Wysłany: Wto Wrz 20, 2011 16:19 [45] Brak mocy powyżej 3tys. obrotów??
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2000
Witam, posiadam mojego roverka od niedawna i pojawił mi się problem, gdy próbuje przyspieszyć auto zaczyna tracić moc, dzieje się to przy około 3 tys. obrotów czasem tez gaśnie. Auto jedynie nie traci mocy gdy przyspieszam bardzo powoli lecz to jest meczące. czy mógłby mi ktoś poradzić co jest nie tak?? Dodam ze gdy auto jest na biegu jałowym i wciskam pedał gazu obroty wzrastają do max 5tys. a potem auto traci moc i gaśnie, później jest go ciężko odpalić. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez sobull Sro Wrz 21, 2011 15:19, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 20, 2011 16:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Świece i przewody był wymienione, rozrząd też wymieniony, jeszcze tylko jutro wymienię filtr paliwa. I po wymianach i tak nic to nie pomogło. Jakieś inne propozycje??
[ Dodano: Sro Wrz 21, 2011 16:18 ]
po wymianie filtra paliwa poprawiło się lecz tylko na chwile potem zn ów pojawił się problem. Co to może być?? Czujnik położenia wału, pompka paliwa a może coś nie tak z wtryskiwaczami?? Może ktoś miał taki sam problem?? Mógłby coś poradzić
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 21, 2011 17:54
sobull napisał/a:
Świece i przewody był wymienione, rozrząd też wymieniony, jeszcze tylko jutro wymienię filtr paliwa. I po wymianach i tak nic to nie pomogło. Jakieś inne propozycje??
[ Dodano: Sro Wrz 21, 2011 16:18 ]
po wymianie filtra paliwa poprawiło się lecz tylko na chwile potem zn ów pojawił się problem. Co to może być?? Czujnik położenia wału, pompka paliwa a może coś nie tak z wtryskiwaczami?? Może ktoś miał taki sam problem?? Mógłby coś poradzić
Jeżeli zauważyłeś poprawę po wymianie filtra paliwa, to może był on zapchany zanieczyszczeniami ze zbiornika. Po wymianie mogło być lepiej do czasu, aż kolejny raz się nie przytkał. Teraz gdy pompka podała brud ze zbiornika znowu się przytkał ? Może więc w zbiorniku jest dużo zanieczyszczeń i pompka ma trudności z podawaniem paliwa (gdy filtr był nowy było łatwiej). Kolega Keczu podawał domowy sposób zmierzenia ciśnienia paliwa (chodziło o moment pierwszego podania - po przekręceniu kluczyka).
Znalazłem - poczytaj tutaj temat - post kol. Keczu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum