Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] 1.4 i , pytanie o wydajność wtrysków, i wydechowego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] 1.4 i , pytanie o wydajność wtrysków, i wydechowego
Autor Wiadomość
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 28, 2011 23:30   [R200] 1.4 i , pytanie o wydajność wtrysków, i wydechowego
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

Witam, zabieram się za kompletowanie części do zmiany głowicy na 16V, do tego chce wtryski 1.8 i kolektor wydechowy z 1.8 i moje pytania:
1. Czy wtryski z 1.8 mają większą wydajność?
2. Czy wsadzając takie wtryski musze zmienić pompe paliwa?
3. Czy kolektor ssący wystarczy taki jak w 1.4, 1.6 16V?
4. Przepustnica, jaką wybrać? (poszukuje od poloneza ale z taką ciężko, czy od 1.8 jest większa?)
5. Kolektor wydechowy, cały czas porównuje szukam i wyglądowo wielkiej różnicy nie ma i kształtem, chce kupić ten: http://moto.allegro.pl/la...1469804521.html Czy nada się plug&play i czy jest większy niż ten z 1.4??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 28, 2011 23:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 11:42   

bonus89 napisał/a:
Przepustnica, jaką wybrać? (poszukuje od poloneza ale z taką ciężko, czy od 1.8 jest większa?)

Na pewno w 1.8 przepustnica jest większa niż 1.4. :wink: W polonezie i 2.0 T-series przepustnica ma 56 mm, a w 1.8 52 mm. Więc chyba wiesz teraz jaką wsadzać. :grin: od poloneza można łatwo znaleźć. :grin: Ja swoja znalazłem na szrocie za 50 zł. :grin:

[ Dodano: Wto Mar 01, 2011 11:42 ]
http://moto.allegro.pl/pr...1473379336.html
http://moto.allegro.pl/pr...1469578543.html
http://moto.allegro.pl/ro...1476439076.html
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 13:17   

bonus89 napisał/a:
2. Czy wsadzając takie wtryski musze zmienić pompe paliwa?

Nie, taka sama jest w 1.4 jak i w 1.8 VVC
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 16:26   

leszczu19901, Więc Ty masz od poldka, powiedz czy musiałeś coś przerabiać żeby ją włożyć? Do tego chce dolot zrobić na tą średnicę i stożek jakiejś lepszej firmy.
rovek, Dzięki poszedł pomógł tak jak i do leszcza.
Ciągle bardzo prosze o informacje na temat tych wtrysków i pytanie czy ten ssak z linku wejdzie plug%play
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 16:57   

bonus89 napisał/a:
powiedz czy musiałeś coś przerabiać żeby ją włożyć?

Trzeba podregulować linkę gazu i troszkę przerobić odpowietrzenie pokrywy zaworów (inne średnice rurek). Cała reszta P&P.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 17:02   

no to już prawie wszystko jasne, jeszcze tylko ten ssak czy pasuje z land rovera 1.8 i wydechowy czy jest większy i będę miał 100% jasności i jade po części
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 17:05   

greg-si napisał/a:
Trzeba podregulować linkę gazu i troszkę przerobić odpowietrzenie pokrywy zaworów (inne średnice rurek). Cała reszta P&P.

greg-si, nie wiem jak u ciebie, ale do R200 trochę jest inaczej. :wink:
bonus89 napisał/a:
leszczu19901, Więc Ty masz od poldka, powiedz czy musiałeś coś przerabiać żeby ją włożyć?

Tak, mam. :grin: Na początek to trzeba uwalić krokowca z tej przepustnicy, bo inaczej maski nie zamkniesz. :wink: Potem musisz zrobić podmiankę z mocowaniem linki, czyli ze swojej starej przepustnicy przełożyć do Poldka. :wink: No i to chyba na tyle. Jak o czymś zapomniałem to tutaj użytkownik atu_rover wszystko ładnie opisuje co i jak. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 19:09   

leszczu19901 napisał/a:
Na początek to trzeba uwalić krokowca z tej przepustnicy, bo inaczej maski nie zamkniesz.

Zawsze myślałem że w R200 jest więcej miejsca od góry niż w R400 a skoro ja włożyłem bez wycinania do R400 to do R200 tak samo podchodzi.
Skoro tak jest to sorry bo za bardzo uprościłem sprawę. Z mocowaniem linki też prawda ale to dla mnie rzecz oczywista była i żaden problem ;)

Ps.
leszczu19901 napisał/a:
Jak o czymś zapomniałem to tutaj użytkownik atu_rover wszystko ładnie opisuje co i jak.

Szkoda że go wcześniej nie widziałem bo co poniektórzy wpadli w jakiś super zachwyt jakby ta przepustnica dawała 'pińset kunia' a różnica jest kosmetyczna jeśli chodzi o osiągi. W serii 1,5s wolniej samochód wchodzi z 2000 na 6000 obrotów na 3 biegu. Czyli różnica niewielka choć pierwsze wrażenie może być super bo pedał ma mniejszy skok.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 19:12   

greg-si napisał/a:
W serii 1,5s wolniej samochód wchodzi z 2000 na 6000 obrotów na 3 biegu. Czyli różnica niewielka choć pierwsze wrażenie może być super bo pedał ma mniejszy skok.
Dla mnie będzie i tak mega różnica z 8V przeskocze na to 1.4 ze zmienioną przepustnicą i resztą gratów, musze tylko na kreskę się wybrać z jakąś zdrową serią 1.4 bo na hamownie raczej nie mam się z czym wielkim wybierać

[ Dodano: Wto Mar 01, 2011 19:12 ]
albo z 1.6 bym stanął, miał bym jasność czy blisko 110 dochodze :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 19:14   

bonus89 napisał/a:
Dla mnie będzie i tak mega różnica z 8V przeskocze na to 1.4 ze zmienioną przepustnicą i resztą gratów, musze tylko na kreskę się wybrać z jakąś zdrową serią 1.4 bo na hamownie raczej nie mam się z czym wielkim wybierać

Wiadomo 30km drogą nie chodzi. Ja się odnoszę do tamtego tematu o dolocie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 02, 2011 13:01   

:( ale z wtryskami i ssakiem się chyba nie dowiem :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.6 1998] wydajność wtryskiwaczy
Grejfrut Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Kwi 08, 2010 22:50
Grejfrut
Brak nowych postów [r200 1.4Si] Akumulator i wydajność alternatora
michone Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Gru 16, 2008 12:05
PTE
Brak nowych postów [R200] czyszczenie wtrysków - Liqui Moly Diesel Spul
cirek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Lut 02, 2011 18:05
tronsek
Brak nowych postów [R200] Chodzi na 3 cylindry, brak prądu na jednym z wtrysków
BR7074 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Sty 26, 2014 17:06
MultecFSO



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink