Mi to wyglada na sterowanie tempomatem ale dlaczego tutaj a nie w kierownicy i takie i chyba brak wlacznika tempomatu na panelu pod klimatyzacja. Dziwne...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 22:41
Auto z Płocka,więc to może być sterowanie karabinem maszynowym.
Mojego kupiłem,niestety, w tym pięknym mieście od gościa mieniącego się znawcą R75. Przez telefon wciskał,że auto ma kontrolę trakcji,a na miejscu okazało się,że to włącznik tempomatu.Generalnie narżnął mnie nieźle,ale kupiłem,bo nie chciałem przeżyć już ani jednej nocy bez tego auta.
Na dodatek facet zamieszcza na Allegro zdjęcia aut,których nie ma i ciągle zmienia nick( nowa rejestracja).
Dziadek, wiem o czym mówisz, nawet kilka razy pisałem do niego, że opis nie zgadza się ze zdjęciami i wyposażeniem auta, ale wiesz jak to jest, handlarze zawsze cwaniakują, na szczęści ja tam nie kupiłem, choć miałem zamiar...
Wracając do tematu jest to włącznik i ustawienie tempomatu, z tym, że ten może mieć więcej funkcji, nie tylko włącz/wyłącz ale także przyśpieszanie i zwalnianie na włączonym tempomacie, ale nie wiem na 100%
sądząc po aukcji samochód z dieslem, więc dołożyć oryginalny tempomat jest bardzo prosto, było na forum. Mi się takie dodatkowe wajchy kojarzą ze starymi mercedesami
zgadza się ... z czasem sam będę się przymierzał do dołożenia tempomatu ... ciekawe właśnie dlaczego nie dołożono oryginału budząc u potencjalnych klientów niepewność i podejrzewania
a przy okazi .. bo własnie będę chciał tempomat załozyc
jak działa oryginalny roverowy ?
od jakiej prędkości można go załączyć ? i czy regulacja jest płynna? możnwa w trakcie jazdy zmieniać prędkośc zadaną ?
W Scorupie było tak ze od 40 się załaczał , był klawisz włączani i wyłaczani , +, - i =
... mogłem płynnie sterować +/- prędkością auta - naciśniecie hamulca lub sprzęgła wyłączało tempoat .. ale naciśnięcie = powodowało że auto wracało do wczensniej zapisanej prędkości. prędkośc była pamiętamna przez cały czas jak auto pracowało albo jak sie wyłaczyło tempo..
tam było bardzo dobrze to zrobione, czy tu jest podobnie ..
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
oryginalny tempomat działa tak:
załącza się od około 40 - 50km/h
+ się go włącza i utrzymuje daną prędkość
SET się wyłącza
jak przyśpieszasz krócej niż kilkanaście sekund, a potem puszczasz gaz, to auto wraca do zaprogramowanej prędkości, gdy utrzymujesz większą prędkość niż zaprogramowana przez więcej niż kilkanaście sekund, tempomat się wyłącza
naciśnięcie pedału hamulca lub sprzęgła rozłącza tempomat (czujniki przy pedałach sprzęgła lubią się odsunąć, nie stykają i tempomat może się przez to nie włączać)
To nie da się tam zwiększać lub zmniejszać prędkości za pomocą przycisków ? Nie ma funkcji "resume" ? Dziwne, bo znacznie starsza seria R800 ma te "bajery".
No tak, równie dobrze można w ogóle nie włączać tempomatu. To ma być udogodnienie, a nie walka z przyciskami. U siebie bardzo często z tego korzystam głownie jeżdżąc po mieście i drogach niższej kategorii niż autostrady gdzie należy często zmieniać prędkość.
Tomek1212, no to ciesz się, że masz dodatkową funkcję tempomatu, moim zdaniem czy go na chwilę wyłączyć, czy zaprogramować to i tak zabawa guzikami, więc wszystko jedno
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum