Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam!
Mam problem z wymiana chłodnicy klimatyzacji. Jako że nie mam fabrycznej tylko dokładaną firmy Diavia pojawił się problem z montażem chłodnicy. te które można znaleźć na allegro w cenie ok 200zł nie pasują ze względu na wejścia rurek od układu. W serwisie klimatyzacji powiedzieli mi, że mogą sprowadzić nową odpowiednią ale kosztuje ona 790zł. Aż tyle nie mam zamiaru wydawać, a nie mogę znaleźć takiej samej jaką miałem. Właściwie róznią się tylko tym, że ta wersja fabryczna posiada z boku taki pałąk z otworami na przewody a ta moja ma w tym samym miejscu po prostu końcówki do przykręcenia owych przewodów. I mam teraz problem
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 02, 2011 16:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
troche sie zrobil klopot.ale na twoim miejscu pomierzyl bym chlodnice DIAVIA i porownal z wymiarami chlodnicy z allegro i jak by pasowala to przelutowal rurki u jakiegos fachowca
Też o tym myślałem. Generalnie sprawa dotyczy tylko przyłączenia tych rurek. Ale w kilku miejscach mi powiedzieli, że się NIE DA tego przyspawać tylko musi być przykręcone albo nie chciało się im tego robić ale na fotce widać, że w tej starej chłodnicy rurki były dospawane. Wygląda tak jakby odcięto ten "pałąk" z otworami na rurki i w te miejsca dospawano rurki. Czyli jednak da się ale jest trochę rzeźbienia. Może poszukam kogoś kto się tego podejmie...
chyba to jedyne wyjście skoro nie chcesz przepłacać tych 790 zł. Na pewno wyjdzie taniej niż ta chłodnica. A może samą chłodnice da się zaspawać co z nią jest??
jakis gówniany serwis klimy widze. wiekszosc serwisów (a nie nabijaczy i stanowisk do odgrzybiania) posiada sprzet do spawania alu.zresztą-zajmując sie naprawą klimy muszą to mieć,zeby zaspawać przetarcia rur itp. wiem,bo robie to u siebie na warsztacie.znajdz spawacza i niech te rurki przespawa. koszt nie wiecej niż 30zł. u nas w okolicy zrobiliby to za piątaka.
Czyli najlepiej będzie od tej nowej chłodnicy odciąć tą odstającą z boku część i w odcięte miejsce przespawać rurki ze starej chłodnicy. No i ewentualnie na końcówkach dorobić nowe gwinty aby dobrze dopasować do rurek w samochodzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum