Wysłany: Pon Maj 16, 2011 15:42 [214] Mechanizm zmiany biegów przy skrzyni
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam
Koledzy pomózcie proszę , bo mam problem przy składaniu mojego roverka i nikt nie zna odpowiedzi jak to powinno być przymocowane .
Załanczam zdjecie pogladowe oco mi chodzi , element na zdjeciu zaznaczony kolorem czerownym , jak to powinno byc przymocowane , bo ja to zakładam i zaraz to spada bo to wogólne nie przymocowane jest , jak to ma byc załozne zeby nie spadało ?
dodam ze mi spada samo to ucho z dzwigienką , bez tego czegos co jest mocowane na srubkę .
leszczu, tak ale mi chodzi o element zaznaczony na zdjeciu przezemnię , dokładnie ten przy skrzyni samej , ten co pokazałes jest przy scianie grodziowej .
chodzi mi jak u Was jest to przymocowane , bo umnie spada wkólko i lewarkiem nie da sie oprerowac taki luz ma .
[ Dodano: Pon Maj 16, 2011 17:11 ]
raczej tak od góry mozna reką wymacać z dołu to najlepiej widac , ewentualnie zeby łatwiej to było namierzyć można z drugą osoba która bedzie machac lewarkiem na luzie w lewo i prawo wtedy bedzie widac przy skrzyni gdzie ten element sie znajduję .
Dobra. Byłem i patrzyłem u siebie jak to jest umocowane. I z tego co wypatrzyłem no to nie mam pojęcia w jaki sposób jest to umocowane.
Może jakbyś porobił foty u siebie jak to wygląda to bym porównał ze swoim tym łącznikiem.
nawet na załączonym zdjęciu widać przetyczkę przechodząca w poprzek przez wałek w skrzyni i tą dźwigienkę.
ZTCP, to jest sprężysty kołek, ale może też być zwykła śrubka, bo miejsca tam dostatek .
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
tak tylko mi nie spadło to z kołkiem i tą resztą tylko samo ucho i wtym problem oco chodzi , zrobie jutro fotki i wrzucę , dodam ze nie mam przesto wstecznego bo własnie autem opósiciłem wkońcu garaż do przodu super wszystko działa , tylko jak napiac dobrze pasek od wspomagania bo nowy dałem i jak odpowietrzyc układ chłodzenia ...
Jakie samo ucho??
to co zaznaczyłeś, to kawałek blachy wygiętej w L, z jednej strony ma przymocowaną kulkę do mocowania cięgiełka, z drugiej tulejkę wchodzącą na wałek ze skrzyni. Właśnie przez tą tulejkę przechodzi kołek. Czy sama blacha Ci się odlamała??
pasek wspomagania trzeba napiąć tak, żeby się nie ślizgał, a jak odpowietrzyć układ chłodzenia to już było tyle razy, że szukajka nie gryzie
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum