Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Autor Wiadomość
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 17:28   

Mundekk napisał/a:
barney79, a po co odpinasz przepływomierz? Na mafless chyba powinien iść tak samo dobrze z przepływomierzem jak i bez, tylko że z przepływomierzem moze mniej palić. Ja odpinałem rpzepływomierz i nie ma różnicy tak samo idzie


Tu się mylisz.Przeczytaj pierwszy post to będziesz wiedział.

[ Dodano: Sob Kwi 07, 2012 17:28 ]
Remigiusz napisał/a:
Witam,
Wyczytałem ze Anglicy gdzieś od końca 2009 roku robią Chip tuning w 25/45/ZR/ZS modelach po 2000-2004 roku, z mapami ze już nie trzeba przepływki :shock:

Co bardziej ciekawe można w tedy ja całkiem wywalić do kosza, spalanie nie wzrasta się trochę obniża i lepszy od dołu się staje Rover :wink: Brak kopcenia itd.

Ale co lepsze to jest Dual mapping :razz: Polega to na tym ze mapa podstawowa oraz awaryjna (czyli tak jak przechodzi komp w tryb awaryjny) tak zostaje przerabiane ze ma sie max moc i program Eco :wink:

Działa to w ten sposób ze montują sobie włącznik które podaje napięcie na przepływke lub je odcina. W tedy kom przechodzi na mapę podstawowa, ktoś jest mapa Eco w tym przypadku. Odcięcie paliwa następuje np powyzej 3000rpm, sygnał od przeplywki jest pobierany, największy moment obrotowy jest na samym dole i spalanie mamy ok 5 litrów/sto :wink:

Druga mapa jest jak sie wyl. przepływke, czyli jak by awaryjna która daje najwięcej mocy. Spalanie wzrasta na normalny poziom tych 6litrow, brak kopcenia i co ciekawe można kręcić do 5000rpm i brak tez pojawienia się "Check engine" :wink: Komputer cale dane pobiera tylko z map sensora w tedy tak jak w SDI :wink:

Nie wiem jak te mapy jako hexy dostać ale chce to mieć :mrgreen: Mozę ktoś coś wie albo znal by jakiegoś tunera co by takie coś potrafił wykonac :wink:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 17:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Koko_24 



Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 20:20   

barney79 napisał/a:
Daj znać jak pojeździsz jakie są wrażenia itp.


Ok. Jak dłuzej pojeżdze to dam znac. Ale juz teraz moge powiedziec ze jest super. Tylko nie wiem jak tam ze spalaniem bedzie ale mysle ze nie powinien duzo wiecej palic :mrgreen:

Ja swój przepływomierz juz odpiąłem bo jest zepsuty wiec i tak mi nic on nie da.
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 20:29   

barney79, tzn masz mapy mafless i mg++? Bo w założeniu chodziło o to, że maflessy będą działać po odpięciu przepływki a okazało sie, że są one lepsze zarówno z przepływką jak i bez i większość osób tylko na nich jeździ
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 21:34   

Mapki mam od Remiego.Całkiem całkiem ale tylko bez przepływki.Tak to nie bardzo czuję różnicę.Myślę by testować a potem pisać jak spalanie na odpiętej przepływce.

[ Dodano: Sob Kwi 07, 2012 21:34 ]
Mundekk napisał/a:
barney79, tzn masz mapy mafless i mg++? Bo w założeniu chodziło o to, że maflessy będą działać po odpięciu przepływki a okazało sie, że są one lepsze zarówno z przepływką jak i bez i większość osób tylko na nich jeździ
 
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 21:40   

To dziwnie też mam od Remiego i ja po założeniu udrazu poczułem znaczną różnice i to z podłączoną przepływką. Spala mi w mieście tyle samo co wcześniej a na trasie nie sprawdzałem
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 01:12   

To ja już sam nie wiem co z tymi mapami ma być :wink: Ja mam tylko problem ze mam sprawna przeplywke i u mnie to jest bez różnicy czy mam wpięty czy nie mam, nie ma jakoś za bardzo teraz różnicy :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 09:12   

Być może jest tak że ja mam uszkodzoną przepływkę i dla tego odczuwam taką różnicę przy odłączonej.Juz teraz sam nie wiem o co tutaj chodzi???Może mi to ktoś wytłumaczy?

[ Dodano: Nie Kwi 08, 2012 08:59 ]
Remigiusz napisał/a:
To ja już sam nie wiem co z tymi mapami ma być :wink: Ja mam tylko problem ze mam sprawna przeplywke i u mnie to jest bez różnicy czy mam wpięty czy nie mam, nie ma jakoś za bardzo teraz różnicy :wink:


[ Dodano: Nie Kwi 08, 2012 09:12 ]
Po co Angole zrobili sobie przełącznik na MAF?Właśnie po co by móc się przełączać między mapkami.Więc powinna być różnica.
 
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 10:12   

barney79, powinna, ale na wykresach z hamowni Remiego nie ma tej różnicy. Ale może kluczem jest to, że on ma sprawną. Ja na odpiętej i podpiętej też różnicy nie czuje zbytnio.

[ Dodano: Nie Kwi 08, 2012 10:12 ]
wykresy pare stron do tyłu
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 14:47   

Jeżdżąc z wywaloną przepływką średnie spalanie w trybie mieszanym wychodzi 6litrów.Spalanie na przyzwoitym poziomie.
 
 
 
zed 



Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 22:20   

Witam Panów Roverzystów!
Jestem nowy z niedawno kuponym roverkiem. Ostatnio u mechanika dowiedziałem sie zema chip tuning zainstalowany!! Tu na tym forum dowiedziałem sie mniej wiecej oco chodzi w tym, jednak po tylu informacjach zgubiłem sie!!!! Ja z mechaniką to mam na bakier wiec jesli moglibyscie pomóc a raczej douczy mnie:)) :idea:
Przepływka jest cały czas odłączona, pod kierownicą mam przełącznik który sie swieci na czerwono(gdy przekręcam gasnie swiatełko). Gdy podłączam przepływkę samochód jest słaby dopiero gdy przekraczam 2tys to zaczyna przyśpieszać.(bez przepływki jest ok).
I teraz moje pytanie(pytania). co to swiecąca lampka znaczy? czy wtedy już podkręcony? czy jak przelącze to wtedy dostanę kopa? czy jak podłącze przepływkę a wyłącze przełącznik to wtedy bedzie mniej palił (obecnie jakies 5,4 mieszany cykl). Może to bardzo laickie ale ciągle mówicie o kopceniu- o co chodzi z tym? Jesli możecie pomóc bedę wdzięczny. Nie wiem czy teraz jeżdze na eco czy na podkreconym.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 22:35   

forumowe 45 kupiłeś ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 23:15   

Odepnij przeplwyke i spróbuj nawet na wolnych obrotach do kręcić powyżej 4tys obrotów i napisz czy się tak da :wink: NP na 4.5tys rpm bez przeplwyki :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
zed 



Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 23:39   

Nie wiem czy to forumowe:(
A co do przepływki to ona cały czas jest odpięta. Nie rozumiem co to znaczy" na wolnych obrotach dokręcic powyżej 4 tys.....NP na 4,5 tys rpm bez przepływki"
Jesli ci chodzi o to żebym przy jezdzie doszedł powyżej 4tys. to jutro spróbuję i napisze. Ma znaczenie na którym biegu?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 23:51   

zed, Obojętnie może być tez na luzie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
zed 



Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Polska



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 16:53   

Więc tak: bez przepływki do 4tys ani drgnie wiecej, natomiast z przepływką ponad 4,5 tys.
Próbowałem te kombinacje z włączonym i wyłączonym przełącznikiem pod kierownicą ale nie miało znaczenia czy sie swieci lampka przełącznika czy nie. Działał tak samo
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 18:49   

zed, Wiec ten przełącznik nie wiadomo do czego jest i tych naszych map nie masz w każdym bądź razie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
zed 



Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Polska



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 20:21   

czyli co z ta przepływką? podłączyc ją czy zostawić tak jak jest? dzieki za pomoc
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 20:47   

zed, Jak pisałeś ze jest auto molowate to jest walnięta przeplywka :wink: Kup albo nowy wkład albo sobie zainstaluj nasze mapy ale jeździj bez niej :wink: Decyzja jest twoja :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
zed 



Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Polska



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 22:38   

Napisałeś "Kup albo nowy wkład albo sobie zainstaluj nasze mapy ale jeździj bez niej"
Troche nie rozumiem, jesli mam jeżdzić bez niej to po co mam kupować nowy wkład
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 22:41   

zed,
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Raptile Tuning mechaniczny 153 Pon Gru 09, 2019 09:25
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink