Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti] dziwne trzaski i drgania kierownicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620Ti] dziwne trzaski i drgania kierownicy
Autor Wiadomość
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Lis 15, 2011 10:44   [620Ti] dziwne trzaski i drgania kierownicy
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam mam problem teraz gdy trochę zrobiło się chłodniej po uruchomieniu silnika pojawia się jakby wycie z układu albo wspomagania albo maglownicy przy poruszaniu kierownicą z początku kiedy jest zimny tez występuje.
Dodatkowo jeszcze jak jest bardzo zimny przy mocniejszym skręcie w lewo jakby lekko drga kierownica, natomiast w prawo już chodzi normalnie.
Kiedy samochód się nagrzeje po 3 -4 km wszystko wraca do normy, czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 15, 2011 10:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Wto Lis 15, 2011 20:14   

prawdopodobnie pompa juz siada , po prostu nie jest juz tak szczelna
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Lis 15, 2011 22:03   

orientuje się ktoś ile może kosztować regeneracja takiej pompy ?
 
 
 
samos 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 69
Skąd: b-stok



Wysłany: Pią Lis 18, 2011 15:55   

Drogo nie kosztuje kupić 2

http://allegro.pl/listing...pomagania+rover
_________________
-=W przyszłości chciałbym zostać Św Mikołajem - ponieważ tylko Mikołaj zna adresy nie grzecznych dziewczynek :)
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pią Lis 18, 2011 17:33   

wymien płyn wspomagania
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Lis 18, 2011 18:12   

czy wszystkie pompy wspomagania w 600 są takie same ?
 
 
 
samos 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 69
Skąd: b-stok



Wysłany: Pią Lis 18, 2011 18:19   

Pewnie tak. Nie ma sensu robić 20 różnych pomp.
_________________
-=W przyszłości chciałbym zostać Św Mikołajem - ponieważ tylko Mikołaj zna adresy nie grzecznych dziewczynek :)
 
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Lis 18, 2011 18:30   

KRYS napisał/a:
wymien płyn wspomagania


Płyn nowy od wiosny jest
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lis 18, 2011 18:33   

nie są takie same, już przy samych silnikach hondy montowanych w eR są przynajmniej dwie różne, Ja np mam taką http://allegro.pl/rover-6...1902843501.html , w silniku 2.0 z hondy jest taka http://allegro.pl/accord-...1919532348.html , u Ciebie jest T seria i zapewne będzie jeszcze inna pompa
Ostatnio zmieniony przez slax Pią Lis 18, 2011 18:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
samos 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 69
Skąd: b-stok



Wysłany: Pią Lis 18, 2011 18:38   

Jak dla mnie wydaje się ze np 2 litrówka będzie miała wszystkie takie same pompy, tak samo jak np. 1.8 będzie miała dopasowane do wersji silnikowej. wieć wystarczy znaleźć pompę odpowiednia do wersji silnikowej.

PS nie działają linki.
_________________
-=W przyszłości chciałbym zostać Św Mikołajem - ponieważ tylko Mikołaj zna adresy nie grzecznych dziewczynek :)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lis 18, 2011 18:56   

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004149

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004148

z tego zdaje się wynikać, że masz taka sama pompę jak w dieslu serii L

[ Dodano: Pią Lis 18, 2011 18:56 ]
samos napisał/a:
Jak dla mnie wydaje się ze np 2 litrówka będzie miała wszystkie takie same pompy, tak samo jak np. 1.8 będzie miała dopasowane do wersji silnikowej. wieć wystarczy znaleźć pompę odpowiednia do wersji silnikowej.


Swego czasu wymieniałem pompę wspomagania i zauważyłem że w silniku 1.8 oraz 2.0 w wersji 115 konnej (f20z2) montowana była pompa z pierwszego foto, natomiast w silniku 2.0 131km (f20z1) była pompa z drugiego foto. Ze strony www.rimmerbros.co.uk wynika także że jedna z tych pomp była montowana w silniku Hoindy 2.3l, na tej samej stronie można znaleźć info że w serii T były montowane te same pompy co w dieslu serii L. Reasumując w Roverze serii 600 montowane były różne pompy wspomagania zależnie od wersji silnikowej.
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Lis 19, 2011 11:20   

a ma ktoś może fotkę pompy z 620 Ti do nr vin 246796 lub numer pompy QVB100640 z klimą i wspomaganiem
 
 
 
samos 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 69
Skąd: b-stok



Wysłany: Sob Lis 19, 2011 15:55   

U mnie w Białym na szrocie stoi 620 Ti
http://allegro.pl/rover-6...1894743033.html
zadzwoń do nich jak beda mieli pompę mogę podjechać.
_________________
-=W przyszłości chciałbym zostać Św Mikołajem - ponieważ tylko Mikołaj zna adresy nie grzecznych dziewczynek :)
 
 
 
kwiatekt11 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 169
Skąd: Jarosław



Wysłany: Sob Lis 19, 2011 22:40   

BorysOpole napisał/a:
a ma ktoś może fotkę pompy z 620 Ti do nr vin 246796 lub numer pompy QVB100640 z klimą i wspomaganiem
na co Ci numery. Ja długo szukałem od ti pompy i nie znalazłem, kupiłem pompe z r400 2.0 sdi. we wszystkich dieslach jest taka sama pompa jak w Ti. Nie wiem czym się różni od samochodu z klimą i bez,według mnie nie ma żadniej róznicy. Aha nie polecam kupować używek !! ! kupiłem chodziła miesiąc i tak samo lała jak stara, dałem do regeneracji i jest spokój
 
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Lis 21, 2011 14:51   

dzwoniłem pod ten numer ale gośc na razie nie ma tych części

natomiast co do regeneracji kontaktowałem sie z firma lauber śpiewają 500 zł ale dają gwarancję 25 m-cy,

kwiatek11 ile płaciłeś za swoją regenerację ?
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lis 21, 2011 15:18   

zregeneruj sam! tam się wymienia tylko łożyska i parę uszczelniaczy
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Lis 21, 2011 17:03   

podjąłbym się tego masz może opis co dokładnie jest potrzebne chciałbym się zamknąć w ciągu jednego dnia z tą całą sprawą
 
 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Pon Lis 21, 2011 17:18   

Jak masz 2 sprawne ręce i trochę pojęcia to wyjmij to z auta, rozbierz i już wiesz co potrzebujesz ;)
Bierzesz części na wzór i jedziesz do sklepu z uszczelnieniami/łożyskami
Polecam zabrać też wałek bo może być wytarty i warto go zmierzyć, żeby dać trochę ciaśniejszy uszczelniacz. A łożyska dobierzesz po oznaczeniach, uszczelniacze też ale czasami wyciera się wałek i mimo nowych uszczelnień będzie lecieć dlatego warto zabrać ile się da na wzór/pomiar i tyle :)
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lis 21, 2011 18:05   

BorysOpole, Opisu nie posiadam niestety, ale powinieneś sobie poradzić spokojnie. zamontuj pompę w porządnym imadle żeby Ci się to wszystko nie ruszało i było stabilne, i po kolei rozbieraj, to co się da to wymień, czyli wszelkie uszczelniacze, uszczelki łożysko/ska, czy się wyrobisz w ciągu dnia to nie wiem, bo nie wiadomo jak z dostępnością części. Ja tak regenerowałem moja pompę i poszło gładko i bez problemów, ale niestety ja mam benzynę i nic więcej Ci nie powiem :wink: , możesz porobić fotki w trakcie rozkładania pompy, to będzie na zaś jakby był problem ze złożeniem.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
kwiatekt11 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 169
Skąd: Jarosław



Wysłany: Pon Lis 21, 2011 21:57   

BorysOpole napisał/a:
dzwoniłem pod ten numer ale gośc na razie nie ma tych części

natomiast co do regeneracji kontaktowałem sie z firma lauber śpiewają 500 zł ale dają gwarancję 25 m-cy,

kwiatek11 ile płaciłeś za swoją regenerację ?
180 zł mi wyszła regeneracja, wymiana łożysk i uszczelnień. Zregenerować może i samemu tylko nie wiem gdzie kupi tą uszczelkę na połówkach
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Si] Drgania na kierownicy
liberoy Rover serii 600, Honda Accord 10 Czw Sty 12, 2012 15:50
bastek
Brak nowych postów [R620] Drgania kierownicy
csdark Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Lis 02, 2007 07:52
KRYS
Brak nowych postów [R620] Drgania kierownicy - HELP
heng Rover serii 600, Honda Accord 10 Nie Kwi 06, 2008 22:14
heng
Brak nowych postów [R620] Drgania silnika i kierownicy jednocześcnie
Mocne drgania silnika i kerownicy na wolnych
Kobi84 Rover serii 600, Honda Accord 14 Sob Maj 29, 2010 12:54
marthinez
Brak nowych postów [620Ti] Dziwne zachowanie
Chudeck Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Gru 16, 2012 11:23
Chudeck



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink