Witam.
Chciałbym założyć instalacje lpg w samochodzie interesuje mnie tania używana instalacja
mam dwie propozycje co o tym sądzicie? Którą byście wybrali?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 30, 2014 11:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Już lepiej Zenita bierz, przynajmniej ktoś sie znajdzie kto bedzie miał kabel do tego. Wg mnie nie warto sie bawić w takie uzywane dziadostwo. Chyba ze to beda jakies dobre podzespoły, to można się skusić.
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
A butla gdzie ? Nie ma ani słowa o świadectwie homologacji.
Kto Ci zamontuje taką instalację ?
Długość wiązek i węży może być inna niż potrzebna w Twoim aucie.
Pomijam już fakt że podzespoły takie jak listwa wtryskowa, reduktor podlegają zużyciu i nie wiadomo w jakim są stanie.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Biorąc pod uwagę powyższe, całą instalacja i tak wyniesie Cię ponad 1000zł, a to znaczy, że wydając kilkaset złotych więcej mógłbyś mieć nową instalację, z gwarancją, założoną przez profesjonalny zakład.
Większy komfort psychiczny, łatwiejsze ustawienie, lepiej dla silnika, w pełni legalnie i wiele innych korzyści.
Moim zdaniem to nie jest opłacalne ani bezpieczne ani tanie.
Zakładając instalację w warsztacie, masz gwarancję, homologację na butlę - możesz wbić instalację w dowód. Masz nowe przewody, rurki i pozostałe podzespoły.
Osobiście założyłem na wtryskiwaczach Valtec, bo była najtańsza. Instalacja Zenit, butla w kole, korek we wlewie. Nie widać, że samochód ma instalację .
Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz zakład który daje na tanie raty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum