Wysłany: Pon Lut 28, 2011 23:30 [R200] 1.4 i , pytanie o wydajność wtrysków, i wydechowego
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam, zabieram się za kompletowanie części do zmiany głowicy na 16V, do tego chce wtryski 1.8 i kolektor wydechowy z 1.8 i moje pytania:
1. Czy wtryski z 1.8 mają większą wydajność?
2. Czy wsadzając takie wtryski musze zmienić pompe paliwa?
3. Czy kolektor ssący wystarczy taki jak w 1.4, 1.6 16V?
4. Przepustnica, jaką wybrać? (poszukuje od poloneza ale z taką ciężko, czy od 1.8 jest większa?)
5. Kolektor wydechowy, cały czas porównuje szukam i wyglądowo wielkiej różnicy nie ma i kształtem, chce kupić ten: http://moto.allegro.pl/la...1469804521.html Czy nada się plug&play i czy jest większy niż ten z 1.4??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 23:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przepustnica, jaką wybrać? (poszukuje od poloneza ale z taką ciężko, czy od 1.8 jest większa?)
Na pewno w 1.8 przepustnica jest większa niż 1.4. W polonezie i 2.0 T-series przepustnica ma 56 mm, a w 1.8 52 mm. Więc chyba wiesz teraz jaką wsadzać. od poloneza można łatwo znaleźć. Ja swoja znalazłem na szrocie za 50 zł.
leszczu19901, Więc Ty masz od poldka, powiedz czy musiałeś coś przerabiać żeby ją włożyć? Do tego chce dolot zrobić na tą średnicę i stożek jakiejś lepszej firmy.
rovek, Dzięki poszedł pomógł tak jak i do leszcza.
Ciągle bardzo prosze o informacje na temat tych wtrysków i pytanie czy ten ssak z linku wejdzie plug%play
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no to już prawie wszystko jasne, jeszcze tylko ten ssak czy pasuje z land rovera 1.8 i wydechowy czy jest większy i będę miał 100% jasności i jade po części
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Trzeba podregulować linkę gazu i troszkę przerobić odpowietrzenie pokrywy zaworów (inne średnice rurek). Cała reszta P&P.
greg-si, nie wiem jak u ciebie, ale do R200 trochę jest inaczej.
bonus89 napisał/a:
leszczu19901, Więc Ty masz od poldka, powiedz czy musiałeś coś przerabiać żeby ją włożyć?
Tak, mam. Na początek to trzeba uwalić krokowca z tej przepustnicy, bo inaczej maski nie zamkniesz. Potem musisz zrobić podmiankę z mocowaniem linki, czyli ze swojej starej przepustnicy przełożyć do Poldka. No i to chyba na tyle. Jak o czymś zapomniałem to tutaj użytkownik atu_rover wszystko ładnie opisuje co i jak.
Na początek to trzeba uwalić krokowca z tej przepustnicy, bo inaczej maski nie zamkniesz.
Zawsze myślałem że w R200 jest więcej miejsca od góry niż w R400 a skoro ja włożyłem bez wycinania do R400 to do R200 tak samo podchodzi.
Skoro tak jest to sorry bo za bardzo uprościłem sprawę. Z mocowaniem linki też prawda ale to dla mnie rzecz oczywista była i żaden problem
Ps.
leszczu19901 napisał/a:
Jak o czymś zapomniałem to tutaj użytkownik atu_rover wszystko ładnie opisuje co i jak.
Szkoda że go wcześniej nie widziałem bo co poniektórzy wpadli w jakiś super zachwyt jakby ta przepustnica dawała 'pińset kunia' a różnica jest kosmetyczna jeśli chodzi o osiągi. W serii 1,5s wolniej samochód wchodzi z 2000 na 6000 obrotów na 3 biegu. Czyli różnica niewielka choć pierwsze wrażenie może być super bo pedał ma mniejszy skok.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
W serii 1,5s wolniej samochód wchodzi z 2000 na 6000 obrotów na 3 biegu. Czyli różnica niewielka choć pierwsze wrażenie może być super bo pedał ma mniejszy skok.
Dla mnie będzie i tak mega różnica z 8V przeskocze na to 1.4 ze zmienioną przepustnicą i resztą gratów, musze tylko na kreskę się wybrać z jakąś zdrową serią 1.4 bo na hamownie raczej nie mam się z czym wielkim wybierać
[ Dodano: Wto Mar 01, 2011 19:12 ]
albo z 1.6 bym stanął, miał bym jasność czy blisko 110 dochodze
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dla mnie będzie i tak mega różnica z 8V przeskocze na to 1.4 ze zmienioną przepustnicą i resztą gratów, musze tylko na kreskę się wybrać z jakąś zdrową serią 1.4 bo na hamownie raczej nie mam się z czym wielkim wybierać
Wiadomo 30km drogą nie chodzi. Ja się odnoszę do tamtego tematu o dolocie.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum