Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Założenie Boost Guage
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Założenie Boost Guage
Autor Wiadomość
patrys1033 



Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: anglia



  Wysłany: Nie Mar 27, 2011 18:33   [R75] Założenie Boost Guage
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

witam wszystkich bardzo serdecznie i pozdrawiam...poszukujac pewnych informacji na temat turbiny znalazlem post http://forum.roverki.eu/v...t+guage&start=0 na temat zalozenia zegara doladowania w land rover'ze...pytanie z mojej strony...czy ktos zakladal cos tego typu ale do 75-tki w dieslu? przeszukalem forum w poszukiwaniu informacji ale wszystko co znalazlem to informacje dotyczace R600, R400, R200 ;( mam takie ustrojstwo na stanie...lezy od roku bo nie mam co z nim zrobic i w sumie fajnie by bylo cos wymotac z tego tylko nie mam zielonego pojecia od czego zaczac;/ swojego czasu jezdzilem peugeotem 306-tka z IC i tam nie bylo problemow, za to w 75 jest to dla mnie rzecz nie pojeta;/ czy moglby mnie ktos chociaz troszke pokierowac gdzie mialbym podpiac wezyk od "miernika". za pomoc dziekuje i pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 27, 2011 18:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Mar 27, 2011 23:01   

Masz jakieś informacje na temat tego co posiadasz?
Może masz jakąś instrukcję producencką, gdzie co do czego podłączyć.
Wrzuć, a wtedy któryś z ogarniętych chłopaków na fotce silnika wskaże Ci gdzie to podpiąć.

Problem puszczenia przewodów już sam ogarniesz.
Ja się zastanawiam, gdzie chcesz to umiejscowić, żeby nie zepsuć w sumie ładnej stylistyki wnętrza tego samochodu.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
patrys1033 



Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: anglia



Wysłany: Pon Mar 28, 2011 22:21   

O zamontowaniu go w srodku, w ktorym miejscu to jeszcze nie myslalem...musialbym pomierzyc tu i tam...w sumie najlepiej chyba byloby zamontowac tak jak ten pan :http://www.youtube.com/watch?v=-mRThrPfusc ale to tylko koncepcja :) co do instrukcji obslugi to po obrazkach wiem co i jak tylko ze mam inny problem...w 306 pogpiecie tego ustrojstwa to banal ale w 75-tce to nawet nie wiem na ktora "rure" od turbo mialbym sie wpiac i w jaki sposob;/ tak by zliczane dane byly realne...z tego co sie orientowalem to u mnie na turbo zapiekly sie kierowniczki i czasem mam wrazenie ze cisnienie ktore jest podawane na turbo jest zbyt niskie...dzieki temu wiedzialbym kiedy i w jakim stopniu...czy rozbierac turbo i doprowadzac je do stanu uzywalnosci publicznej czy dac sobie spokoj...
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 28, 2011 23:02   

akurat z podlaczeniem to nie problem, najbardziej rzeźnicko to po prostu montujesz na dolocie przelotkę z wyjsiem na przewód podciśnienia, bardziej ambitnie to mbc, trójnik zamiast DV i tam ładnie podpięte mbc, rurka do zegara. A zamiast DV blow off w intercooler po nagwintowaniu go.

Ja sam o tym myślałem ale poddałem się bo:

- nie ma zegarów które by były identyczne designem z tymi w 75(a tylko taki bylbym sklonny założyć)
- ze wzgledu na pierdylion kabli i dość szczelną ścianę grodziową po przepchnięciu kabli od wzmaka perspektywa podlączania wskaźnika średnio mi się widzi.
- ja chciałem kompromis rzeźni z porządkiem, blow off w IC, zamiast DV MBC i przejściówka na dolocie tuż przed przepustnicą z wyjsciem na cisnienie do zegara (jednak olałem temat po irytacji sposobem zamontowania i podłączenia DV) angole uwielbiają kombinować to co inni zrobili proste i sprawdzili że działą:)

To by było na tyle:)

P.s. ja mam 1.8T nie dyszla.:)
P.s. 2. jak kto mi powie jak wymontwa DV bez szkody dla kompa i dlaczego tam jest 2 razy wiecej podlaczen niż w zwyklych DV to może zmienie zdanie :)
 
 
patrys1033 



Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: anglia



Wysłany: Wto Mar 29, 2011 00:01   

hmm...z jednej strony "proste" tym bardziej ze mam i zawor upustowy dump valve i cisnieniomierz ze starego samochodu tyle ze przez przypadek kupilem blow off do benzyny zamiast do diesla i mialem problem z przedwczesnym upuszczaniem cisnienia wiec to odpada;/ ...na rzeznika to kumpel mi podpowiadal...ale tak jakos nie chcialo mi sie wierzyc zeby od razu ciac rure z IC blizej turbo i zakladac jakies metalowe "3-niki" ale wychodzi na to ze to najprostrze wyjscie z tej sytuacji...nie ukrywam ze troszke mnie ten silnik przeraza;/ moze dlatego ze wiekszosc czasu spedzam przy silnikach benzynowych i to w dodatku nie niemieckich...jednakowosz postaram sie cos wymotac na "rzeznika":) dziekuje za pomoc :) i pozdrawiam :)
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 29, 2011 11:21   

moge odkupić tego blow ofa od cie:)
A co do ciecia rury ic to poco?? kupujesz taki łącznik z tworzywa o odpowiedniej średnicy dla twojego dolotu , taki zakładany na metalowe obejmy (jak przy metalowych "power rurach") i montujesz go na dolocie gdzieś gdzie masz standardowe łączenie rurek:) i nie trzeba ciąć IC:) na allegro jest duzo takich elementów (zwykle czerwone niebieskie lub czarne) ale to tak właśnie na rzeźnika bo średnio z estetyką taki element wsadzać pomiedzy fabryczny dolot, aczkolwiek działa:)
I po mojemu to miernik cisnienia powinien brac jak najbliżej silnika a nie turbo pomiar:)

Chcesz sprzedać Blow ofa?:) ma wyjście na podciśnienie do kompa?
 
 
patrys1033 



Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: anglia



Wysłany: Wto Mar 29, 2011 19:06   

to wychodzi na to ze ta druga opcja jest prostrza :) bo wystarczy wpiac sie w jedna rure przy turbinie na zaworze upustowym...generalnie wydaje mi sie nie bede potrzebowac dodatkowego blow off'a bo pozostane przy standardowym...nie mam zamiaru podnosic mocy na turbo bez uwczesniejszego usprawnienia kierowniczek...za duze ryzyko :) a co do samego blow offa to przeslij mi Twoj adres na gadu czy maila to wysle Ci blow offa bo zeby wreczyc do rak wlasnych to bedzie problem...mieszkam w anglii wiec tu bedzie problem...najwyzej pokryjesz koszta przesylki a blow dostaniesz w gratisie...mi sie do niczego nie nada tym bardziej ze mam ropniaka a na "subaru" mnie nie stac :P cale cacko chyba jest w zajaczniku, ocenisz sam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Założenie instalacji LPG
Siwus181 Rover serii 75, MG ZT 3 Wto Maj 04, 2010 22:51
Siwus181
Brak nowych postów [R 75 ] hamulec ręczy - sposób na założenie linki
borsuk88 Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Mar 23, 2014 13:56
borsuk88



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink