barney79, a po co odpinasz przepływomierz? Na mafless chyba powinien iść tak samo dobrze z przepływomierzem jak i bez, tylko że z przepływomierzem moze mniej palić. Ja odpinałem rpzepływomierz i nie ma różnicy tak samo idzie
Tu się mylisz.Przeczytaj pierwszy post to będziesz wiedział.
[ Dodano: Sob Kwi 07, 2012 17:28 ]
Remigiusz napisał/a:
Witam,
Wyczytałem ze Anglicy gdzieś od końca 2009 roku robią Chip tuning w 25/45/ZR/ZS modelach po 2000-2004 roku, z mapami ze już nie trzeba przepływki
Co bardziej ciekawe można w tedy ja całkiem wywalić do kosza, spalanie nie wzrasta się trochę obniża i lepszy od dołu się staje Rover Brak kopcenia itd.
Ale co lepsze to jest Dual mapping Polega to na tym ze mapa podstawowa oraz awaryjna (czyli tak jak przechodzi komp w tryb awaryjny) tak zostaje przerabiane ze ma sie max moc i program Eco
Działa to w ten sposób ze montują sobie włącznik które podaje napięcie na przepływke lub je odcina. W tedy kom przechodzi na mapę podstawowa, ktoś jest mapa Eco w tym przypadku. Odcięcie paliwa następuje np powyzej 3000rpm, sygnał od przeplywki jest pobierany, największy moment obrotowy jest na samym dole i spalanie mamy ok 5 litrów/sto
Druga mapa jest jak sie wyl. przepływke, czyli jak by awaryjna która daje najwięcej mocy. Spalanie wzrasta na normalny poziom tych 6litrow, brak kopcenia i co ciekawe można kręcić do 5000rpm i brak tez pojawienia się "Check engine" Komputer cale dane pobiera tylko z map sensora w tedy tak jak w SDI
Nie wiem jak te mapy jako hexy dostać ale chce to mieć Mozę ktoś coś wie albo znal by jakiegoś tunera co by takie coś potrafił wykonac
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 17:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ok. Jak dłuzej pojeżdze to dam znac. Ale juz teraz moge powiedziec ze jest super. Tylko nie wiem jak tam ze spalaniem bedzie ale mysle ze nie powinien duzo wiecej palic
Ja swój przepływomierz juz odpiąłem bo jest zepsuty wiec i tak mi nic on nie da.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 20:29
barney79, tzn masz mapy mafless i mg++? Bo w założeniu chodziło o to, że maflessy będą działać po odpięciu przepływki a okazało sie, że są one lepsze zarówno z przepływką jak i bez i większość osób tylko na nich jeździ
Mapki mam od Remiego.Całkiem całkiem ale tylko bez przepływki.Tak to nie bardzo czuję różnicę.Myślę by testować a potem pisać jak spalanie na odpiętej przepływce.
[ Dodano: Sob Kwi 07, 2012 21:34 ]
Mundekk napisał/a:
barney79, tzn masz mapy mafless i mg++? Bo w założeniu chodziło o to, że maflessy będą działać po odpięciu przepływki a okazało sie, że są one lepsze zarówno z przepływką jak i bez i większość osób tylko na nich jeździ
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 21:40
To dziwnie też mam od Remiego i ja po założeniu udrazu poczułem znaczną różnice i to z podłączoną przepływką. Spala mi w mieście tyle samo co wcześniej a na trasie nie sprawdzałem
To ja już sam nie wiem co z tymi mapami ma być Ja mam tylko problem ze mam sprawna przeplywke i u mnie to jest bez różnicy czy mam wpięty czy nie mam, nie ma jakoś za bardzo teraz różnicy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Być może jest tak że ja mam uszkodzoną przepływkę i dla tego odczuwam taką różnicę przy odłączonej.Juz teraz sam nie wiem o co tutaj chodzi???Może mi to ktoś wytłumaczy?
[ Dodano: Nie Kwi 08, 2012 08:59 ]
Remigiusz napisał/a:
To ja już sam nie wiem co z tymi mapami ma być Ja mam tylko problem ze mam sprawna przeplywke i u mnie to jest bez różnicy czy mam wpięty czy nie mam, nie ma jakoś za bardzo teraz różnicy
[ Dodano: Nie Kwi 08, 2012 09:12 ]
Po co Angole zrobili sobie przełącznik na MAF?Właśnie po co by móc się przełączać między mapkami.Więc powinna być różnica.
barney79, powinna, ale na wykresach z hamowni Remiego nie ma tej różnicy. Ale może kluczem jest to, że on ma sprawną. Ja na odpiętej i podpiętej też różnicy nie czuje zbytnio.
[ Dodano: Nie Kwi 08, 2012 10:12 ]
wykresy pare stron do tyłu
Witam Panów Roverzystów!
Jestem nowy z niedawno kuponym roverkiem. Ostatnio u mechanika dowiedziałem sie zema chip tuning zainstalowany!! Tu na tym forum dowiedziałem sie mniej wiecej oco chodzi w tym, jednak po tylu informacjach zgubiłem sie!!!! Ja z mechaniką to mam na bakier wiec jesli moglibyscie pomóc a raczej douczy mnie:))
Przepływka jest cały czas odłączona, pod kierownicą mam przełącznik który sie swieci na czerwono(gdy przekręcam gasnie swiatełko). Gdy podłączam przepływkę samochód jest słaby dopiero gdy przekraczam 2tys to zaczyna przyśpieszać.(bez przepływki jest ok).
I teraz moje pytanie(pytania). co to swiecąca lampka znaczy? czy wtedy już podkręcony? czy jak przelącze to wtedy dostanę kopa? czy jak podłącze przepływkę a wyłącze przełącznik to wtedy bedzie mniej palił (obecnie jakies 5,4 mieszany cykl). Może to bardzo laickie ale ciągle mówicie o kopceniu- o co chodzi z tym? Jesli możecie pomóc bedę wdzięczny. Nie wiem czy teraz jeżdze na eco czy na podkreconym.
Nie wiem czy to forumowe:(
A co do przepływki to ona cały czas jest odpięta. Nie rozumiem co to znaczy" na wolnych obrotach dokręcic powyżej 4 tys.....NP na 4,5 tys rpm bez przepływki"
Jesli ci chodzi o to żebym przy jezdzie doszedł powyżej 4tys. to jutro spróbuję i napisze. Ma znaczenie na którym biegu?
Więc tak: bez przepływki do 4tys ani drgnie wiecej, natomiast z przepływką ponad 4,5 tys.
Próbowałem te kombinacje z włączonym i wyłączonym przełącznikiem pod kierownicą ale nie miało znaczenia czy sie swieci lampka przełącznika czy nie. Działał tak samo
zed, Jak pisałeś ze jest auto molowate to jest walnięta przeplywka Kup albo nowy wkład albo sobie zainstaluj nasze mapy ale jeździj bez niej Decyzja jest twoja
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Napisałeś "Kup albo nowy wkład albo sobie zainstaluj nasze mapy ale jeździj bez niej"
Troche nie rozumiem, jesli mam jeżdzić bez niej to po co mam kupować nowy wkład
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum