Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Maj 07, 2012 21:10 [R220] Usuniecie przepływomierza
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam ,jako iż po zmianie pompy oraz jej ustaweniu (na zbyt wczesnym kącie wtrysku zapalał sie check,teraz troszke go opuzniłem problem nie nie klekocze tyle ze zaswieca sie check engine )
po wybłyskaniu podaje bład 29 czyli przepływka ,po odłaczeniu jej rowniez bez zmian.
Po zresetowaniu (ok 50x przekreceniem kluczyka) nie pokazuje zadnego .Tylko gdy przeciagne powyzej 4tys znów problem powraca.
check zaswieca sie w różnych partiach obrotów po zapaleniu silnik gorzej reaguje na dalsze wcisniecie pedłu gazu.Co ciekawe po odpuszczeniu pedału kontrolka gasnie i potem juz idzie tak jak powienien .Do kolejnego razu i tak w kółko.
Przepływke przeczysciłem lecz bez zmian. Ma ktos jakies sugestie bo mnie pomysły juz sie kończą
A co do tytułu tematu czy w SDI przepływka jedynie odpowiada i potrzebna jest do egr ?
z tego co wiem to w sdi chyba tylko do EGR cos mi się o ucho obiło co do check engine to nie jest on moim zdaniem wywołany przepływką tylko przetartą wiązka na silniku i od tego bym zaczał czyli sprawdzenia wiązki całej co idzie po silniku bo u mnie w byłym 220 sdi było podobnie wyskakiwał chceck auto czasem zgaslo czasem się dusiło wyskoczył chceck zgasiłem i było dobrze i miałem w 3 miejscach wiązke przetartą naprawiłem wiązke i po problemie
nie wiem ale ja bym zaczął od takich właśnie pierdołek ale moge się mylić...
jak odłączyłeś przepływke to była różnica w jeździe
Najlepiej po prostu zaślep EGR i problem przepływki i EGRu będziesz miał z głowy.
Co do tego czerwonej kontrolki to też stawiał bym na wiązką....albo ten kąt jeszcze nie do końca dobrze ustawiony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum