Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1996
Witam.
Ostatnio autko zaczęło się dziwnie zachowywać, jeśli chce szybko przyspieszyć, wcisnę mocniej gaz, to obroty idą w górę ale auto nie przyspiesza, dopiero po odpuszczeniu gazu i powolnym dodaniu zaczyna się zbierać, nie zawsze tak jest tylko od czasu do czasu.
Czy możliwe że to wina sprzęgła czy raczej uszczelka pod glowicą ?
i jeszcze dodatkowe pytanie, przy jakim przebiegu wymienia się rozrząd w wersji VVC ? i gdzie na śląsku można to zrobić ?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 08:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ten national ponoć w porządku jest. nie warto przepłacać za coś lepszego/oryginał.
przygotuj się na spore koszta jeśli chodzi o wymianę. i nie warto jechać z tym do byle kogo, bo wymiana sprzęgła w MGF to nie taka prosta rzecz. najłatwiej opuścić całe sanki i silnik, i tak rozpołowić skrzynię, ale do tego potrzeba pompki do zawieszenia (najbliżej masz chyba w piekarach śląskich)
ja się będę wybierał w okolice Radomia - Mad swoje wymienił z robocizną za ok 500 zł. w ciągu jednego dnia.
[ Dodano: Pon Lip 04, 2011 16:22 ]
rozrząd robi się po zakupie. wytrzymuje 75-100k km, ale warto choćby sam pasek wymienić wcześniej, bo jak pęknie to koszta robią się b. duże.
_________________ Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
My mamy gościa z którym opracowalismy jak to zrobić bez opuszczania sanek, w jeden dzien, natomiast w warsztatach które specjalizują się w Rover MG, jak np. w Krakowie, będą Ci chcieli wszystko wyjmować przez co samochód postoi tam pare dni, no i zapłacisz za całe rozbieranie, wymianę oraz dodatkowo pompowanie zawieszenia, w KrK ponoć 800pln, u naszego 200PLN.
My mamy gościa z którym opracowalismy jak to zrobić bez opuszczania sanek, w jeden dzien, natomiast w warsztatach które specjalizują się w Rover MG, jak np. w Krakowie, będą Ci chcieli wszystko wyjmować przez co samochód postoi tam pare dni, no i zapłacisz za całe rozbieranie, wymianę oraz dodatkowo pompowanie zawieszenia, w KrK ponoć 800pln, u naszego 200PLN.
no to może Cię odwiedzę i ten serwis przy okazji, możesz dać mi na niego jakiś namiar ?
napisz PW do Lukasz07 bo to jego sąsiad praktycznie, nie jest to serwis a zwykły warsztat, ale juz 2 MGFy są u niego naprawiane wiec chłopak ma pojęcie, ja jestem zadowolony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum