Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam wszystkich forumowiczów.
Zabrałem się za wymianę uszczelki pod głowicą w Roverku 416 z 99 roku, nie było by w tym nic trudnego gdyby nie powód z jakiego uszczelkę wydmuchało- pękła szpilka głowicy między 2-3 garem( szpilka nr 1 według kolejności dokręcania). Stoję teraz przed ogromny dylematem jak odkręcić pozostałą część szpilki która została w bloku? Czy komuś z was zdarzyło się już coś podobnego? Jakieś porady jak dalej ugryź ten temat?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie porady.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 29, 2011 10:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Użyłem, ale ze zdenerwowania i rozgorycznia- przegapiłem po prostu temat.
Dzięki za naprowadzenie, prosił bym jeszcze o poradę czy szpilka nr. 1 jest wkręcana w :
52 "szyna rozprowadzania oleju"
48 "gorna czesc skrzyni korbowej"?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum