Wysłany: Sob Paź 01, 2011 13:12 [R45 '05] Planuje zakup Rovera 45 po lifcie
Witam,
planuje zamienic swojego R200 na R45, koniecznie wersje po lifcie (bo mi sie po prostu bardziej podoba).
znalazlem rozne egzemplarze, w roznych cenach.
dosc interesujacy jest ten:
http://otomoto.pl/rover-4...-C20782521.html
jak to jest z silnikami 1.6 16V ? nie sa za bardzo awaryjne w tych modelach? cos gdzies mi sie obilo o uszy, ze to roznie z nimi bywa..
jak to jest w hatchbackiem ? wystepuja takie? zalezy mi wlasnie, aby auto bylo z tylu otwierane razem z szyba...
w przebieg tego auta powyzej nie wierze akurat za bardzo cena nie jest za niska? choc te 14tys + oplaty to wyjdzie i tak i tak swoje..
prosilbym o opinie
pozdrawiam!
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 01, 2011 13:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tym przebiegiem to wiele osób wręcz mity wymyśla. Są zbyt przewrażliwieni na tym punkcie, cofania itp.
Moi dziadkowie mają prawie 20 letnie Cinquecento z przebiegiem 25tys. A jest to ich jedyne auto.
Wg mnie Hatchback dużo praktyczniejszy. Po złożeniu foteli możesz od niego załadować praktycznie wszystko. Widziałem w ogłoszeniach diesle w podobnej cenie.
Ostatnio zmieniony przez pgrad Wto Paź 04, 2011 19:18, w całości zmieniany 1 raz
heh, no wlasnie mnie ten lakier zastanawia, bo momentami sprawia wrazenie jakby element obok byly w innym kolorze, szczegolnie na zdjeciu z prawej strony auta gdzie inny kolor ma jakby maska a inny przednie nadkole.
sprzedawca mowi, ze nie byl bity mam numer VIN, wszystko sie zgadza.
na dniach chyba sie przejade go zobaczyc co prawda 225km w jedna strone mam, no ale najlepiej czlowiek sie upewni jak sam zobaczy.
nie wiem w sumie o co mialbym pytac sprzedawce jak dzwonie... bo pierwsze auto, moj R200, odkupilem od Mamy, wiec nie musialem pytan za duzo zadawac
[ Dodano: Wto Paź 04, 2011 20:17 ]
pgrad napisał/a:
Wg mnie Hatchback dużo praktyczniejszy. Po złożeniu foteli możesz od niego załadować praktycznie wszystko. Widziałem w ogłoszeniach lepsze sztuki w podobnej cenie.
wezmy pod uwage, ze chce tylko i wylacznie benzyne w silniku 1.6 i wiekszym. widzialem na rope inne egzemplarze tansze lub w podobnej cenie. tez jest HB z 1.4 pod maska tanszy od tego co podalem, no ale jak napisalem wyzej to mnie on nie interesuje.
po zdjęciach wygląda tak jakby maska i zderzak z przodu był malowany i całość polerowana, przydałoby się jeszcze jedno zdjęcie w lepszej jakości. Poza tym silnik wygląda OK. Być może ktoś tanio kupił po stłuczce, wyklepał i sprzedaje z zyskiem. Pojechałbym na geometrię laserową i jak wszystko ok to można brać lub czekać na coś lepszego.
Dziwi mnie, że kierownica nie wytarta, bo skóra na kierownicy w tych modelach jest kiepska i już po 40kkm widać zużycie.
Gdybyś go oglądał to oprócz standardowych rzeczy sprawdź czy nie ma angielskiej lampy, bo to duży wydatek.
obie lampy MUSZĄ świecić tak: __/ __/. Jak świecą tak: \__ __/ , lub \__ \__ ,lub __/\__ to jedna lub obie do wymiany. Trzeba podjechać pod ścianę, wtedy widać. Co jeszcze sprawdzić? To co przy silniku K series, czyli olej, płyn chłodniczy i czy nie kopci na biało. Poza tym zawieszenie, hamulce, klimę (obroty wzrosną po włączeniu), przeguby. Czy gdzieś nie ma większych rys, czy jest lewarek, koło zapasowe- to skutecznie obniża cenę auta, chyba że zostaniesz o tym poinformowany przed oględzinami. Czy kierownica jest prosto i czy obraca się w lewo i prawo o tyle samo obrotów. Czy nie zjeżdża na którąś stronę. Czy nie ma drgań na kierownicy. Czy są dwa komplety kluczy z pilotami. Czy akumulator cały i przykręcony do podstawy. Czy jest ważny przegląd. Ogólnie to co przy każdym aucie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum