Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Rozładowany ciągle akumulator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Rozładowany ciągle akumulator
Autor Wiadomość
slav-kiler 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 31
Skąd: Gdańsk

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 14:06   [R200] Rozładowany ciągle akumulator
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998

Witam , co drugi dzień jeśli nie jeżdżę to mam rozładowany akumulator, zmierzyłem że auto bierze 300 mA cały czas a to stanowczo za dużo. wyciągałem jeden po drugim bezpieczniki pod maską i po wyjęciu bezp nr 5 (15A) pod maską (Engine Management) spadło. Pytanko jak to naprawić , co jest przyczyna tak dużego poboru prądu.[/i]
Ostatnio zmieniony przez slav-kiler Wto Kwi 12, 2011 17:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 14:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
lucas202 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 101
Skąd: Krotoszyn

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 14:49   

30mA to bardzo mało, podejrzewam iż jest to prąd dla immo, alarmu, podtrzymania radia.
Ja bym obstawiał akumulator wadliwy badz uszk. bo 30mA nie jest wstanie wyładować sprawnego aku w 2 dni
_________________
"LiFe Is EaSy WitH EyEd CLoSed"
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 15:30   

30mA x 24h x 2d = 1,44Ah. Ja również obstawiam niesprawny aku. Przy takim poborze energii aku powinien bez problemu trzymać miesiąc.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 15:50   

A nikt nie pomyślał o alternatorze ;)
Odpal silnik i voltomierzem sprawdź ile masz na aku. Powinieneś mieć koło 14V :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
slav-kiler 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 31
Skąd: Gdańsk

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 17:24   

przepraszam , poprawiłem już na 300 mA , immobilizer jest wyłączony , bo poprzedni właściciel zgubił kod. Ładowanie alternatora jest w porządku. Akumulatory przerabiałem 3 , teraz mam nowy Bosch Silver 3 , na gwarancji więc raczej aku odpada.
więc równanie będzie takie 300mA x 24h x 2d = 14,4Ah
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 17:43   

Sprawdź wiązkę klapy tylnej. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
slav-kiler 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 31
Skąd: Gdańsk

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 19:04   

Wiązkę miałem poprzecieraną , wyciągnąłem i taśmą izolacyjną już 2 tygodnie temu izolowałem także coś innego jest przyczyną.
 
 
pistolet 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 335
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 19:22   

slav-kiler, z własnego doświadczenia wiem, że to co piszesz się nie sprawdza. Polecam wyjąć całą wiązkę, polutować i założyć koszulki termokurczliwe.
_________________
http://www.autocentrum.pl...ydatki-paliwowe
 
 
slav-kiler 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 31
Skąd: Gdańsk

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 19:34   

oki , ale żeby założyć koszulki termokurczliwe musiałbym poprzecinać kable bo inaczej ich nie wsunę
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 20:23   

no to tam gdzie masz przetarte ucinasz zakładasz koszulkę, lutujesz, podgrzewasz koszulkę
 
 
 
pistolet 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 335
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 20:36   

Co do wiązki:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65804

Przetnij kable, wyciągnij ją, potem przeciągasz na nowo. W tym temacie co podałem powyżej masz wszystko na ten temat, wiem bo sam miałem z tym do czynienia całkiem niedawno.
Pozdrawiam.
_________________
http://www.autocentrum.pl...ydatki-paliwowe
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 08:30   

Sprawdź alternator
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
slav-kiler 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 31
Skąd: Gdańsk

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 11:48   

wyciągnąłem wtyczkę od silnika krokowego i prąd spadł . silnik do wymiany?
 
 
jakubs 



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 12
Skąd: Wlkp



Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 09:54   

mam gdzieś swój temat na forum ale podepne się pod ten. Wyciągałem bezpieczniki i też okazało sie że jest to Engine Management.
Może niedokładnie sprawdziłem stan tylnej wiązki ale nie wyglądała na zły stan. Bardziej zaciekawiło mnie to co powiedział znajomy. Stwierdził ze jeżeli jest to eng. management to możliwe że są popalone przewody w komputerze. Można to sprawdzić, na które przwody zwrócic uwage?

Dodam tylko że to wersja 220SD
 
 
slav-kiler 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 31
Skąd: Gdańsk

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 18, 2011 11:29   

Witam ponownie , doszedłem do wniosku że problem jest z komputerem w którym chyba nie umiejętnie jest usunięty immo. czy wie ktoś gdzie w trójmieście można naprawić kompa lub zdiagnozować?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Kwi 18, 2011 12:30   

podejrzewam, że skoro po wypięciu krokowca spada prąd, to masz uszkodzony obwód, który odpowiada za odłączenie krokowca spod napięcia po 30 sekundach od zgaszenia auta. W ciągu tych 30 sekund krokowiec się ustawia do pozycji gotowej na kolejne odpalanie auta :ok:
Piter34 miał podobną awarię daawno temu .... skończyło się u niego chyba, na dorobieniu dodatkowego przekaźnika czasowego.

http://forum.roverki.eu/v...light=30+sekund
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
slav-kiler 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 31
Skąd: Gdańsk

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 29, 2012 12:11   

Byłem dziś u elektryka i sprawdzone mam wszystko, niestety uszkodzony jest komputer , po odłączeniu od zasilania i wtyczek na 20 minut jest wszystko ok , po czasie znowu jest pobór 300mA

[ Dodano: Nie Lip 29, 2012 13:11 ]
Aktualizacja po naprawie.

Założyłem moduł który odcina prąd po 2 minutach od wyjęcia kluczyka ze stacyjki i jest ok. Wina kompa lub tego modułu z 4 cewkami , nie pamiętam. Ale ten moduł jakiś wadliwy jest, teraz nie załącza mi pompy paliwa i musiałem na deskę rozdzielczą wyprowadzić sobie włącznik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1998 1.4si]Alarm + rozładowany akumulator - RATUNKU
Bardzo pilne - unieruchomione auto
sandal Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sob Lip 07, 2007 21:53
Brt
Brak nowych postów [R214i 97r] Rozładowany akumulator
immk83 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Wto Cze 17, 2008 11:11
immk83
Brak nowych postów [R214 16V]rozładowany akumulator
jaro92 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Paź 29, 2007 12:50
AndrewS
Brak nowych postów [220SD 96r.] rozładowany akumulator
jakubs Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Wto Lis 02, 2010 22:32
jakubs



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink