Wysłany: Nie Maj 01, 2011 15:51 [R75] Poszedl dym ze sterownika i swiatel - LSM
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
witam jak w temacie panowie wczoraj odgrzybiałem klimę i na wieczór auto zaczęło wariować zapaliło się światło postojowe później kierunek, w końcu alarm. było już ciemno wiec odłączyłem akumulator i poszedłem spać. dziś rano po kilku kilometrach załączały się awaryjne,lewy kierunek prawy i nagle ogromny dym z przełącznika świateł. szybko odłączyłem akumulator gdy ostudziło moje emocje podłączyłem akumulator odpaliłem auto ale już świateł nie ma. cały sterownik spalony włącznie z kostka zasilająca. pytanie czy jak wymienię ten moduł to będzie wszystko ok czy jeszcze mogło pójść coś więcej. czy na wariacje kierunków mógł mieć wpływ ten sterownik proszę o parady
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Maj 31, 2011 16:10, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 01, 2011 15:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czy powodem uszkodzenia modulu mogl byc uszkodzony przekaznik ktory sie zawiesl
czy tylko miala wplyw woda z preparatu
czy bede wstanie sam przelutowac kabelki na zasadzie czarny do czarnego. czy to wyzsza szkola jazdy
bluetom2, powodem awarii zdecydowanie było zalanie preparatem. A czy będziesz w stanie przelutować sam wtyczkę to jedynie Ty sam możesz określić. Skomplikowane to nie jest ale wszystko zależy od Twoich zdolności manualnych i obycia z lutownicą . Po zmianie modułu przygotuj się jednak na komunikat Err w miejscu przebiegu dziennego.
Przelutowanie wtyczki raczej już nic nie da - płytka już zwęglała i już samo to będzie teraz problemem, nie mówiąc o tym że jakiś inny element mógł pójść dymem.. Węgel jak wiadomo jest przewodnikiem, co w danym przypadku zdecydowanie nie jest zalecane pomiędzy tyloma kontaktami.
bluetom2, masz rok 2000 więc error może być ale nie musi. Zależ jaki licznik ci się trafił. Liczniki chyba od 2000r (ale nie na pewno) porównują wartość przebiegu w LSM i w liczniku. Jeśli jest różnica wyświetla się error
witam ponownie
sterownik juz wymieniony calkowity koszt to: sterownik 2x = 50zl (wzielem jeden na zapas jakby cos bylo nie tak)
koszt podlaczenia nijaki bo to kolega robil i zajelo mu 5 godzin (przelutowanie calej wiazki) dalem mu extra 100zl.
czyli razem 150zł
oceniam niewiele.
ale dzisiaj wstaje rano a tu snieg.
z ciekawosci ide do auta otwieram go i widze kaluze na podlodze,zalamka.
caly sterownik w wodzie stoi dobrze ze nieodpalalem auta.
to jest dramat.
to auto jakies jest dla mnie pechowe?
mam go 6 dni i takie jaja!!
czy macie jakies pomysly skad moze woda dostawac sie do wnetrza?
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Maj 03, 2011 17:59
bluetom2 napisał/a:
a czy mozna byloby zalac srodek podszybia lepikiem na zimno??
Masz udrożnić odpływy, a nie zalać grodź wodą podczas deszczu i zrobić basen w samochodzie i dla ECM. Drobne nieszczelności na łączeniach jeżeli masz to najlepiej silikonem dekarskim lub poliuretanową masą klejąco-uszczelniająca Boll.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum