Wysłany: Pią Gru 04, 2015 21:27 [R75]Problem ze sprzęgłem pedał w podłodze 2.cdt
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam wszystkich.Dzis mój Rover którego tak chwałę za bezawaryjność zrobił psikusa.Przy ruszaniu i wbiciu jednynki pedał został w podłodze a autem dało się ruszyć. Odciągnąłem noga sprzęgło do góry iprzy próbie wbicia znowu pedał w podłodze. Zjechałem na bok i zagasilem auto.Gdy wróciłem odpaliłem auto,sprzęgło działało prawidłowo.Wrocilem normalnie do domu.Pozniej pojechałem jeszcze do sklepu i sprzęgło działa prawidłowo. Pompka sucha bez wycieków.Plyn zmieniany ok rok temu.Co myślicie?
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 04, 2015 21:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Pią Gru 04, 2015 22:51
A ja bym powiedział, że pompka przepuszcza płyn na tłoczku,
Też tak miałem na plastikowej pompce. Pomagało podniesienie pedału i pompowanie kilku krotne, uzupełnienie ewentualnie płynu.
A pod autem masz osłonę silnika? Jeśli tak, zdejmij i zobacz czy na spojeniu skrzyni nie ma śladów płynu. Jeśli nie ma, sprawdź czy nie kapie na ziemie płyn.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
A pod autem masz osłonę silnika? Jeśli tak, zdejmij i zobacz czy na spojeniu skrzyni nie ma śladów płynu. Jeśli nie ma, sprawdź czy nie kapie na ziemie płyn.
Byłem teraz sprawdzić i jest minimalne zapocenie na spojeniu skrzyni. Wcześniej tego nie było. Jest na tyle małe ze nawet nie kapie.Czyli wysprzeglik?
No jak jest, a go nie było, to najprawdopodobniej on.
Pompkę masz oryginał, od BMW czy Tazu?
Jeśli będziesz zmieniać, to zrób kompleksowo. Chyba, że już robiłeś niedawno.
Czyli tarcza sprzęgła, docisk i wysprzęglik. Możesz ocenić jeszcze dwumasowe koło.
Spróbuj zamówić wysprzęglik TAZU wygląda na solidniejszy i jest chyba aluminiowy, a nie plastikowy.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
pompka oryginał. Na pewno będę robił całość bo sprzęgło jest bardzo twarde i łapie przy końcu. Jak wymienię sprzęgło to będzie łapało od razu i będzie pedały miękki?
Pozdrawiam
roverr nie będzie łapał od razu tylko tak jaj powinien układ hydrauliczny - po środku. U mnie na komplecie TAZU + National sprzęgło działa elegancko (nie twardo).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum