Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 69 Skąd: Klęczany/Nowy Sącz
Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 08:55 [R200] Problem po wymianie sprzęgła
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Po wymianie zużytego sprzęgła, luz pedału sprzęgła jest bardzo duży-ponad połowę naciśnięcia pedału. Sprzęgło rozłącza prawidłowo tylko są problemy przy ruszaniu z pierwszego biegu. Bardzo często gaśnie silnik po puszczeniu pedału sprzęgła.
Ponieważ w R200 linka sprzęgła posiada samoregulację to nie wiem co można z tym zrobić
żeby sprzęgło łapało lepiej. Dodam jeszcze, że zamontowane sprzęgło (cały komplet) jest
podróbką ale identyczną ze zdemontowanym. Proszę o poradę, co można zrobić żeby
to lepiej działało. Szarpanie za pancerz linki sprzęgła też nic nie daje.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 08:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Najprościej będzie wymienić linkę, pewnie mechanizm samoregulacji nie chce się odblokować.
Inna metoda to podłożyć odpowiedniej długości tulejkę w celu skrócenia linki (zmniejszenia jałowego skoku pedału)
_________________ rom
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 17:36
Trzeba szarpnąć dość mocno linkę, aby mechanizm samoregulacji ustawił się w nowej pozycji. Możliwa jest również awaria mechanizmu... wtedy niestety wymiana.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 69 Skąd: Klęczany/Nowy Sącz
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 11:06
Mam jeszcze pytanie czy mechanizm samoregulacji linki znajduje się przy wyjściu linki z pancerza-nad skrzynią biegów,czy w ścianie grodziowej -pod pedałem sprzęgła.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum