Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
Od jakiegoś czasu szyba po stronie kierowcy nie działa.Po zdjęciu tapicerki z drzwi okazało się, że linka zawinęła się w mechanizm, przeskakuje strzela i szyba ani drgnie.Pytania są dwa:
1.Jak wymontować ten mechanizm?
2.Ile linek jest podłączonych do silniczka mechanizmu.
Bardzo pomocne były by zdjęcia
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 21, 2011 14:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak jak najbardziej obrazek jest pomocny:)W jaki sposób w takim razie wyjąć cały ten element?Co odkręcić itp żeby ten mechanizm zdemontować tak żebym mógł zawiniętą linkę wyjąć?
[ Dodano: Pią Sty 28, 2011 15:17 ]
Widzę temat ucieka, ale nie chce mi się wierzyć żę nikt nie wie jak zdemontować ten mechanizm.
Mechanizm.JPG
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 15:22
lukasz5992, nie wiem jak w R, bo nie rozbierałem, ale np w Golfie się po prostu odkręca najpierw szybe, wyjmuje się ją, a potem się wykręca mechanizm podnoszenia, bardzo proste.
lukasz5992, poradzisz sobie bez problemu. Wystarczy odkręcić kilka śrub. Najpierw odkręcasz blaszkę która przytwierdza szybę do mechanizmu, potem śruby trzymające mechanizm. W przednim mechanizmie są dwie linki.
Piotrass, tylko tam jest bardzo mały dostęp do tej blaszki która trzyma szybę.Nie wiem czemu, ale ostatnio chciałem ten mechanizm rozebrać i odkręciłem go, ale po skręceniu szyba opada tak o około 2cm. może wiesz gdzie kupić takie linki bo raczej wątpię żeby były łatwo dostępne w sklepie. W piątek mech. pow mi że kupuje się cały zestaw jak myślicie wystarczą linki czy kupić zestaw mówił coś o 300zł za niego.
_________________ „Jeśli cel przyświeca, sposób musi się znaleźć.” A.Sapkowski
lukasz5992 myślę, że lepiej wymienić cały mechanizm. Ale mechanik coś sporo wołał za niego.
Patrząc na allegro można z powodzeniem znaleźć taki za 50 zł:
http://allegro.pl/listing...p&change_view=1
robo, dzięki że tez cholera o allegro zapomniałem... widok tego mechanizmu zaczyna mi uświadamiać, że wymiana nie może być tak ciężka.Tłumacząc to w krokach tak łopatologicznie żeby łatwo wyjąć i nie kombinować zbytnio:
1. Tapicerka off
2.?
3.?
4.?
...
_________________ „Jeśli cel przyświeca, sposób musi się znaleźć.” A.Sapkowski
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Lut 14, 2011 19:54
lukasz5992 napisał/a:
1. Tapicerka off
2.?
podłączyć przełącznik i ustawić szybę by był dostęp do 2 śrub zacisku/prowadnicy, odkrecić je i unieść szybę do góry.
3. odłączyć przełączniki i kostkę przewodów od silniczka
4. odkrecić 6 śrub od mocowania mechanizmu do poszycia drzwi ,albo poluzować 5, bo można je przesunąć w owalnych otworach
5. odkręcić centralną śrubę i manewrując podnośnikiem wyjąć go przez dolny otwór poszyciu drzwi.
Tak kiedyś robilem w kombi , ale to tak samo w sedanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum