Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2000
Witam
Chciałbym zapytać osoby które już wymieniały lub naprawiały wężyk spryskiwacza w tylnej klapie.
Mianowicie przerwał mi się wężyk w gumowej osłonce między budą a klapą i jak na złość jego końce wpadły jeden do wnętrza klapy a drugi utknął gdzieś w karoserii. I za nic nie mogę go wyciągnąć z karoserii.
Poradzcie czy dalej męczyć się i próbować znaleźć przerwane końce czy lepie dosztukować cały wężyk od nadkola przez słupek i całą klapę. A w związku z tym czy w nadkolu tam gdzie powinien iść wężyk jest jakiś zaworek zwrotny żeby do niego dołączyć nowy wężyk?
pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 15:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mnie też pękl,ale zamierzam zrobić to na wiosnę, planuje kupić takiej samej średnicy wężyk, poprowadzić nowy od wycieraczki i za pomocą zaworu zwrotnego połączyć z tym, który gdzieś zaginał w karoserii
to chyba najłatwiejsze rozwiązanie ale nadal nie wiem czy taki zaworek trzeba sobie samemu dokupić czy gdzieś w nadkolu juz jest i tylko dosztukować wężyk
to chyba najłatwiejsze rozwiązanie ale nadal nie wiem czy taki zaworek trzeba sobie samemu dokupić czy gdzieś w nadkolu juz jest i tylko dosztukować wężyk
a nwet gdyby był gdzieś to co ? będziesz miał 2
idziesz do motoryzacyjnego i kupujesz zawór zwrotny przelotowy do spryskiwaczy i już
ew. możesz iść do zoologicznego i kupić zawór zwrotny do akwarium ale on ma większą średnice i nie jest zabezpieczony przed wysunięciem
jak będziesz zakładał ten zawór zwrotny do węże wsadź do gorącej wody to wtedy będą bardziej elastyczne i łatwiej taki zawór założyć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum