Wysłany: Nie Lut 06, 2011 13:21 chip, sdi gdzie w Wielkopolsce
Witam,
co Panowie i Panie polecacie mi w Wielkopolsce.
Jakąś firmę co zajmuje się tiuningiem i możecie mi ją polecić smiało.
Najlepiej jak by była z Poznania lub okolic.
Pozdrawiam
[ Dodano: Nie Lut 06, 2011 13:21 ]
jaki filtr stożkowy do diesla polecacie.
poproszę o linki najlepiej z allegro.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 06, 2011 13:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak się nie nadaje , jak się nadaje. Przeczytałem wszystkie posty na forum z chipem związane i wiele osób chipowało i było zadowolone.
j.w. w pytaniu jest ktoś w Wlkp. godny polecenia.
tronsek, czmu piszesz gupotki ? Ja mam zmienione mapy i miedzy batonem a czipem jest mega roznica. W stozki bym sie nie bawił, albo air boxa lub sportowa wkladka do tego wywalic egr. i poprawic lokalizacje intercoolera.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pola: generalnie to nie wiem jak w wielkopolsce ale u mnie w Krakowie o wiele bardziej się opłaca zamontowanie tzw "power box". Kosztuje 790 zł a chip tuning (nie jestem pewien bo tam jest tyle tego ze sie połapać nie mogę) 900zł. Cena niby podobna ale przy sprzedaży auta box sobie weźmiesz i zamontujesz do nowego auta a chip tuning jest na stałe. Jak ktoś chce poczytać to zapraszam http://vtech.pl/
kampel, Gratulacje zapłaciłeś 790 za opornik warty 20 groszy, jeśli doliczyć do tego kostki , pudełko i kawałek przewodu niech będzie 20 złotych. nie wierzysz, rozbierz boxa!!!
_________________ Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
Panowie dzwoniłem do Goodhope i gościu mi powiedział, że nie ma sensu robic chip tiuningu w roverze sdi . Mówił o jakimś lutowaniu, o boxie, że można stiuningować za dosłownie grosze.
Kto i gdzie może mi to zrobić w Wielkopolsce?
Sam możesz to zrobić poszukaj na forum jest wszystko opisane co i jak ewentualnie jak nie masz zdolności to z tego co pamiętam użytkownik ADI-mistrzu oferował wykonanie takiego box'a za niedużą kasę...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
ten Goodhope bardzo sie uparł.... czemu tak koledze odradzacie chipa ktory po 1 jest bezpieczniejszy po 2 nie jest druciarstwem po 3 daje wieksze mozliwosci regulacji niz po prostu "w całym zakresie + stałą dawka" oraz skorygowanie kąta wtrysku ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ten Goodhope bardzo sie uparł.... czemu tak koledze odradzacie chipa ktory po 1 jest bezpieczniejszy po 2 nie jest druciarstwem po 3 daje wieksze mozliwosci regulacji niz po prostu "w całym zakresie + stałą dawka" oraz skorygowanie kąta wtrysku ?
Nie wiem dlaczego, może po prostu nie chce kogoś naciągać na to co nie jest warte swojej ceny? U niego dostajesz dwa wykresy z hamowni podwoziowej (przed i po) więc masz na papierze coś za co zapłaciłeś i się nie dziwie, ze nie poleca no ale jak pisałem jak się ktoś uprze to mu na pewno zrobi remap w końcu na tym zarabia. Po za tym czip wgrywany "na oko" też zalatuje druciarstwem...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
doodhope konkretny i uczciwy facet wydaje sie ze nie tani ale za wiedze sprzet i umiejetnosci trzeba placic. do tego zdjagnozowal mi usterke braku ponad 20KM i to nie przez przeplywke
wiec raczej bym powiedzial ze uczciwy a nie dziwny (choc dziwi mnie nie chec zarobku jesli klient upiera sie
mnie też dziwi dajesz 1000zl i nie chcę wziąć, a więc dziwny
Szukam w całym necie to albo nigdy nie chipowali sdi lub mają negatywne opinie na forum:-/
Proszę pomóżcie i polećcie kogoś wartego.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 68 Skąd: Pleszew
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 18:01
witam
Rozmawialiśmy tylko raz.
Jeśli się nie mylę przedwczoraj.
Odebrałem w ferworze walki na hamowni z jakimś autem, więc wiele czasu na rozmowę nie było.
Ale absolutnie nie było mowy o "sławetnym 1000zł".
Proszę nie wprowadzać innych w błąd.
Nie było mowy o jakichkolwiek pieniądzach.
Nie odmówiłem kategorycznie wykonania modyfikacji, a jedynie jak każdemu kto dzwoni z takim autem, zaproponowałem sięgnięcia do lektury forum, by móc to zrobić za "kilka groszy".
Nie mam sumienia naciągać właścicieli tych jak by nie było już tanich aut, na robotę (która musi kosztować ze względu na wkład czynności i czasu jaki trzeba poświęcić) jaka daje nie wiele więcej od szybkiego druciarstwa za kilka groszy.
Co innego z R25 na vp44.
Tutaj alternatywy taniej nie ma i na modyfikację zapraszam serdecznie.
Podsumujmy pokrótce jak działa regulacja dawki w tym silniku.
Silnik z przepływu powietrza kalkuluje korygując to poprzez stopień wciśnięcia pedału gazu i temperaturę silnika dawkę, którą dalej przekłada na wysterowanie napięcia nastawnika pompy wtryskowej.
Robiąc modyfikację, możemy dokładnie określić, w jakim zakresie obciążenia i przepływu modyfikowane dane mają być brane pod uwagę.
Ale nie ma się co oszukiwać, dolewamy paliwa, nic więcej.
Co daje oporniczek.
Sterownik silnika na podstawie indukcyjnego nastawnika dawki weryfikuje sygnał położenia nastawnika, z którego ustala dawkę, jaka jest wysterowana na nastawnik.
Opornik przekłamuje wskazanie (zaniża), przez co sterownik wymusza pełniejsze położenie nastawnika.
Identycznie jak to robi sam sterownik na podstawie programu.
Podstawową wadą działania oporniczka jest jego liniowość.
Bez względu na obroty i stopień wciśnięcia gazu przekłamuje odczyt.
Jednak maksymalna wartość przekłamania na pewnym poziomie dymienia będzie identyczna jak dla wykalkulowanej dawki na podstawie wniesionych zmian w programie.
Zatem osiągi maksymalne dla podobnych wartości CO za pomocą opornika osiągniemy jak dla zmian programowych.
Dlatego właśnie wyjaśniam w czym rzecz, aby klient był w pełni świadomy, oraz by uniknąć komentarzy w stylu :
Henio opornikiem zrobił tyle samo koni co ja programem, a ten naciągacz skroił mnie na grubą kasę.
Program umożliwia wprowadzenie szeregu zależności, ale czy te są warte różnicy w cenie, proponuję by właściciel R200 ocenili sami.
Jeśli ktoś jest pomimo tego wszystkiego zdecydowany na modyfikację oprogramowania, zapraszam serdecznie.
Koszt to 900 a nie 1000zł (cenę z resztą zna wielu z forum, którzy skorzystali z moich usług nie tylko w małych ale także większych roverach), czas jej wykonania to około 3-4 godziny.
W cenę wliczony jest pomiar na hamowni podwoziowej przed i po modyfikacji.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum