Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 83 Skąd: Jelenia góra
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 09:49 [R25] wąż chłodnicy, problem z nazwaniem/znalezieniem
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam Was drodzy forumowicze! mój kochany roverek strzelił chyba na mnie focha bo od czwartku stoji w warsztacie bo nie da sie znaleźć do niego węża chłodnicy. Mechanik mówi że nie ma, ja mówie że nie ma ( przynajmniej w jeleniej górze nie znalazłem) co przekłada sie na to że nie mam autka które naprawde lubiłem. Prosze może ktokolwiek z Was ma w garażu taki wąż ( zdjecia niżej) i potyka sie o niego, prosze o pomoc!
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 09:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pozostaje albo szrot albo odetnij gdzie jest dziury kolo tego rozgałęzienia i wstaw trójnik. Miedziany lub na ocynku od rur hydraulicznych i skręć na pakułach.
Pękł tobie przez wentylator bo jest taka super konstrukcja ze ten waz ociera o niego jak działa klima Mi poszedł w Bratysławie i naprawiałem kolo OBI
Ja to zrobiłem na trójniku 3/4" plus redukcja na 1/2" i na 1/2" taka tulejkę ogrodnicza żeby można było węzą naciągnąć i opaska skręcić
Tylko odetnij jak najmniej węzą gumowego żeby można było więcej jego naciągnąć
Niestety problem trzeba jakoś rozwiązać żeby waz już nie dotykał o wentylator bo znowu się przetrze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 83 Skąd: Jelenia góra
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 12:14
dziękuje za odpowiedz, zapewne nic innego mi nie pozostanie jak tuning podpowiedziany przez Remi, tylko jeszcze jedno pytanko- jak długo wytrzyma ta konstrukcja? A no i tak właściwie to od czego ten przewód
Ja bym tego węza nie wymieniał na nowy gumowy bo nie warto Poprzedni właściciel 25 wymienił wszystkie węzę na nowe i mi po miesiącu użytkowania klimy się to przetarło
Bo ktoś kto projektował wentylator w 200 lub 25 nie pomyślał i za blisko to wszystko jest. A wystarczyło tylko auto o 1cm zrobić dłuższe lub wentylator dać na przód chłodnicy jak jest w 45
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ja jak mi strzelil to tez probowalem latac i dupa bo co chwile pekal w innym miejscu. Te weze sa zbrojone w srodku i jak tam walnie to juz nic z tym nie zrobisz.
Ja kupilem na allegro uzywke, bo "szybko" znalazlem po obdzwonieniu "kilku" aukcji z roverkami do rozbiorki.
Plecano mi natomiast na forum i tez ci chce ten pomysl podsunac, ze mozesz kupic nowy tutaj -> http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001090 <- nie pamietam kto, ale ktos na pewno zamawial i jak dobrze pamietam to bardzo szybko dostal paczke (pare dni).
bandieta, Co ma to do tego ze jest zbrojone, zależy czy walnie ze jest stary (w tedy tylko wymiana na nowy ratuje) czy jak u kolegi przez głupi wentylator. Wystarczy tylko odciąć ten zepsuty kawałek i tyle waz jak waz
Tak samo jak kupujesz waz zbrojony na metry to tez nie pęka jak się go obetnie na taka długość jaka chcesz kupić
W K-series nie ma tego problemu ze waz za blisko wirnika jest, dotyczy to tylko diesla w 200 i 25
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Bardzo duzo, poniewaz jest zatopione i go nie widac. Jak peklo z powodu zbrojenia to pekniecie na nim na 100% pojdzie dalej i znowu peknie.
Remi55 napisał/a:
, zależy czy walnie ze jest stary (w tedy tylko wymiana na nowy ratuje) czy jak u kolegi przez głupi wentylator. Wystarczy tylko odciąć ten zepsuty kawałek i tyle waz jak waz
Jesli ten wentylator robi chirurgiczne ciecie to masz 100% racji.
Remi55 napisał/a:
Tak samo jak kupujesz waz zbrojony na metry to tez nie pęka jak się go obetnie na taka długość jaka chcesz kupić
Wszystko pieknie tylko jak go tniesz to w poprzek a nie wzdluz, tak jak pekl tutaj. Wlasnie o to mi chodzi ze jak strzeli wzdluz to moze pekac dalej. Ja tak mialem i chcialem tylko ostrzec przed zabawa
Remi55 napisał/a:
W K-series nie ma tego problemu ze waz za blisko wirnika jest, dotyczy to tylko diesla w 200 i 25
Linka jakbys nie zauwazyl nie podalem do K-Series.
Pytanie bylo gdzie to mozna pochytac to podalem dwa sposoby: obdzwonienie szrotow albo nowka niesmigana na zamowienie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 83 Skąd: Jelenia góra
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 15:42
dzięki nówka nieśmigana to raczej mnie nie stac ( po przeliczeniu to za glupi wezyk 300 zloty to troche za duzo...) wiec pojdzie w ruch wydzwanianie po szrotach
bandieta, Dlatego się obcina 2cm dalej od pęknięcia i nic dalej nie pójdzie Nie pierwszy i nie ostatni waz tak naprawiałem i jakoś u mnie się wszystko trzyma. Tak to bym takie coś nie polecał, ale jak się zrobi to pomału i z głowa będzie to lepiej niż oryginalne. Tak samo weze od IC naprawiałem i jest tam większe ciśnienie i się trzyma wszystko jak trzeba
Co do K-series to napisałem ze ty masz Link jest ok tu nie mogę nic zarzucić
regins, No tak samo było u mnie w salonie byłym ROver w Wiedniu 125€ za ten wężyk
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 83 Skąd: Jelenia góra
Wysłany: Nie Maj 22, 2011 20:12
przystąpiłem z Ojcem do działań poniżej zdjecia z "tuningu" felernego węża, może komuś się to przyda jutro z rana zwioze do do mechaniora, on zmontuje i bendzie git
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum