Wysłany: Nie Lip 03, 2011 15:27 [diesel r45] osłona pod silnik
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
witam co myślicie o takiej osłonie jak z jej wytrzymałością i pasowalnoscia bo jak to bywa z zamiennikami moęe nie pasować w otwory i wytrzymałość być dużo gorsza niż w oryginale
i to chyba w r400 a r45 były identyczne podłogi??
OSŁONA
Tak, podłogi identyczne. Ja nie jestem zwolennikiem tego typu osłon. Jeżeli pojawi się jakiś wyciek, to tego nie da się tak szybko zauważyć, bo będzie się to zbierać na osłonie. Teraz wystarczy rzut okiem pod zderzak i wiadomo, czy są wycieki czy też nie.
Pasowalność powinna być w miarę dobra, ale trzeba się liczyć z tym, że w którymś miejscu będzie trzeba coś podrzeźbić.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ten worek z wata mam od oryginalnej popękanej osłony
a co do wyciekow to mimo ze nie bierze jakos oleju i od wymiany do wymiany zagladam tylko profilaktycznie do oleju to i tak dół jest jakis obrzygany
u was tez tak jest??
musze go kiedys wymyc przed załozeniem osłony i zobacze czy to konkretnie z jakiegos miejsca czy co bo nigdy go nie myłem
z autopsji??
orginalna po 10latach mimo ze była troche peknieta z innej strony to po kolizji chciałem zeby pekła z dobrej strony to powiem ze jak na laminat to zarobiscie wytrzymała (tyle ze to nie klepane recznie tylko na maszynie wiec to jest wytrzymalsze mimo ze materiał praktycznie identyczny
Powodzenia...
Kiedys PHJOWI mi mowil ze te oslony z allegro sa guzik warte, trzeba szukac oryginalnej, ale wydaje mi sie to niewykonalne.
A oslona w dieslu jest oryginalnie, z tego co pamietam min. dlatego, ze wysprzeglik jest montowany (od dolu) inaczej niz w benzynie, troche blota i szybko mialby dosc.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 19:25 Re: [diesel r45] osłona pod silnik
borek88 napisał/a:
witam co myślicie o takiej osłonie jak z jej wytrzymałością i pasowalnoscia bo jak to bywa z zamiennikami moęe nie pasować w otwory i wytrzymałość być dużo gorsza niż w oryginale
i to chyba w r400 a r45 były identyczne podłogi??
OSŁONA
fajnie by bylo zrobic metalowa na podstawie tej z ABS
BoloSr, musiałbyś ją bardzo dobrze watą szklaną wytłumić żeby nie klekotała... Ta plastikowa nawet klekocze
nie ma problemu tam gdzie jest miejsce mocowania dajesz gume i po klopocie nie raz tak robilem
PS mialem oslone z ABS w Punto II i nic nie klekotalo moze to wina diesla a nie oslony
BoloSr, Ja o metalowej już kiedyś myślałem w 220 i nie jest to problem tylko formie dopasować i trochę customize job zrobić i git
Metalowa by było sto razy lepsza albo nawet z aluminium zrobić
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 20:40
Remi55 napisał/a:
BoloSr, Ja o metalowej już kiedyś myślałem w 220 i nie jest to problem tylko formie dopasować i trochę customize job zrobić i git
Metalowa by było sto razy lepsza albo nawet z aluminium zrobić
no ja z tego co pamietam to ktos pisal ze bezie chcial zrobic ale kto to byl to juz nie pamietam bo to tylko na pisaniu sie chyba skonczylo
PS jakby ktos mial z ABS to moze by pokombinowal zeby zrobic metalowa a najlepiej z aluminium :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum