Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 111 Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Sty 20, 2011 23:35 [R75] Dławienie na wysokich obr.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam czytałem kilka podobnych postów ale w większości jest gaśnięcie auta a u mnie nie ma.
Sytuacja wygląda tak: silnik odpala ładnie, nie zgasł mi jeszcze nigdy, ale czasami przy obrotach od 2800 do 3500 tyś. dławi się, ale jak zmienie bieg na wyższy to jest ok. dopuki nie dojdzie do 2800(3000) obr. i znowu się przydławia albo i nie. Jak przestanie się dławić to znowu przez jakiś czas jest dobrze. ale podczas dławienia jeżeli puszcze pedał gazu to na wolnych obrotach pracuje równiutko. co to może być ? A i czasami jak jest zimno i odpale go po nocy to na wolnych obrotach pracuje idealnie a przez pierwsze około 2 km jest problem z wkręceniem powyżej 2000 obr. potem jest już dobrze.
Ma ktoś na to jakiś pomysł ?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 25, 2011 16:35, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 20, 2011 23:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Sty 21, 2011 09:34
wczerniec napisał/a:
ale czasami przy obrotach od 2800 do 3500 tyś. dławi się, ale jak zmienie bieg na wyższy to jest ok. dopuki nie dojdzie do 2800(3000) obr. i znowu się przydławia albo i nie.
Może wskazywać na problemy z pompą paliwa. Dobrze by było gdybyś sprawdził czy podaje właściwe ciśnienie pompa niskiego ciśnienia przy akumulatorze lub pompa w baku. http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721
rav8409, nie kopiuj bezmyślnie linków ze stron bo w taki sposób nie działają. Trzeba edytować post aby skopiować cały link lub otworzyć i skopiować z przeglądarki.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Sty 27, 2011 14:56
wczerniec, no to dziwne, nie powinien się tak od tego zachowywać, ale jeśli są problemy, to dla zasady można wymienić. Ale generalnie trudno mi coś powiedzieć n odległość jaka może być przyczyna Twoich problemów... Sprawdziłbym faktycznie zawór wysokiego, ale oprocz tego EGR, no i sterujący od niego, bo może się po prostu dławi spalinami...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum