Witaj.
Mój kolega miał oklejony samochód, starczyło mu to na 2 lata, autko nowe. Z tego co mówił to okleja się powłokę bez żadnych uszkodzeń na lakierze, rdza czy delikatne nierówności uwidaczniają się jeszcze bardziej. Koszt dobrze wykonanej usługi to od 100 zł. netto za metr2, trwałość do 5 lat. Droższe są z zabezpieczeniem polimerowym. Trzeba tylko znaleźć dobrego fachowca. Po zdjęciu folii nie ma żadnych śladów. Kumpel stwierdził jednak, że lepiej zabezpieczyć autko dobrymi woskami, niż folią. Koszty mniejsze, a folia i tak nie chroni przed zarysowaniami jak to próbują wcisnąć w warsztacie. Dobry, twardy wosk też spełnia zadanie. Na całe auto wydał ok.2000 zł, Vw Passat, a trwałość ma ma się jakoś słabo do tej ceny.
Ja nie mam chlapaczy i moja droga dojazdowa do domu w porze deszczowej jest pelna blota. Cal drzwi mam brudne a i korozja tez tam sie zalegla przed naprawa. Teraz gdy mam piekny swiezy lakier mysle o jakims zabezpieczeniu.
Sprawa do rozeznania tak jak andrew0503, mowisz, albo folia albo wosk.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum