Rover 220 2.0T -Prosze o porade!
Autor
Wiadomość
pammat
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 2 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Lut 07, 2011 21:00 Rover 220 2.0T -Prosze o porade!
Witam noszę sie z zamiarem zakupu rovera 220 2.0 T z 1995 r.Prosze o opinie uzytkownikow jakie koszty utrzymania???Z jakimi problemami spotyka sie ten model z tym silnikiem??Na co zwrocic szczegolna uwage podczas zakupu??i ogolna opinie.Prosze o uwagi i spotrzezenia uzytkownikow tego modelu.Pozdrawiam Mateusz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 07, 2011 21:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
frediwzl
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 56 Skąd: Lubin Rover 200
Wysłany: Wto Lut 08, 2011 13:42
Ja mam 214 Si, koszty utrzymania minimalne. Przegląd, OC, waha czy jakaś wymiana zużytych części. Szczególną uwagę zwróć na zbiornik płyny chłodzącego. Czy jest odpowiednia ilość. Ogólnie to zapoznaj się z forum, temat był wałkowany milion razy
PS. Widzę że Pyrus. To jeszcze napisze od siebie. Unikaj sztuk z Gniezna
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
pammat
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 2 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lut 08, 2011 15:49
Czy nie ma tu nikogo kto ma 2.0 T w coupe??
azer
Pomógł: 115 razy Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 1058 Skąd: Poznań Rover 25
maniaq
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 2417 Skąd: Solec / k. wawy MG ZS
Wysłany: Sro Lut 09, 2011 00:06
Malo precyzyjnei sie pytasz
Starsze auto to trzeba generalnie dobrze obejrzec, czy buda prosta, ile sladow zostawia itp itd.
W silniku na pewno turbo, sprzeglo i skrzynia do sprawdzenia, bo przy nieumiejetnym lub mocnym eksploatowaniu bedzie dostawac w kosc.
Przeczytaj poradnik dotyczacy zakupu, na co zwracac uwage;)
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Kiepu
Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 1 Skąd: warszawa
Wysłany: Czw Lut 10, 2011 02:33
witam.i tak nie kópiż tego sztrucla wiec po grzyba temat zakladasz?zal mi cie kolego
Raptile
Pomógł: 73 razy Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 2710 Skąd: Warszawa Rover 200
Wysłany: Czw Lut 10, 2011 10:05
[ Dodano : Czw Lut 10, 2011 10:05 ]
Kiepu napisał/a: kópiż..................zal mi cie kolego
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
dobryziom
Pomógł: 61 razy Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 2528 Skąd: WWA Rover Coupe
Wysłany: Czw Lut 10, 2011 12:16
frediwzl napisał/a: Ja mam 214 Si, koszty utrzymania minimalne.
na prawdę bardzo dużo to wnosi w sprawie 220 TI heheh
maniaq dobrze napisał:
najważniejsze czy prosta nieprzekoszona buda... następnie stan silnika
reszta jak skrzynia, turbo, sprzęgło i tak będzie do wymiany lub regeneracji nie ma cudów...
od razu przygotuj przynajmniej drugie tyle za ile kupiłeś na doprowadzenie do serii, jak to już zrobisz samochód będzie przynosił czysty fun
[ Dodano : Czw Lut 10, 2011 12:16 ]
Kiepu napisał/a: witam.i tak nie kópiż tego sztrucla wiec po grzyba temat zakladasz?zal mi cie kolego
kolejny istotny wpis do tematu i ta gramatyka
_________________Tomcata na części info na PW
iwan00
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 159 Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw Lut 10, 2011 12:28
W moim 220 SD najpierw wpakowałem nieco kasy w pierdoły, ale po zrobieniu wszystkiego na cacy tylko leję i jeżdżę - pełna radość
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
kasjopea
Członek Zarządu wiceprezes
Pomogła: 196 razy Dołączyła: 08 Paź 2007 Posty: 3890 Skąd: Włocławek MG ZS
Wysłany: Czw Lut 10, 2011 16:48
Kiepu napisał/a: witam.i tak nie kópiż tego sztrucla wiec po grzyba temat zakladasz?zal mi cie kolego
A mnie jest żal nas, że musimy coś takiego czytać .
_________________ Pozdrawiam Monika
maniaq
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 2417 Skąd: Solec / k. wawy MG ZS
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 00:02
Kasjo nie smuc sie !
iwan00 napisał/a: W moim 220 SD
A ja mam radosc , bo kolejna osoba nie przeczytala tematu watku
2.0 T = 2 . 0 TURBO , nie ma slowa o dieslu
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ciufa
Pomógł: 65 razy Dołączył: 08 Gru 2007 Posty: 2012 Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 01:08
maniaq napisał/a: 2.0 T = 2 . 0 TURBO , nie ma slowa o dieslu
R220 SD też ma turbo przecież !
_________________ CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
dobryziom
Pomógł: 61 razy Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 2528 Skąd: WWA Rover Coupe
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 09:18
Ciufa napisał/a: maniaq napisał/a: 2.0 T = 2 . 0 TURBO , nie ma slowa o dieslu
R220 SD też ma turbo przecież !
pewnie tez ma taka sama moc, spalanie, konstrukcje oraz wygląd
_________________Tomcata na części info na PW