Zacznę od tego, że mam zamiar porządnie się wziąć za zmianę wnętrza mojej 800.
Nie mówię tutaj o nowych dywanikach, ringach na zegary, czy kolorowych żaróweczkach, chociaż pewnie wiele elementów będę potrzebował wykorzystać.
Chcę sprawić, żeby wnętrze zachwycało jeszcze bardziej niż teraz i było bliższe wykonaniu R75 coupe, czy Bugatti Veyron (no może przesadziłem ).
Pytania:
Jak wykonać piano black? Mam zamiar zakupić drewno, czarna bejce i bezbarwny lakier, czy idę w dobrym kierunku?
Znalazłem też stronę, a ponieważ mój angielski nie jest na super poziomie, a tłumacz google raczył zwariować podczas tłumaczenia czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy ta firma oklei moją kierownicę drewnem i obszyje skórą?
Czy myślicie, że wykonanie czegoś takiego jak na zdjęciu, przy założeniu, że biegi naprawdę da się zmieniać jest możliwe?
Za wszelkie odpowiedzi i sugestie z góry dziękuję.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 27, 2011 22:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Trochę mi to podchodzi pod wiejski tuning. Jak chcesz poprawić wygląd wnętrza to zacząłbym od poprawienia oryginalnego zmatowiałego drewna, aby przywrócić mu dawny blask.
Uwierz mi, że nie będzie to wiejski tuning. Jestem na to POTWORNIE wyczulony.
Papaa2 napisał/a:
na dole jest chyba lista aut, dla których oferują usługę
tronsek napisał/a:
albo lista aut, do których wykonywali usługę.
Więc jak jest na prawdę?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Uwierz mi, że nie będzie to wiejski tuning. Jestem na to POTWORNIE wyczulony.
Pojęcie wiejskiego tuningu często bywa mocno subiektywne dla jednego będzie dla innego nie...
Papaa2 napisał/a:
Więc jak jest na prawdę?
To jest chyba lista kierownic jakie mają na stanie. Są dwie opcje exchange czyli pewnie wymiana, oddajesz swoją oni od razu odsyłają gotową albo kupujesz całość bez odsyłania swojej. Tylko cena lekko mówiąc wysoka...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
600 $ za kierownicę ? Za te pieniądze można kupić kilka takich aut, a nie jedną kierownicę.
Żeby własnie nie było wieś tuningu to trzeba płacić, poza tym jak popatrzysz ile kosztuje normalna kierownica do jakiegoś nowego auta tej klasy to wcale nie wydaje się dużo.
Tomek1212 napisał/a:
Nie myślałeś nad przypasowaniem kierownicy drewnianej z R75 ?
Chociaż na moje oko kompletnie nie pasowałaby do "ostrych" kształtów wnętrza R800.
Sam odpowiedziałeś na to pytanie. Ja chcę zrobić dól i górę w drewnie takim jak reszta wnetrza, czyli albo piano black, albo ciemny machon. boki, czyli ta czesc kierownicy za ktora trzymasz bedzie w bezowej skorze, a srodek albo pomalowany pod kolor skory, albo po odlaczeniu SRS, ktore i tak u mnie narazie nie dziala, oklejony i przyprasowany cieniutenka (okolo 0,5mm) warstwa eko w bezu, albo co mi sie najmniej podoba zostanie czarny.
Wsi z tego nie bedzie, u mnie w rodzinie nie bedzie to pierwsze auto gdzie wnetrze jest hand made, a ja uczestniczylem przy kilku projektach
Z wujkiem mamy na koncie miedzy innymi kompletne wnetrze do VW Multivana T3 i wyglada jak fabryka. Wiekszosc zdolnosci posiada wujek, a ja jestem pilnym uczniem, ale na prawde facet ma ogromna wiedze i dzieki jego wiedzy wykonam projekt R800.
W R600 zaczalem delikatnie, ale nie skonczylem z racji rozbicia auta o kraweznik
Mam nadzieje spelnic moje marzenie o wnetrzu hand made w R800
Do tego wszystkiego beda fajne zegary, narazie jestem na etapie szukania ciekawych wskazowek i chociaz nie sa 100% tym czego chce, ale podobaja mi sie z Laguny II, ale najbardzej bym chcial, zeby tarcze i wskazowki wygladalytak
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ostatnio zmieniony przez Perez Pon Lut 28, 2011 21:01, w całości zmieniany 1 raz
Żeby własnie nie było wieś tuningu to trzeba płacić, poza tym jak popatrzysz ile kosztuje normalna kierownica do jakiegoś nowego auta tej klasy to wcale nie wydaje się dużo.
Zwróć tylko uwagę, ze np. te pierwsze kiery za 600$ są z opcją exchange czyli prawdopodobnie musisz oddać starą i wychodzi na to, ze płacisz tylko za usługę obszycia. Wcale nie trzeba wydać sporo szmalu aby nie było wieś tuningu ale jeśli kogoś stać żeby zapłacić tyle kasy za obszycie to śmiało może brać efekt pewnie będzie fajny...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pływak, obszyc moge sam, a nawet jak bym chcial drogo i profesjonalnie to Java robi kiery za 300zl lub moge oddac do pierwszego lepszego tapicera za 100zl. Tutaj chodzi o polozenie drewna.
[ Dodano: Pon Lut 28, 2011 21:45 ]
Chodzi mi po glowie zmiana kierownicy, ale te co znalazlem nie pasuja do napompowanych grubych foteli
1
lub
2
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Tutaj na zdjęciu właściciel nie ograniczył się tylko do drewnianej kierownicy. Posunął się o jeszcze jeden krok dalej i zamontował pokrowiec z drewnianych koralików !
Prawdopodobnie tak wyglądałby współczesne samochody, jednak jedynie ze względów na wymogi ochrony przeciwpożarowej nie stosuje się takich materiałów. Prawdziwą wisienką na torcie jest aluminiowa gałka zmiany biegów, która idealnie komponuje się z niebieskimi światełkami w boczkach drzwiowych.
1. Ja bym zostawił oryginał, obszył tylko nową ładna skórą i tyle.
2. Wszystkie drewniane listwy wyjął bym, przeszlifował i na nowo polakierował
3. za te 600$ to można zrobić regeneracje tapicerki, będzie jak nowa
4. i na koniec całe autko dobrze wysprzątać, wyprać wykładzinę, wymienić materiał na podsufitce wyczyścić wszystkie plastyki, dobrze spasować co by nie trzeszczały i tyle - mamy samochód full oryginał i taki on jest najpiękniejszy moim zdaniem.
Perez, jeśli już chcesz mieć drewno na kierownicy (mnie tez się podoba, ale nie za te pieniądze), to ja poszedł bym do stolarza. Dobry stolarz na pewno bez trudu wpasuje w te miejsca co chcesz drewniane wstawki, IMHO to nie jest żadna filozofia.
pozdrawiam i życzę powodzenia w doprowadzaniu cupety do piękności
Tomek1212, zdjęcie masakra, nie do tego dążę.
_papa_, Coś w ten deseń, ale ta jest za mała i znaczek MG do tego.
slax, chyba Twoja wersja będzie najlepsza, obszyję skórką na nowo i tyle.
[ Dodano: Pią Mar 11, 2011 13:29 ]
Tylko pytanie czy warto na beżowo, czy zostać przy czarnej? A może czarna z beżową grubą nicią?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum