 18:23   

sluk, sprawdź sonde lambda
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
shilus82 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 857
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 18:49   

a tak z ciekawości, skąd ta sonda? bo może się okazać że jednak jest nie właściwa. Ja do siebie w końcu kupiłem zamiennik boscha
 
 
sluk 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: P-WA



Wysłany: Nie Sty 23, 2011 11:10   

Witam ponownie. Sonda lambda nówka firmy bosal. Tylko to jest dziwne że pokazuje to samo co stara, były robione pomiary na starej jak i na nowej i jest to samo. Wiem tyle że jedna jak i druga pokazuje za duże wartości ale działają :) . Wczoraj wymieniony czujnik podciśnienia kolektora ssącego niestety brak jakiejkolwiek poprawy. :sad:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 23, 2011 12:34   

zresetuj kompa, wyczysc przepustnice i silnik krokowy a następnie zrób adaptację... świece wymieniłeś? sprężanie masz bdb, sonde ja u siebie wymieniałem na NGK (japońską) od TomaTeam i autko chodziło zdecydowanie lepiej...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
414GRAND414 



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 65
Skąd: MIELEC



Wysłany: Nie Sty 23, 2011 14:29   

siemka mam roverka 414 ostatni tez zaczyna zawodzic a co do obrotow na ssaniu 1700 to nic zalezy od tem na polu przy duzym minusie mam nawet 2400 przez minute jak jest 0 to 1300 nie martw sie zacznij od swiec nie i niech ci sprawdzi ktos czy pasek masz dobrze ustawiony na kolach bo mozliwe ze po wymianie masz przestawiony i taki obiaw by mogl pasowac wiem to z doswiadczenia z astra 1 wystarczy jeden zobek zle i obroty za male a pije jak smok albo dobry alkoholik
 
 
sluk 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: P-WA



Wysłany: Nie Sty 23, 2011 15:50   

Komputer był resetowany, świece były wymienione, krokowy czyściłem , przepustnicy jeszcze nie, próbowałem regulacji obrotów wynalazłem sposób na forum concerto ale to też nic nie dało bo zaraz wyregulował sobie obroty jak sam chciał czyli 500obr/min. Rura czarna w środku i jak mu przycisnę to robi się za mną chmura dymu i w spalinach czuć benzynę. Sprawdzałem świece i wyglądają dobrze nie są okopcone. :neutral: Pzdr.
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Sty 25, 2011 13:39   

no jak czytam wszystkie wypowiedzi to faktycznie głupia sytuacja...
Ja bym postawił jednak na ten czujnik....
Mi też moja 214 ostatnio więcej pali. wychodzi około 10 litrów na 100 km.
 
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 26, 2011 08:10   

chomik1948 napisał/a:
Mi też moja 214 ostatnio więcej pali. wychodzi około 10 litrów na 100 km.
w zimie normalne że tyle spali
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
sluk 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: P-WA



Wysłany: Nie Gru 11, 2011 23:32   

Witam ponownie po długiej przerwie. Problem został rozwiązany :) . Po wymianie silniczka krokowego problem ustąpił! Rover na trasie spalił nie całe 7litr / 100km. Po mieście trochę więcej około 8,5-9. Odnośnie odpalania został przelutowany przekaźnik pompy paliwa teraz odpala za każdym razem. A że trzęsie budą, to wina poduszek silnika i z tym nadal jest problem. :cry: brak części. Przekroczenia w spalinach spowodowane są tym że ktoś rozciął katalizator wyciągną wnętrzności i zaspawał ,zostawiają samą obudowę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Duże spalanie, brak mocy
adik1986 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Sro Kwi 04, 2007 18:34
Gość
Brak nowych postów [Rover 216]Problem z nagrzaniem silnika/wnętrza...duże mrozy
aedan Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Sob Sty 28, 2012 14:07
aedan
Brak nowych postów [R214 ] Spalanie
Riko Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
6 Czw Lut 28, 2013 23:08
Riko
Brak nowych postów [214 si 66kw 94r] jakie spalanie w miescie???
bm192 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Sro Cze 16, 2010 20:27
leszczu
Brak nowych postów [R216 Coupe] spalanie oleju + ciśnienie =?
Markzo Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Sro Mar 25, 2009 16:24
oprawca_1978



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink