Takich tematów, pewnie już trochę było, jednak nie znalazłem dokładnie tego czego oczekuje, a każdy lubi być potraktowany indywidualnie:PP
Sprawa wygląda tak. Przez 2 lata jeździłem roverem 400, rocznik 98. Niestety silnik poszedł i mechanik wycenił naprawę jako nieopłacalną (nie chce tutaj wchodzić w szczegóły, mechanik zaufany, więc tak widocznie jest). No i w bliżej nieokreślonej przyszłości, będę przymierzał się do kupna nowego samochodu.
Przejrzałem sobie wszystkie bardziej znaczące marki i modele, no i po prostu nic do pięt roverom nie dorasta;p
Nie mogę jednak zdecydować się pomiędzy 25 a 45 (rocznik tak 2004-2005). Więc teraz napisze może w punktach kilka rzeczy, żeby ułatwić porady
Co mi się podobało w 400:
-zrywność
-zwrotność
-wymiary
-bardzo wygodne sprzęgło
-dobra widoczność
To są najważniejsze punkty. I dlatego tego samego oczekiwał bym od nowego samochodu.
Który z tych dwóch ma lepszego kopa? (oczywiście zależy od wersji silnika oraz paliwa, no ale to już wybiorę co najlepsze w miarę możliwości)
Słyszałem, że 45, są mało zwrotne. I gdyby nie to, to raczej na pewno wybrał bym ten model. Niestety jakoś tak mam, że mistrzem parkowania to ja nie jestem:P I pytanie, czy jest aż tak tragicznie, czy trzeba się spiąć w sobie i po prostu nie ma co się przejmować?
Wiadomo, taką 25 musi być o wiele łatwiej. I czy taka 400, ma bliżej do 25 czy 45 pod względem skrętu? Czy różnica będzie dla mnie bardzo widoczna?
Czy moglibyście mi wypisać jakieś za i przeciw, argumenty na korzyść jednej i drugiej strony?
I ostatnie pytanie. Te rovery po 2004 roku (chyba) już z innym logiem etc. Czy części do nich są takie same jak do tych starszych? Bo generalnie wiem, że to mit, że do roverów nie da sie dostać części, sam miałem. Ale czy to jest prawda również dla najnowszych modeli?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 15:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy moglibyście mi wypisać jakieś za i przeciw, argumenty na korzyść jednej i drugiej strony?
45-ka to przecież dokładnie to samo co 400, tyle że w innym opakowaniu.
Można powiedzieć, że znasz już zwrotność i dynamikę 45-ki.
25 jest autem zdecydowanie mniejszym w środku, jednak z pewnością w takiej samej wersji silnikowej jest bardziej dynamiczne i mniej pali. Oczywiście łatwiej też 25-ką zaparkować.
Minok napisał/a:
I ostatnie pytanie. Te rovery po 2004 roku (chyba) już z innym logiem etc. Czy części do nich są takie same jak do tych starszych?
Po FL R45 mechanicznie praktycznie się nie zmienił.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Wiem, że to jest prawie to samo, jednak w 400 nigdy nie zauważyłem słabego promienia skrętu, jak i nie widziałem kogoś skarżącego się na ten aspekt. Natomiast w 45 takie opinie czytam co chwilę.
Wiadomo że im samochód mniejszy tym lżejszy a więc i szybszy. W 25 i 45 są dostępne te same silniki a więc nie ma innej opcji...25 jest zrywniejsza i łatwiej się nią parkuje...ale za to ma mało miejsca. Jeśli chcesz mieć taki sam samochód jak wcześniej tylko nowszy to kupuj 45
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 19:16
Minok napisał/a:
Te rovery po 2004 roku (chyba) już z innym logiem etc. Czy części do nich są takie same jak do tych starszych? Bo generalnie wiem, że to mit, że do roverów nie da sie dostać części, sam miałem. Ale czy to jest prawda również dla najnowszych modeli?
Tak inne logo ale części są takie same, jedynie te szczegóły po Lifcie się różnią i mogą być trudniejsze do dostania. Ja miałem kiedyś problem z dostaniem przedniego zderzaka, ale znalazłem
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum