Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam
Mam taki problem z moim R. Kilka m-cy temu robiłem generalny porządek z hamulcami, płyn klocki tarcze (tył ATE) oraz prowadnice były czyszczone i smarowane. Ogólnie hamuje super ale tył prawa strona się sypie, tzn klocek od zewnętrznej strony jest starty do zera - wszystkie pozostałe klocki z tylu - jak nowe. Dziś założyłem nowe klocki, ale pewnie sytuacja za parę m-cy sie powtórzy. Moje pytanie - co może powodować ze 1 klocek od zewnętrznej strony się ściera? Prowadnice chodzą lekko, reperaturki sa na swoich miejscach. nie maja pęknięć, kolo gdy jest auto na lewarku chodzi luźno - nawet gdy zaciągnę ręczny i go opuszczę nic się nie blokuje i wygląda na ok. Dodam ze jak nieraz jadę to słychać z tego kola pisk i po jakimś czasie ustępuje - myślałem ze to łożysko ale po jego wymianie jest to samo. Gdy zaczyna piszczec wystarczy kierownica lekko p prawo lub lewo skrecic i pisk milknie, po wyprostowaniu kierownicy pisk sie pojawia. Również przy lekkim naciśnięciu hamulca robi się cisza - hamulec puszcze i pisk wraca. Nieraz po kilku minutach wszystko wraca do normy
Gdzie leży problem - zacisk? Jeżeli tak to czemu ściera klocek tylko z zewnętrznej strony?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 23, 2011 21:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Klocek siedzi lekko? Może zbyt lekko i przez to obciera. Ewentualnie za mocno siedzi wewnętrzny klocek w porównaniu do zewnętrznego i gdy zahamujesz wyciera się ten zewnętrzny.
Tłoczek wkręca się dobrze? Bez większego problemu?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum