Wysłany: Sro Lip 27, 2011 11:04 [45]Bum-sarna, lampy, chłodnice, czy "coś z anglika&quo
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2004
Witam i od razu usprawiedliwienie w stosunku do administratorów : w pracy mam nędznego neta i nie mogę w pełni korzystać z “szukajki” - dlatego proszę o pomoc w jednym poście :
Opis : gdy wracałem do domu – przed roverka wyskoczył mi koziołek (s. sarny) i uszkodził głową (parostki na ok. 10 - 12 cm) :
- obie chłodnice (ta od klimy lekko) i oba wentylatory (wraz z uchwytami wentylatorów) – to właśnie parostki o długości ok. 10 - 12 cm spowodowały te szkody, zderzak jest cały, klapa lekko nad grillem wgięta – grill z prawej strony zniszczony,
- obie lampy (zerwane uchwyty/zaczepy) a w jednej rozbite szkło.
Obie lampy mają uszkodzone zaczepy oraz obudowy (od strony kabiny) lecz odbłyśniki są całe (w obu lampach).
Pytanie :
1- czy obie chłodnice pasują od anglika od innych modeli 45-tki 1,6 1,8, 2,0 a może także od 400-setki ?
2 - czy lampy angielskie różnią się od “europejskich” tylko odbłyśnikiem ? Czy także szkłem ?
3 - czy wentylatory od wersji angielskiej są “inne” (kierunek obrotu) ?
Więcej grzechów nie pamiętam (nie mam AC) - a Was proszę o delikatny wyrok ... .
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 27, 2011 11:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Znak był, siostra pracuje w "dobrym wydziale RuDr" a kolega od dróg w pokoju obok - nic nie można zrobić. Pomysł kolegi o stłuczce nie biorę pod uwagę - nigdy nie kłamałem (i nie będę kłamał - pomijając odpowiedzialność prawną za wyłudzenie). Dziękuję Panu Bogu, że nic więcej się nie stało- jechałem z żoną i dzieckiem od lekarza z Rzeszowa z prędkością ok. 90 - 95 km/h - byłem już prawie na szczycie wzniesienia gdy wyskoczył koziołek. Padało i gdyby nie ABS to chyba zaliczyłbym głęboki rów - ale udało się wyprowadzić.
A co do lamp - to czy same odbłyśniki są inne ? czy także szkło ?
A co do lamp - to czy same odbłyśniki są inne ? czy także szkło ?
w angolu jest inne i szkoło i inne odbłyśniki, ale na alledrogo jakiś czas temu widziałem firmę (sam tam klosz kupiłem) która za 70-90zł miała klosze do roverków, oczywiście europa.
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Lip 27, 2011 17:01
IROLA napisał/a:
1- czy obie chłodnice pasują od anglika od innych modeli 45-tki 1,6 1,8, 2,0 a może także od 400-setki ?
Od 1.4, 1.6, 1.8 powinny pasować, nie wiem jak z 2.0 bo to już V6.
IROLA napisał/a:
3 - czy wentylatory od wersji angielskiej są “inne” (kierunek obrotu) ?
Nie popadajmy w skrajności. To, że "na wyspach" ruch jest lewostronny to nie oznacza, że wiatraki kręcą się w drugą stronę. Tak że wiatraki też będą pasować.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 78 Skąd: blisko Niepołomic
Wysłany: Sro Lip 27, 2011 20:54
des napisał/a:
IROLA napisał/a:
1- czy obie chłodnice pasują od anglika od innych modeli 45-tki 1,6 1,8, 2,0 a może także od 400-setki ?
Od 1.4, 1.6, 1.8 powinny pasować, nie wiem jak z 2.0 bo to już V6.
Od 2.0 iTD też pasują chłodnice/wentylatory - ja u siebie mam z 1.8 po grudniowej stłuczce.
Odnośnie reflektorów to czytałem kiedyś na forum (ale nie mogę znaleźć niestety) że wystarczy w angliku podmienić odbłyśnik i będzie ok, ale głowy uciąć nie dam
Podajcie, jeszcze proszę adresy - kontakty jakiś szrotów w pobliżu Przemyśla - gdzie kupię wentylatory do chłodnic - gdyż jeden ma uszkodzoną obudowę a drugi dziwnie "szumi".
Obie chłodnice zamówiłem nowe w sklepie - będą jutro, wiatraki będę miał dziś wieczorem (wierzę, że sprzedający z naszego działu "Giełda" jest słowny).
Pozostały jeszcze LAMPY - tj.: potrzebuję dwie lampy lub
- jedną lampę całą (strona pasażera)
i jedną obudowę lampy (bez szkła i odbłyśnika - gdyż nie są uszkodzone (strona kierowcy)
Jak pisał wyżej marius__ nikt "głowy nie da" ale jeżeli ktoś ma możliwość porównać same obudowy lamp wersji angielskiej i "europejskiej" po wyjęciu szkieł i odbłyśników w lampie lewej - to chętnie kupię wersję angielską tylko lampa lewa. Ponieważ cena lampy ang. i eur. różnią się prawie o 300 zł - muszę zgłębić temat .
Ja mam dwie lampy angielskie od ZS'a (z pomarańczowymi kierunkami). Ale nie wiem czy to Cię urządza, bo lampa jest homologowana w całości i zakładanie odbłyśnika od jednej, a obudowy od drugiej jest tak naprawdę operacją nielegalną i może być źródłem problemów. Niemniej jeśli tylko chcesz, mogę Ci je wysłać na Twój koszt, bo są mi zbędne.
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 11:26
marius__ napisał/a:
Odnośnie reflektorów to czytałem kiedyś na forum (ale nie mogę znaleźć niestety) że wystarczy w angliku podmienić odbłyśnik i będzie ok, ale głowy uciąć nie dam
Przecież to na szkle/plastyku masz załamania __/ lub \__ a nie ma odbłyśniku. Więc jak zmienisz tylko odbłysk to Ci nic nie da. No chyba, że jest to lampa od R45 po lifcie, to wtedy owszem, wystarczy odbłysk, bo szkło jest gładkie.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Kochana Kasjo - czy za wyjątkiem koloru kierunkowskazów te lampy (ZS i 45) są takie same ? Jeżeli tak to bardzo proszę wyślij lampę lewą (strona kierowcy) przełożę tylko obudowę (tył) natomiast szkło i odbłyśnik będą oryginalne.
Adres podam na GG - można ?
w 2004 były przed i po lifcie a zegary i fotele w tych i tych były juz tymi poliftowymi wiec nic nie wiadomo
po tym co kolega mowi o cenach lamp to sadze ze na bank chodzi o przed lifta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum