Samochód kupiony w 2005 roku, sprowadzone z Holandii z przebiegiem 40~ tys km.
Obecie koło 130 tys km.
Samochód wyjściowy: (i tym momencie mnie śmiech ogarnia )
Zacząłem powoli wygląd poprawiać - nie sądziłem, że aż tak daleko to zajdzie.
Na początek doszły felgi 15" i nowe radio
Potem malowanie zacisków i bębnów, co by rdzą nie waliło przez fele
Następnie doszedł podłokietnik od Coupe oraz obicie kierownicy skórą - i dalej poszło lawinowo:)
Cały kompletny kit od MG ZR, gałka zmiany biegów, półskóry, białe zegary, aluramki na liczniki, w międzyczasie doszły 16" z ZRa, które jednak nie przypadły mi do gustu i poszły w obieg, zastąpiły je 16" Dezent L si. Następnie zawieszenie zostało zmienione na te z ZR
Samochód w tym momencie wyglądał tak:
W międzyczasie wygłuszyłem troche samochód, oraz wstawiłem aktywnego suba Clarion SRV202.
Co do oświetlenia, lampy zostały zmienione na te z MG ZRX - Cleary od ABC Design- bardzo rzadko spotykane. Żarówki we wszystkich kierunkach chrom, z przodu kierunki Clear Black, lampy przednie niedawno przerobione na soczewkowe z czarnymi środkami (super świecą). Oświetlenie kabiny całe na kolor biały zimny, oświetlenie bagażnika 2x listwy LED.
Białe tarcze nawiewów wsadzone i plastik nawiewów zrobiony w ciemny carbon.
W trakcie prac zmiana wskazówek na podświetlane z Golfa IV.
Schowek pod radiem wyszlifowany na gładko i pomalowany, elegancko mieści się mata antypoślizgowa
Obecnie samochód na felgach 17" i prezentuje się tak:
Co do tuningu mechanicznego...
Na pierwszy ogień poszedł chip tuning.
Potem wywaliłem kata, wsadziłem mbc i wskaźnik doładowania, filtr stożkowy suchy Fujita, odpięta odma i zaślepiony EGR.
Obecnie 135KM i 285NM
Doszedł do mnie IC, więc w tym tygodniu może jeszcze ogarne temat. IC o wymiarach rdzenia 550x180x65 - będę przerabiał na wyjście/wejście po jednej stronie.
Sprawdze wtryski, bo chyba coś z nimi nie tak, w międzyczasie wstawiam chłodnice oleju i docelowo ma być 150KM i nie więcej, bo skrzynia może nie wyrobić
Może jeszcze tłumik na przelotowy z dobrym wygłuszczeniem zmienie
Hamulce 282mm prawie gotowe do montażu, pozostaje mi czekać na zamówione blaszki mocowania klocków.
Znając życie to jeszcze dużo rzeczy zrobie, bo ciągle nowe pomysły mam
Link do galerii:
http://s187.photobucket.c...zysiek90/fotki/
PS. Wywaliłem hak i zderzak niezbyt dobrze spasowany, bo i tak cooler będę montował to nie chciało mi się go super pasować
Krzysi3k, no,no już pisałem w garażu że jest to jedno z najlepszych R25 w PL jak nie najlepsze
Ale tak na poważnie to kawał dobrej roboty Krzychu za doprowadzenie zwykłej R25 do stanu niemal nie do odróżnienia z MG ZR. Jest to bardzo ciekawy projekt który na pewno będziesz dobrze redagował w tym temacie aby każdy mógł zobaczyć ile trzeba samozaparcia aby dojść do takiego stanu.
Jest to doskonały przykład na to iż nie tylko została poruszona w tym projekcie stylistyka auta która miała na celu upodobnienie - przebudowę standardowej wersji w TOPOWĄ odmianę. Ale ewidentnie widać iż właściciel zabrał się za silnik, hamulce, zawieszenie oraz nagłośnienie samochodu.
Najważniejsze w tym wszystkim jest to że został zachowany umiar w przeprowadzanych modyfikacjach co spowodowało koniec końców idealne osiągnięcie kompromisu po między samochodem po tuningu a samochodem na użytek codzienny.
Na pewno miło będzie się spotkać oraz pogadać osobiście na tegorocznym zlocie, a MG ZR Krzyśka na pewno będzie na nim przyciągał uwagę
A no dzięki
Ale jeszcze nie skończone, troche popoprawiam jeszcze
Myślałem środki foteli półskórzanych alcantarą obić i w taki sam kolor boczki drzwi. Tylko pytanie jaki kolor Bo myślę nad beżowym i ciemnym czerwonym
ja bym obstawial ze lakier ciezki do dobrania i to raczej wina mieszalni
ja przy naprawie swojego r bede mial zamiar pomalowac calego zeby wlsnie mialo jeden odcien tylko koszta !@!$#....;/ a zmiana lakieru to juz masakra choc mi sie by marzyla ale w najlepszych ukladach bedzie swiezy hff
Krzysi3k, Lakier mało ważny jest Ważne ze nie rdzewieje i technicznie auto jest tip top
Nie jak w Pimp my Ride, zewnątrz i wewnatrz bling bling a pod maska szrot
Szkoda takimi pierdołami sobie głowę zawracać Jak u mnie rok temu miałem malowane błotniki przód i tyl bo były zwykle obtarcia parkowania. I teraz po roku ja ich tak samo narobiłem Szkoda sobie tym głowę zawracać, bo po następnym ciasnym parkowaniu znów będą nowe
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
u mnie u takich co nie maja profesionalnej lakierni ale maluja dobrze to 3tys i dziwia sie ze chce takie cos malowac z 2000r cale;p ano ja sie przywiazuje do autka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum