Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2001
Witam.
Od jakiegoś czasu mam pewien problem otóż podczas jazdy silnik szarpie i skaczą obroty. Nie świeci się kontrolka Check podczas jazdy. Nie zdarza się to zawsze. Na komputerze pokazało błędy:
1.czujnik prędkości pojazdu- błędny sygnał, nie da się go skasować.
2.czujnik położenia wałka rozrządu- brak sygnału.
3.czujnik położenia przepustnicy-zwarcie w obwodzie
Proszę o jakąkolwiek pomoc i sugestie.
Help
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 25, 2011 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja miałem podobny problem i winna była wtyczka wchodząca w jedną z cewek ( nie ta od kabli WN tylko ta z tymi cienkimi kabelkami).
Na postoju też szarpie?
Jeżeli tak to napisze Ci co ja zrobiłem żeby usterkę zlokalizować:
na włączonym silniku i ze zdjętą tą plastikową pokrywką od cewek ruszałem wszystkimi kabelkami jakie mi tylko w oczy wpadły, jak spadły obroty już wiedziałem w którym miejscu jest przyczyna oczywiście jeżeli to będzie jakiś czujnik to nie zlokalizujesz tego w ten sposób ale może warto zanim zaczniesz wymieniać drogie duperele, bo może okazać się jak u mnie, że wina leży po stronie głupiej wtyczki.
Aha no i oczywiście zawsze to mogą być świece i kable WN, więc jak będziesz sprawdzał to uważaj na kable WN bo jak będą miały przebicie to może nieźle popieścić
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Lip 26, 2011 21:28
Ja mam podobnie, z tym, że jeśli już sarpie to tylko na 1 i 2 biegu.
Obstawiam czujnik położenia wału, bo większość elementów układu WN wymieniłem i nie pomogło. Została tylko cewka i ten czujnik wału.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum