Wysłany: Czw Sie 04, 2011 08:03 [L-Series] Wtryski iDT do SDi czy mozna??
Poniewaz wyczytalem tu na forum ze wymiana wtryskow w iDT na wtryski od SDi daje niezlego kopa to pomyslalem ze skora mam dwa roverki 200SDi i 45iDT to zrobie taki prezent mojej 45-tce i zapodam jej wtryski od 200-ki . Ale poniewaz r200 tez jest mi potrzebny (jezdzi nim zonka) to pomyslalem ze do niego wloze wtryski od R45 czyli te z iDT. Czy taka zamiana nie zaszkodzi silnikowi SDi?? wogole nie znalazlem informacji czy mozna do SDi wsadzic wtryski od iDT. Czy ktos probowal czegos takiego i czy pompka od SDi uciagnie.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 04, 2011 08:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
RUDiCK, zapomnij
Wsadzisz, pasują, podłączysz i będziesz miał 70KM
Zdaje sobie sprawe ze moc spadnie, ale w sumie zonka nie musi miec takiej rakiety jak ja jeszcze by sie jej w glowe poprzewracalo . Nie no chodzi mi o to czy nie zaszkodzi to pompie paliwa przynajmiej do czasu kiedy bym nie znalazl jakis w miare pewnych i tanich wtryskow od SDi, zreszta nie wiem czy nie sprzedam malego rowerka i dlatego tez tak kombinuje.
Hahah, i co? Sprzedasz komus auto z takimi wtryskami i opiszesz jako sprawne 105KM? Luuudzie, litosci. Co dzien, to ciekawsze rzeczy tu sie pojawiaja.
A kto powiedzial ze sprzedam takiego, pytam wlasnie po to zeby sie dowiedziec jaki bedzie efekt, wiec nie przezywaj chlopie bo jak masz takimi tekstami zasmiecac forum to lepiej nic nie pisz.
[ Dodano: Czw Sie 04, 2011 11:11 ]
Krzysi3k napisał/a:
Pompa od razu nie padnie, ale na pewno jej to nie pomoże
czyli efekt ogolnie nieciekawy a i dla pompy tez nie zdrowe - konkretna odpowiedz i tyle w temacie.
zreszta nie wiem czy nie sprzedam malego rowerka i dlatego tez tak kombinuje.
Czytaj ze zrozumieniem i powioli bo nie chce mi sie juz klepac bez sensu. Zapytalem jaki bedzie efekt bo gdyby mnie to nie obchodzilo to po prostu bym przelozyl i olal sprawe, ale skoro pytam to chyba logiczne ze nie dlatego ze mam takie 'widzimisie'. Rover 45 jest z 2003roku a R200 z 98roku wiec gdyby nie bylo problemu z wsadzeniem do niego wtryskow o 5 lat mlodszych to chyba logiczne ze mlodsze wtryski - czyli wiecej wytrzymaja. Chodzilo mi o to ze w iDT wtryski od SDi daja kopa (podobno bo tego nie sprawdzilem jeszcze u siebie), ale nikt nie pisał co sie dzieja gdy wrzuce wtryski od iDT do SDi. A moze przy SDi nie ma to wiekszego znaczenia (tak kombinowalem zanim dostalem konkretną odpowiedz od krzysi3k). Moze Ty znales odpowiedz na to pytanie, ale ja nie, a forum jest wlasnie po to aby pytac. Zreszta podobno nie ma głupich pytań... ale za to sa glupie odpowiedzi. Pozdrawiam
tak sobie myślę i myślę, że pompa w itd działa pod większym ciśnieniem dlatego wsadzając wtryski od sdi które mają większą przepustowość auto dostaje większą dawkę paliwa.
jak zamienisz proporcje w sdi to podejrzewam ze spalanie będziesz miał extra jak i kopcenie nie będzie Tobie obce we wstecznym lusterku.
[ Dodano: Czw Sie 04, 2011 15:52 ]
jak masz podejrzenia co do poprawności wtrysków to jedź do serwisu jakiegoś i zrób ich przegląd. wymontują je, sprawdzą szczelność, przepustowość i przeczyszczą Ci je
w Boschu koszt takiej imprezy to 100 pln /szt.
RUDiCK, To nie chodzi nawet o to ze będziesz miał 70KM ale autem się nie będzie dało jechać. Bedzie przerywało i nie ujedziesz nawet kilka metrów
A po drugie spalisz pompę wtryskowa, bo będzie jak głupia próbowała przebic 210bara a wtrysk od SDI ma 200bara i 10bara więcej ciśnienia wytworzyć to sobie wyobraź.
Bylo juz kilka ludzikow forum co bo przekładce silnka od IDT do SDi zapomnialo o wtryskach i byyl schody
Wiec zapomnij szkoda dyskusji
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A po drugie spalisz pompę wtryskowa, bo będzie jak głupia próbowała przebic 210bara a wtrysk od SDI ma 200bara i 10bara więcej ciśnienia wytworzyć to sobie wyobraź.
OK teraz rozumiem wszystko . Jeszcze tylko jedna rzecz mnie zastanawia, mianowicie -o ile i czy wogole zwiekszy mi sie spalanie po założeniu wtryskow SDi do slnika iDT (dodam ze na oryginalnych mapach i bez innych przerobek -przynajmiej narazie ).
sory za głupie pytanie ale majac 113KM i zakładając wtryski od sdi ile mozna zyskać i gdzie jest haczyk w tym wszystkim ?
Remi55 napisał,
Cytat:
A po drugie spalisz pompę wtryskowa, bo będzie jak głupia próbowała przebic 210bara a wtrysk od SDI ma 200bara i 10bara więcej ciśnienia wytworzyć to sobie wyobraź.
czyli pompa w idt daje wieksze ciśnienie niz przepustowość wtrysków sdi dobrze rozumiem czy na odwrót ?
Wtryski od iTD mają niższą przepustowość od wtrysków od SDi
Dlatego pompa w iTD dając ciśnienie na "szybsze" wtryski(SDi) podaje więcej ropki i stąd dodatkowa moc.
Haczyka nie ma, kwestia zakupienia dobrych wtrysków na allegro
A ile tym zyskasz to poszukaj albo niech się Remi albo Krzychu wypowiedzą. Miałem R45 ale nie zdążyłem założyć wtrysków.
Remi55, no tylko nadal nie wiemy ile np. same wtryski dadzą.
Ale z założenia więcej paliwo = ( powinno dać ) więcej powietrza, czyli jakiś dolot zrobić
wycięcie starego i zapchanego katalizatora "ponoć" też coś daje ale hamownią nikt tego nie sprawdzał
_________________ Driving is believing !
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Pon Sie 08, 2011 15:36
ja sprawdzałem, po wycięciu kata i zrobieniu końcowego wydechu przelotowego na hamowni wyszło +3KM i 7NM.
Remi powiedz mi czy u mnie też by coś dał ten mafam??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum