Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 SDI] Wajcha wycieraczek problem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 SDI] Wajcha wycieraczek problem
Autor Wiadomość
Shku-li 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 13:45   [R200 SDI] Wajcha wycieraczek problem
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Jest to mój pierwszy post tak więc chciałbym serdecznie wszystkich powitać :)

To teraz przejdźmy do rzeczy.

Od niecałego roku jestem posiadaczem (a raczej teściu jest posiadaczem ;) ) Roverka 200, którego pomogłem mu wybrać. Od samego początku był mały problem z wajchą od wycieraczek gdyż była trochę za luźna, z czasem problem się pogłębiał, ale jak już napisałem nie jest to moje auto tak więc nie jeżdżę nim na codzień, mam swoją piękną do opieki :) No i niestety dzisiaj nadszedł dzień ostateczny manetki i lata luźno nie uruchomiając niczego co do niej należy. Nie jestem specjalistą od Roverów, jeżdżę Fiatem i nie ma on dla mnie tajemnic, lecz niestety teściu jak coś jest nie tak leci do mnie z problemem, więc staram sie stawiać diagnozy nie znając auta zbytnio (dlatego też postanowiłem sie tu zarejestrować :) ). Stawiam że problemem będzie przełacznik zespolony i tu się rodzi kilka pytań:

Czy mam rację ?
Od jakich modeli pasują?
Czy jest to przełącznik zespolony bez możliwości rozebrania tylko wadliwej części, czy mogę kupić tylko manetkę od wycieraczek(od świateł i kierunków jest w jak najlepszym porządku)?
Czy mógłby ktoś podrzucił aukcje z allegro, jakiegoś sklepu internetowego bądź ze sklepu moto z mojego rejonu?

Proszę o szybką odpowiedź bo teściu błaga o szybką pomoc, ponieważ nie może do pracy dojeżdżać autem a ma obecnie dość spory kawałek do przejechania
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 20, 2011 13:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 17:22   

Sądzę, że można wymienić samą część odpowiadającą za wycieraczki, przynajmniej tak jest u mnie.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 23:13   

kasjopea napisał/a:
Sądzę, że można wymienić samą część
A ja jestem tego pewien :)

Całe szczęście, że tak można, bo ta wajcha to słaby punkt R200. U siebie już 2 razy wymieniałem.
Jak się trochę mocniej potraktuje tę dźwignię, to pęka na końcówce, franca jedna :(

Zamienniki:
Każdy r200, Honda Civic (podobne rocznikowo) - 1000%
CHYBA R400, R25, R45

:D
 
 
Rozan99 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 336



Wysłany: Pią Sty 21, 2011 01:27   

Paul napisał/a:
U siebie już 2 razy wymieniałem.
Jak się trochę mocniej potraktuje tę dźwignię, to pęka na końcówce, franca jedna

toż to taki ostry jesteś? ;P
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Sty 21, 2011 08:29   

Rozan99 napisał/a:
toż to taki ostry jesteś?
Ja? Co tam ja ........ To żonka głównie jeździ R-em. Na codzień kulam się swoim osiołkiem (AX) ;p
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sty 21, 2011 11:22   

No można wymienić pojedynczą dźwignię, ale jak u siebie wymieniałem w 25 to i tak kupiłem cały przełącznik zespolony bo był praktycznie w tej samej kwocie, a na zapas miałem resztę ;-) . Ja kupowałem uzywke na alledrogo dałem gdzieś 70-80 zeta + przesyłka za część z 2002r.
 
 
 
Shku-li 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pią Sty 21, 2011 13:21   

No ja też już zamówiłem. Za samą dźwignię chcieli 50+ koszta przesyłki a za całość 80+ przesyłka. Teściu dość silny chłop więc niech ma na w razie co od kierunków też bo jeszcze tą urwie :P Dzięki za pomoc
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sty 21, 2011 13:45   

Shku-li napisał/a:
Teściu dość silny chłop więc niech ma na w razie co od kierunków też bo jeszcze tą urwie
:hahaha:
 
 
 
AR2R 



Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 1

Rover 400

  Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 13:08   

Witam

Odświeżam post. Pytanie, czy orientuje się ktoś czy jak ta cała wajcha od wycieraczek działa tylko ostatnio coś jest luźniejsza to jest jakaś rada na to czy nie obejdzie się bez wymiany tego całego przełącznik zespolonego
 
 
maniek0277 



Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 1
Skąd: LTM



Wysłany: Czw Gru 05, 2013 11:08   

W srodku lubi pekac jak sie spryskiwacz wlacza za ostro, jest to rozbieralne (w 420) i mozna jakos skleic.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 Di] Wajcha zmiany biegów
p.kapelanczyk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Cze 15, 2012 15:52
Adrian
Brak nowych postów [R200 1.4 8V '96] Problem z pracą przerywaną wycieraczek
kamilmak88 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Lip 18, 2011 09:30
Gość
Brak nowych postów [MG ZR 105] Problem z bezpiecznikiem od wycieraczek
Spiro Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Lip 08, 2008 22:47
Spiro
Brak nowych postów [R200 ALL] Długość wycieraczek
Raptile Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Maj 16, 2009 16:37
b0b3k



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink