Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
Mam pytanie a mianowicie czy dalibyście 600 stów za WIECZNY wysprzęglik ? Wieczny tzn wykonany ze stali a pierścień czyli tłok z ecorubberu http://www.ggtrading.pl/m...m#ECORUBBER%201 . Wszystko wykonane z wielką precyzją na centrach obróbczych CNC, do krórych mam dostęp.
_________________ NAWET JAK STOI ZJ....Y - JEST PIĘKNY....
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 06, 2010 22:38, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 26, 2009 11:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wieczny wysprzęglik?
Jeśli jest taki jak piszesz to cena wydaje się dobra, bo za zwykły wysprzęglik trzeba dać minimum 300zł który wytrzyma tyle, ile wytrzymuje czyli krótko
No właśnie, ja wymieniłem już 2gi raz na nowy i mając w łapie stary dobiero zobaczyłem jakie to jest gówno i nie problem żeby wamienić go na coś zrobionego z innych leprzych materiałów i zapomnieć na dłuuuugo o tym badziewiu. Dzisiaj siąde i go zaprojektuje, szykuje mi sie pieprzona dwumasa do wymiany to przy okazji go założe i zobacze jak hula.
_________________ NAWET JAK STOI ZJ....Y - JEST PIĘKNY....
Fakt, wysprzęglik oryginalny to straszne badziewie, a jeszcze gorsze to pompka ale o tym każdy wie
Moja pompka kupiona po promocji za 450zł już skrzypi i rypi a ma dopiero pół roku
Co do pompki to sprawa jest jak wiadomo rozwiązana czyli zamiennik od BMW ja osobiście ulepszyłem ten patent tym że zamiast plastikowego ucha dorobiłem uchwyt z łożyskiem i mam spokój z dziwnymi odgłosami a i sama pompka lżej pracuje.
_________________ NAWET JAK STOI ZJ....Y - JEST PIĘKNY....
Tak, jesli konstrukcja rzeczywiście przemyslana i dobrze zrobiona to ja chętnie kupię. Ale mam pytanie jak z przewodami płynu i łożyskiem? Czy to byłaby przeróbka oryginalnego ? I czy dałoby się zrobić dłuzszy przewód odpowietrznika tzn żeby wystawał ponad akumulator? Daj znać jestem chętny do zakupu i to już:))
zależy jak leży... przy sprawnej pompce, przy sprawnej tarczy sprzęgła oraz docisku i sprawnej dwumasie wysprzęglik wytrzyma spokojnie 60tys... więc nie ma tragedii... ale jak się w R-75 wymienia na raty i to nie umiejętnie przez rzeźnika to pada po roku, zresztą jutro wkleję parę ciekawostek, to was zaskoczę... i sprostuję pewne mity... ( bo mam wolne...)
Boncky, no to czekamy Też jestem zainteresowana, bo i mój wysprzęglik chyba niedługo zakończy swój żywot...
denirok, zrobiłeś to wszystko własnoręcznie, czy zleciłeś komuś?
Boncky, no to czekamy Też jestem zainteresowana, bo i mój wysprzęglik chyba niedługo zakończy swój żywot...
denirok, zrobiłeś to wszystko własnoręcznie, czy zleciłeś komuś?
zlecił.. jak za 600 zł, hmm jeżeli ktoś ma stary cieknący proszę podesłać bo ja wyrzuciłem a mam dostęp do CNC to może go rozbiorę i zobaczę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum