Wysłany: Sob Sty 29, 2011 17:30 [R400] Wymiana filtra paliwa
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam chciałbym wymienić filtr paliwa jednak nie za bardzo wiem co i jak. Moglibyście mi to wytłumaczyć krok po kroku jak to zrobić,odpowietrzanie itd. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 29, 2011 17:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Otwieramy maske,
Podpieramy ja patykiem co by na glowe nie spadla
Bierzemy odpowiednie klucze w dlon, jzu nie pamietam jakie rozmiary
Luzujemy srube gniazda filtra paliwa
Odkrecamy górny przewod paliwowy idacy do filtra (ja pamietam owinalem sobie wszystko jeszcze szmatka bo benzyna z filtra i kawalka przewodu wycieka przy tej operacji)
Nastepnie to samo z dolnym przewodem
Wyjmujemy filtr paliwa z gdniazda
Wsadzamy nowy
Montujemy w kolejnosci odwrotnej
Odpalamy auto
Po odpaleniu jest chwilowe zaksztuszenie wynikle z "zapowietrzenia" ukladu, ktory po zaksztuszeniu silnika jest juz odpowietrzony i pelen paliwa.
Otrzec szmatka okolice filtra i gniazda, zamknac maske.
Pozniej mozna sprawdzic czy nie wycieka paliwko na polaczeniu foltra z przewodami
Powodzenia!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 21:48
dobrze z 2 -3 dni wcześniej posikać wd40 filtr , bo pewnie od X czasu nie wymieniany to ciężko będzie odkręcić , i montuj tylko filtrona bo inne nie bardzo leżą .
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
No właśnie. Jak długo może być taki filtr nie wymieniany. Auto mam już 3 lata i niestety nie bardzo jest jak odkręcić to ustrojstwo. Sam nie dałem rady. Podobnie kilku mechaników dało sobie spokój nie chcąc mi nic połamać. Puki co nic złego się nie dzieje....
ascaris, zrób jak PHJOWI, pisze z wd i sproboj za kilka dni... Co sie stanie jak filtra nigdy nie zmienisz, moze sie zassac syf z baki i zatkac wtryskiwacze, wtedy wtryskiwacze do czyszczenia, uklad paliwowy do udroznienienia a idac za ciosem ja bym i bak wyczyscil i pompe
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Po odpaleniu jest chwilowe zaksztuszenie wynikle z "zapowietrzenia" ukladu, ktory po zaksztuszeniu silnika jest juz odpowietrzony i pelen paliwa.
Przecież ważne jest aby odpowietrzyć układ przed uruchomieniem. Idzie to zrobić odkręcając śrubkę na górze filtra i pompując gruszką do momentu aż poleci trochę paliwka ze spustu. Potem dokręcamy.
Po odpaleniu jest chwilowe zaksztuszenie wynikle z "zapowietrzenia" ukladu, ktory po zaksztuszeniu silnika jest juz odpowietrzony i pelen paliwa.
Przecież ważne jest aby odpowietrzyć układ przed uruchomieniem. Idzie to zrobić odkręcając śrubkę na górze filtra i pompując gruszką do momentu aż poleci trochę paliwka ze spustu. Potem dokręcamy.
o benzynie chyba mowimy ale zasadniczo masz racje, mozna odpowietrzyc filtr
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Przecież ważne jest aby odpowietrzyć układ przed uruchomieniem. Idzie to zrobić odkręcając śrubkę na górze filtra i pompując gruszką do momentu aż poleci trochę paliwka ze spustu. Potem dokręcamy.
pfff za duzo roboty:) tak lekko Ci sie przyksztusi i tyle skrecasz i sie nie zastanawiasz:)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum