Wysłany: Pią Maj 13, 2011 16:57 [R45 iDT]Problem ze znalezieniem wentylatorów
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Niedawno miałem stłuczkę swoim roverkiem i rozbiłem w nim parę rzeczy z przodu. Aktualnie potrzebuję 2 chłodnice, wentylator, zderzak, maskę (bez grilla), wzmocnienie za zderzakiem.
Wg Was w jakich kosztach powinienem się zmieścić?
Jeszcze jedno- warto kupować używane chłodnice? Znalazłem na allegro jedną która była ponoć sprawdzana azotem pod ciśnieniem 30 bar.
Dodam jeszcze, że mam ogromny problem ze znalezieniem wentylatorów. Tak naprawdę to znalazłem tylko jedną aukcję na której były w komplecie z chłodnicą klimy... a nówki kosztują od 600 zł w górę...
Jeśli ktoś posiada jakieś części pasujące do mojego roverka, to proszę o pw.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 13, 2011 16:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Maj 13, 2011 17:42
yushi napisał/a:
Jeszcze jedno- warto kupować używane chłodnice? Znalazłem na allegro jedną która była ponoć sprawdzana azotem pod ciśnieniem 30 bar.
Miałem kiedyś podobny problem jak twój i kupiłem nowe chłodnice.
Czasami pozorna oszczędność wychodzi drożej.
Nowe chłodnice są w przedziale cenowym 200/250 zł
W sprawie używanych części to szukaj, pytaj po szrotach i po ofertach z Allegro ja swego czasu szukałem do swojej R 25 po lifcie, przedniego zderzaka i ciężko było dostać, ale znalazłem w
klik
Kto szuka to znajdzie.
Pozdrawiam
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Tak, ale ja pytam z tego względu, że mam możliwość kupienia całego kompletu ponoć dobrze sprawdzonego- chłodnicę wody i chłodnicę klimy z wentylatorami za 600 zł, a 2 chłodnice nowe są za 440 zł.
Wiesz, tak jak mi mechanik powiedział- to że nowe wcale nie musi oznaczać, że lepsze od tych używanych. Te używane to oryginały wysokiej jakości, a te nowe nie wiadomo...
nowe to nowe a stare nie wiadomo ile jeszcze pociągnie.
miesiąc temu miałem problem z alternatorem - dwie obudowy nowe oryginały magneti wyszły mnie 230 zł a mam teraz alternator jak nowy który wytrzyma kolejne dziesięciolecie , ze starego został regulator napięcia i wirnik
No ja właśnie przez to będę pewnie zmuszony do tego, żeby zakupić ten używany zestaw. Może uda mi się wynegocjować jakąś lepszą cenę, że tak w pakiecie kupuję. Zwykle handlarze chętnie się w ten sposób dogadują.
yushi, Nie ze mam za dużo kasy, tylko poprzedni właściciel urwał ta mala plastikowa rurkę i cieknie delikatnie, a widać ze już była klejona w tym miejscu
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum