Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam.
Jako, że jakiś ... w nocy rozwalił mi przednie lampy, pilnie muszę takowe zakupić.
Znalazłem już kilka na all... tylko nie mam pojęcia jak rozpoznać EU od GB.
W rozmowach telefonicznych, sprzedawcy także jednoznacznie nie potrafią tego określić.
Czy ktoś potrafi rozszyfrować oznaczenia na tych lampach?
Foto:
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 12, 2011 19:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Reasumując. Jeśli światła mają homologację nawet E11 możemy na nich jeździć pod warunkiem że strzałki wskazują na ruch prawostronny. Czy dobrze zrozumiałem? Bo też mam ten sam problem. Podczas przeglądu diagnosta powiedział mi że jedna jest do wymiany. A na obu widnieje E11 (poniekąd to Europa .
Czyli w przypadku twoich zdjęć (stojąc przodem do auta) Lewa lampa jest ok a prawa lampa to 'lewizna'
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Kolego popatrz się wewnątrz lampy w jaki sposób kierowany jest strumień światła. Stojąc bezpośrednio przed autem i patrząc się na lampę, a konkretnie lustrzany wkład (w środku lampy - za obudową) powinien wyglądać tak \__ . Natomiast podjeżdżając pod ścianę z włączonymi światłami powinieneś mniej więcej coś takiego widzieć: __/ __/
P.S. Oznaczenie moich lamp to E11 a dopuszczone są do naszego - prawostronnego ruchu. Nie wiem, czy była jakaś przekładka wkładów, czy też oznaczenie "E11" nie zawsze znaczy GB....
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 80 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw Paź 13, 2011 15:51
Sprawdzałem już kilka kompletów lamp i w każdym strzałki były tak:
-lewa lampa: <-- <--> <--
-prawa lampa: --> <--> -->
Czy tak ma być, czy w każdym przypadku jedna (prawa) to anglik?
Praktycznie da się poznać po szkle ryflowanym w lampie. Najlepiej jakby ktoś kto jest 100% pewien że ma lampy do ruchu prawostronnego zrobił im zdjęcia i wstawił tutaj.
Pomógł: 29 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Sob Paź 15, 2011 14:52
Trzeba zerknąć do wnętrza reflektora i od razu widać czy to anglik czy reszta świata.
Przykładowe zdjęcie anglika:
A tutaj dla ruchu prawostronnego:
Na pierwszym linie idą od lewej poziomo a później pod górę a na drugim z góry na dół i później poziomo.
Dla potomnych.
Dorwałem lampy z anglika i z europejczyka (na bank nic nie kombinowane).
Oznaczenia obu lamp są identyczne co do znaczka. Jedna różnica jest w pryzmacie który rozprasza światło o którym wspomniał lamer.
Tutaj pryzmat z anglika (lewy) i europejczyka (prawy).
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
podepnę sie do tematu i zapytam o coś a mianowicie czy jest jakaś opcja przerobić lampę angielską prawą na europejczyka bo mam 2 komplety lamp i lewa to Europa w obu przypadkach a prawa to angol może ktoś próbował zainstalować szkło lewej lampy do prawej wtedy by były 2 europejczyki tylko czy to wyjdzie, jak się nie uda będę musiał pokombinować z soczewkami bo brak świateł wkurza mnie szczególnie że nocą często jeżdżę
no tak masz racje tylko problem w tym że nie ma do kupienia pryzmatów ale właśnie kończę patent na przerobienie angoli na Europe i zobaczymy co z tego będzie jak założę na auto i pojeżdżę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum