Wysłany: Sro Kwi 09, 2014 18:40 [MG ZR] Nie zapala
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2006
Witam Wszystkich forumowiczów.
Dzisiaj opisze wam mój nie spotykany problem,
A wiec tak obecnie mieszkam w UK kopiłem MG ZR 1,5 roku temu w Polsce, to jest MG ZR z 2006 rocznika z silnikiem diesla 2.0 ten silnik był przerabiany przez wcześniejszego właściciela a mianowicie chip, ale nie w tym rzecz....
Rok temu wjechałem samochodem w wodę, namęczyłem się zęby wszystko ogarnoc,
przed wjechaniem do wody auto miało oko 150KM a jeśli odpinało się kabel od filtra powietrza ze 150 robiło się mniej więcej oryginalnie czyli ze 115 KM ale silnik chodzisz bez zarzutów, a po tym jak wjechałem w ta wodę przy zapiętym kablu auto ma jakby 60 KM a jeśli kabel jest odpięty auto nadal ma ok 150KM,
Pól roku temu wymieniłem Pompę Wody, akumulator, jakieś 2-3 miesiące temu okazało się ze mam sprzęgło do wymiany, a wiec zabrałem się za to jak najszybciej i wymieniem te sprzęgło.
Miesiąc później tu w UK mieliśmy straszne ulewy no i pech znowu mnie spotkał wjechałem w wodę ponownie tylko tym razem samochód nie zgasł zaczynem się min później na parkingu zęby sprawdzić czy wszystko jest ok okazało się ze tam a wiec kontynuowałem swoja podróż 5 min później samochód sam zgasł i niechciany już odpalić, wiec musiałem go przychodować 40min od domu, wszystko było sprawdzone no i nie było wody w silniku, bawiłem się około tygodnia i w końcu zapalił ale odcinało go po około 3 sekundach, ale udało się w końcu jakoś go uruchomić
Pojeździłem znowu 2-3 miesiące pewnego dnia jechałem na lotnisko i z powrotem jak dojechałem do domu nie mogłem wrzucić pierwszego biegu, i słyszałem jakieś dziwne dźwięki jak gdyby od sprzęgła, wiec znowu miałem mnóstwo roboty a wiec sciągłem skrzynie biegów ale sprzęgło i docisk wyglądało ok, a wiec zamówiłem skrzynie biegów ponieważ poszedł synchronizator no i po wymianie skrzyni wszystko złożyliśmy opuściliśmy samochód, podpięliśmy ECU i baterie, gdy podpięliśmy ECU 3 diody wyskoczyły 2 są od engine a jedna pali się od podgrzewania świec, i auto kreci a nie zapala.
Już próbowałem wszystkiego przez 4 tygodnie a samochód nadal nic,
Zabralem MG do mechanika bo chciałem zobaczyć jakie błędy pokarze ale mechanik siedział pól godziny w tym aucie i powiedziałem ze jego komputer się nie łączy...
A wiec proszę was o sugestie
Dziękuję
Łukasz Grzywna
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Czw Kwi 10, 2014 06:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 09, 2014 18:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak... Próbowałem w drodze powtórnej od mechanika i nie zapala
Dzisiaj kupiłem ECU Z Rovera diesla, końcówką numeru była inna bo to starszy model plus rover, a wiec podpiąłem ten komputer i to samiudko po włożeniu ECU trzy kontrolki wyświetlają się, ale Ala ram nie działa jak 2 komputer jest włożony.
Przed podniesieniem samochodu zęby zmienić skrzynie wszystko chodziło cacy.
Edit-
Przed wymiana skrzyni kontrolka Check Engine się paliła za każdym razem ale ignorowałem to... W zimne dni miał problemy z odpalaniem a jak juz odpalil to troszke wiecej kopcil na siwo, swiece grzały mam nadzieje ze wszystkie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum