Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Pękł pasek na pompie wtryskowej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Pękł pasek na pompie wtryskowej
Autor Wiadomość
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:06   [R45] Pękł pasek na pompie wtryskowej
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Panowie,
dodałem gazu i pękł mi pasek po prawej stronie jak sie stoii przed autem, od pompy wtryskowej. czy moglo sie cos uszkodzic? cale szczescie to nie byl pasek klinowy :(
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Sty 27, 2011 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:15   

karooo napisał/a:
cale szczescie to nie byl pasek klinowy :(

chyba pasek rozrządu a nie klinowy
jeśli nie uszkodziło zabezpieczenia na kółku pompy, które zabezpiecza pasek przed spadnięciem to wszystko jest ok, załóż nowy pasek i ewentualnie ustaw kąt wtrysku
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:19   

a jezeli uszkodzilo ? jak narazie odczepilem ta oslone z 2 srubek tak na szybkiego, czy wymiana tego paska jest skomplikowana?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:27   

jeżeli uszkodziło to trzeba wymienić te kółko zębate na pompie bo zabezpieczenie jest na nim
wymiana nie jest skomplikowana jeśli chodzi o pasek
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:30   

ok dziekuje, dzwonilem juz o caly zestaw rozrzzadu itd. czas na wymiane jest a odwlekalem i cale szczescie tylko ten pasek, jak narazie dowiedzialem sie, x2 pasek +x3 rolka INA + pompa wody + p.wspomagania +p.klimatyzacji - 700zl co jeszcze warto wymienic od razu? jakies uszczelniacze?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:32   

pompy wody się nie wymienia bo nie jest ona napędzana paskiem rozrządu

[ Dodano: Czw Sty 27, 2011 15:32 ]
uszczelniacz wałka rozrządu x2 i wału korbowego x1
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:37   

jak to pompy wody sie nie wymienia? jezeli juz bede wymienial wszystko to nie warto i pompy wody wymienic?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:39   

nie warto jeśli jest dobra, ona nie ma nic wspólnego z rozrządem i jeśli wysiądzie to bez problemu ja wymienisz
ps. pompa wody jest napędzana od pompy wspomagania i jest bezpośrednio za nią
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:40   

super dzieki :) !!!! tylko wlasnie nie wiem czy nie jest do wymiany bo ostatnio troszke mi ubywalo plynu, malo bo malo ale ubywalo, moze jakis wyciek nie wiem
 
 
panwilli 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 174
Skąd: Ełk



Wysłany: Czw Sty 27, 2011 16:59   

coś drogo cie ten komplet rozrządu wyszedł ja zaplaciłem ostatnio 700 zł wraz z wymiana
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 17:43   

420zl 3xrolka +2x pasek,
pasek wspomagania + pasek od klimy
teraz juz nie licze pompy wody :) czyli czesci z 500zl

[ Dodano: Czw Sty 27, 2011 17:43 ]
panowie a czy warto od razu wymieniac napinacz?
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 18:00   

Napinacz paska wielorowkowego powinien dać o sobie znać przed końcem żywota, w postaci pisków, szumów i innych odgłosów itp. Poprawcie mnie jeżeli się mylę...
 
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 18:54   

Tak jak kolega wyżej pisze - będzie słychać.
Chyba, że widzisz, że np tnie pasek bo nie trzyma osi to do wymiany.
_________________
Pozdrawiam!
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 20:28   

a czy potem nie ma problemu z sama wymiana napinacza?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 20:34   

nie ma
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 20:44   

karooo, napinacz paska wielorowkowego jest po drugiej stronie. nie ma problemu sadze ze samemu bez problemu choć ktoś coś pisał o jakimś 12katnych kluczach ale nie wiem co w tym prawdy bo przez to ze nie mam kanału bylem z wymianą u mechanika i zajęło mu to 15min max i raczej nie używał nie typowych kluczy.
mam gdzieś stary napinacz w pudełku wiec postaram się zerknąć.
a na zapas nie ma co wymieniać bo koszt od 250 w gore...
wystarczy ze zobaczysz czy ta rolka jest w pionie czy przegięta i ściąga pasek bo mi najpierw zaczęła krzywo iść a później hałasować ale to w dużej rozbieżności czasu
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 27, 2011 20:53   

ok rozumiem, to teraz musze to zlokalizowac bo bylem pewien ze jest to po lewej :) nie znam sie hehe:)!

[ Dodano: Czw Sty 27, 2011 20:53 ]
Panowie mysle o tym zestawie
http://moto.allegro.pl/ro...1428665939.html

+ do tego wymiana paska wspomagania + tego na klime + uszczelniacze. co o tym sadzicie?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 28, 2011 12:43   

karooo, nic się nie stało jak poszedł po prawej stronie,mi się to samo stało w 25 :wink: Nowy pasek kupić założyć ustawić na znaki i można jechać :wink: :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 28, 2011 22:03   

a właśnie panowie jakie wymiary ma ten uszczelniacz walka rozrządu i walu korbowego??
pasuje to??
http://moto.allegro.pl/la...1432859519.html
a walka jest tylko do 1,4-1,8 benzyna lub 2,5
w sklepie nie pytałem dopiero się przymierzam do zakupów ale to jeszcze trochę choć zawsze warto wiedzieć wcześniej

[ Dodano: Pią Sty 28, 2011 22:03 ]
i czy wystepuja paski 112 i 114 zebow?? jaki jest w iDT??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 28, 2011 23:36   

karooo napisał/a:
ok rozumiem, to teraz musze to zlokalizowac bo bylem pewien ze jest to po lewej :) nie znam sie hehe:)!

[ Dodano: Czw Sty 27, 2011 20:53 ]
Panowie mysle o tym zestawie
http://moto.allegro.pl/ro...1428665939.html

+ do tego wymiana paska wspomagania + tego na klime + uszczelniacze. co o tym sadzicie?


W Roverze 25 i 45 paski i rolki są szersze. To nie są te same elementy co w Roverze 200/400/600.

[ Dodano: Pią Sty 28, 2011 23:36 ]
borek88 napisał/a:
a właśnie panowie jakie wymiary ma ten uszczelniacz walka rozrządu i walu korbowego??
pasuje to??
http://moto.allegro.pl/la...1432859519.html
a walka jest tylko do 1,4-1,8 benzyna lub 2,5
w sklepie nie pytałem dopiero się przymierzam do zakupów ale to jeszcze trochę choć zawsze warto wiedzieć wcześniej

Ten nie pasuje.

[ Dodano: Pią Sty 28, 2011 22:03 ]
i czy wystepuja paski 112 i 114 zebow?? jaki jest w iDT??


Pasek to 112 x 30 (nie 28).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 iDT] Luźny pasek na pompie wtryskowej, a praca silnika
Jugol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Cze 13, 2010 22:15
Jugol
Brak nowych postów [R400 2.0SDI 105KM] Spadający pasek na pompie wtryskowej
adam_ss Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Cze 23, 2010 13:11
szoso
Brak nowych postów [Honda Civic] Nieszczelność w mechanicznej pompie wtryskowej
mathew Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Maj 18, 2011 22:23
mathew
Brak nowych postów [R45] Głośny pasek pompy wtryskowej.
Ameba Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Kwi 17, 2008 22:37
Ameba
Brak nowych postów [r45 iDT] szapanie po wymianie uszczelnień w pompie i wtrys.
pon89 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Pon Paź 24, 2011 14:03
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink