pola, Chip + centralnie ic + egr off + odma off + podkręcenie turbałki 1.3 bara + zmiana wtrysków + jakis pomyslany dolot z wkładką lub airbox i 135-140 Kunia i 330 Nm w zasięgu. PG1 daje rade do ok 330 Nm powyzej szybko padnie . Reszte przeznacz na cos innego hamulce np lub ladne fele
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Sa wtryski "Wingy" czyli wkład wtryskiwacza jest przerabiany Pasuje tez do SD czy Sdi i daja więcej mocy ale bardzooo kopca
[ Dodano: Pią Lis 04, 2011 20:14 ]
Napisze jeszcze tak za 2k zl to ja bym teraz po pewnych nowych info założył FMIC i kupił GT2256 VNT i na samym SDi się tak da wyciągnąć z 170KM. Oczywiście jak masz chipy, decat, power buttona jeszcze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum