Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam ! Mam pytanie . Kupiłem nowy przepływomierz , gdy go zamontuje będzie potrzebne podłączenie pod kompa , czy sam wykryje nową część ? Dzięki z góry za odpowiedz. Pozdrawiam .
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 08, 2011 22:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Lut 09, 2011 09:16
har0 napisał/a:
bo jedni piszą że tak inni że nie.
Ja w roverze nie odpinałem, ale na postach można znaleźć info że włącza się tryb awaryjny i obcinka do 4000 obr na biegu jałowym - zdaje się że azer niedawno o tym pisał (jak pomyliłem to przepraszam ) tenże jednak tryb nie powoduje zapalenia się kontrolki check engine.
Ja w roverze nie odpinałem, ale na postach można znaleźć info że włącza się tryb awaryjny i obcinka do 4000 obr na biegu jałowym - zdaje się że azer niedawno o tym pisał (jak pomyliłem to przepraszam ) tenże jednak tryb nie powoduje zapalenia się kontrolki check engine.
Ja odpinałem i nic mi się nie zapalało. Różnica jest taka, że po odpięciu przepływki jest mocnieszyn na niskich obrotach (do 2 tys) ale słabszy na tych powyżej 2 tys. Z podpietym przepływomierzem ma "kopa" od 2 tys i chyba mniej pali
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
mnie po odłączeniu przepływomierza włączył się check engine i pomimo wpięcia jej ponownie świeci się nadal . Pozdrawiam . Poprostu muszę się chyba przekonać jak ją wepnę ponownie . Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum