Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Autor Wiadomość
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Czw Sty 12, 2012 14:33   

Alexi ale ty masz te chipy wlutowane? robiłeś ten przełącznik czy bez niego też działają oba?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 12, 2012 14:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Sty 12, 2012 15:04   

har0, wystarczy kupić mapy mafless bo na mg++ i tak nie ma więcej mocy niż w maflesach, jedyne co jest większe to spalanie w dodatku potrzebujesz sprawnej przepływki. Na maflessach spalanie nie wzrasta a moc tak i nawet po odpięciu przepływomierza samochód nadal ma moc i można go kręcić ponad 4k :)
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Czw Sty 12, 2012 15:14   

ok Remi nadal dystrybuuje ? :D
bo już mnie szlak trafia z ciągle padającym przepływomierzem :D
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 12, 2012 18:06   

har0, Tak jak napisał alexi, ALe szkoda się w to bawić bo mapa jakoś sama wykrywa i ciagle używa jak najlepszych parametrów. Wiec wkładasz i się cieszysz :mrgreen:

Ja miałem robić przełączanie miedzy 4 mapami ale uważam to za zbędne jak te maflessy są the best :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 12, 2012 21:01   

Ja przełącznik zrobiłem zanim dostałem chipsy. Ale jest zupełnie zbędny. Wystarczy cążkami odciąć przewód i zaizolować that it. ;p A chipy mam wkładane nie lutowane. Podstawki mam lutowane. Z tego co tu czytałem to więcej problemów mieli ci którzy lutowali chipy na stałe ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
piter-t 




Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Tarnów



Wysłany: Sob Sty 21, 2012 14:50   

Witam,

tak się zapytam... przy silniki 20t2n z 98r da rade? gdzie takie coś można zrobić? i za ile w całości ? ;) mam na myśli ta wersje z przełącznikiem ;)
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Sty 21, 2012 22:16   

tuning sdi za 7 zl przeczytaj bo chyba masz taki silnik jak nasze sdi
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
piter-t 




Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Sty 22, 2012 16:15   

szczerze mówiąc jakoś ten fragment "za 7zł" odstrasza ;) podwójna mapa mimo że droższa bardziej do mnie przemawia ;)
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 22, 2012 17:45   

Z tym że dual mapa jest dla iDT a 'tuning 7 zł' dla SDi
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Sty 22, 2012 22:18   

alexi, pitu pitu ja mam dual map :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter-t 




Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Sty 23, 2012 17:49   

Raptile, gdzieś robiłeś czy dłubanina własna?
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 23, 2012 21:18   

piter-t, dłubanina własna kości 512 zamiast 256 i przełącznik
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Sob Mar 17, 2012 21:36   

Witam.Jeśli istnieje możliwość byłym zainteresowany kupnem map.Proszę o informację związaną z zakupem i kosztem.Z góry dziękuję.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Mar 18, 2012 20:21   

Wystarczy napisać PW :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Koko_24 



Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 20:56   

Dziś z pomocą kolegi elektronika wlutowalismy te chipy z mapkami :mrgreen: . Przepływka odpięta i samochodzik teraz smiga jak szalony, heh. Nie jest taki mulasty na niskich biegach :grin:

Dzieki Remi za mapki.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 23:58   

Koko_24, ahh czyli już siedzą on board :wink: No to ładnie :mrgreen: Ja ich teraz jeszcze bardziej doceniam jak miałem znów okazje śmigać na orig mapach :wink: Downgrade się od razu czuje i jak Markzo miał racje się po prostu za bardzo już do mocy przyzwyczaiłem :mrgreen:

Ale polecam każdemu tak po roku się znów na orig mapkę przesiąść żeby docenić co się ma :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 15:36   

Bez przepływomierza jazda SUPER.Brak kopcenia lecz wydaje mi się że spalanie nieznacznie wzrosło.Kopytko niezłe.Pozostał jedynie montaż wtrysków SDI (leżą i czekają). Jak na razie
mapki są OK.Troszkę czytałem na temat MAFLESS na wiki:
Mafless
 
 
 
Koko_24 



Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 15:37   

Remigiusz napisał/a:
Koko_24, ahh czyli już siedzą on board :wink: No to ładnie :mrgreen: Ja ich teraz jeszcze bardziej doceniam jak miałem znów okazje śmigać na orig mapach :wink: Downgrade się od razu czuje i jak Markzo miał racje się po prostu za bardzo już do mocy przyzwyczaiłem


Tak tak, juz siedza elegancko. Nawet nie było żadnych problemów z wlutowaniem :mrgreen:
No może za jakiś czas włoże stare mapki to zobczymy róznice.
Jeszcze trzeba bedzie kupic wtryski od SDI i bedzie smigał jak ta lala :mrgreen:
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 15:38   

Koko_24 napisał/a:
Dziś z pomocą kolegi elektronika wlutowalismy te chipy z mapkami :mrgreen: . Przepływka odpięta i samochodzik teraz smiga jak szalony, heh. Nie jest taki mulasty na niskich biegach :grin:

Dzieki Remi za mapki.


Daj znać jak pojeździsz jakie są wrażenia itp.
 
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 15:44   

barney79, a po co odpinasz przepływomierz? Na mafless chyba powinien iść tak samo dobrze z przepływomierzem jak i bez, tylko że z przepływomierzem moze mniej palić. Ja odpinałem rpzepływomierz i nie ma różnicy tak samo idzie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Raptile Tuning mechaniczny 153 Pon Gru 09, 2019 09:25
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink