Fajny, dynamiczny filmik, ujęcia nie są robione z jednej perspektywy, mamy kamerkę od środka autka, na zewnątrz i plan z autkiem w roli głównej, jest spójnie i nie ma nudy
Kazda czesc jego pokazow mi sie podoba, z tym nie jest inaczej widac po filmiku ze gosciu ma bardzo luzny humor, i bardzo dobrze, dzieki temu robi fajne filmiki
Teraz to już jest sztuka dla sztuki. Ten film to zbiór efektów, pomysłów, tricków montażu...
To, że Ken ogarnia swoje auto, to już wiemy po pierwszej części
Patrząc na ilość zamontowanego sprzętu (m.in. kilkudziesięciu kamer HD GoPro), ten film nie jest już niskobudżetowym Do tego dekoracja, grafika, masa pracy i mamy blisko 10 minutowy fajny filmik - reklamówkę. Jak zakładałem ten temat, film miał ok. 300 odwiedzin na Youtube. Ciekawe ile będzie miał za miesiąc?
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Patrząc na ilość zamontowanego sprzętu (m.in. kilkudziesięciu kamer HD GoPro), ten film nie jest już niskobudżetowym
A kiedyś był takim? Myśle że te kilkadziesiąt kamer to malutki koszt. Ba powiedziałbym, że nawet dostali kase za ich wykozystanie, widać że wymienili ich jako sponsora.
Filmik sam w sobie ok Fajnie że ktoś takie coś robi. Ale poprzednie części mi się bardziej podobały, chyba w kolejności 1 najlepsza, potem 2 itd itd.
Patrząc na pierwsze filmy z Kenem, czy nawet na pierwsze części Gymkhany, nie są one przepełnione taką ilością FX'ów. Wydaje mi się nawet, że jest więcej powtórzeń scen i wykorzystane jest mniej kamer. Nie wiem jak w innych częściach, bo aż tak nie analizowałem, ale chyba w tej ostatniej, pierwszy raz użyli blue i green boxów, dekoracji, itp.
Każda kolejna część będzie wymagała od producenta więcej zaangażowania i lepszych efektów. Widać po niecałych 24h filmik liczy sobie prawie 500 tyś. odwiedzin, zatem zainteresowani jest Cały film jednak to nie tylko HD GoPro To czy ktoś zwrócił kasę, czy wypożyczył sprzęt jest nieistotne, bo i tak wszystko razem kosztuje dużo. Dużo więcej niż inne Gymkhany, tak mi się zdaję przynajmniej
Tutaj mógłby się wypowiedzieć, np. Kruszon, który pracuje w firmie produkującej tego rodzaju spoty reklamowe.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wielokrotnie przejeżdżane te same fragmenty trasy, dziesiątki czy setki powtórzeń, duży wysiłek włożony w montaż i efekty specjalne... Wygląda to na pewno spektakularnie, opanowania samochodu też kierowcy nie można odmówić, jednak w mojej opinii mamy wielu znacznie lepszych kierowców. Do końca klasy WRC śledziłem poczynania bohatera tego wątku i przynajmniej w rajdach sprawiał wrażenie średniego kierowcy, popełniał duuużo błędów na trasie.
Prawdziwą przyjemność sprawia mi i tak popis umiejętności kierowców ujeżdżających auta w specyfikacji starej klasy B
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum